• ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب ۵۰ محیط بان برای یگان دریایی محیط زیست

خبر جذب ۵۰ محیط بان برای یگان دریایی محیط زیست

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

50 نفر محیط بان دریایی و تالابی جذب خواهند شد

به گزارش ایرا استخدام وبه نقل از خبرگزاری ایسنا، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: در یگان دریایی محیط زیست 50 نفر محیط بان جذب می شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: جذب ۵۰ محیط بان دریایی و تالابی برای سه استان شمالی و سه استان جنوبی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی در گفت و گو با ایسنا افزود: در پی دستور علی سلاجقه - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - و تصویب شورای معاونان در دو هفته پیش قرار شد استقرار پاسگاه تالابی و دریایی را در استان‌های برخوردار از این اکوسیستم  پیگیری کنیم. تخصصی که باید یک محیط بان دریایی و تالابی به آن دست پیدا کند، به‌طور قطع با تخصص، تجربه، علم و نوع ماموریت‌های محیط بان مناطق چهار گانه به‌طور کامل متفاوت خواهد بود، یعنی محیط بان‌ها به دو دسته یگان حوزه طبیعی یا مناطق چهارگانه و یگان دریایی تقسیم می‌شوند.

وی با بیان اینکه از سه برابر ظرفیت قبول‌شدگان آزمون استخدامی که ۷۵۰ نفر هستند، ۲۵۰ نفرجذب می‌شوند. از این تعداد ۵۰ نفر را به عنوان محیط بان دریایی و تالابی تحت عنوان «یگان دریایی» زیر مجموعه یگان حفاظت محیط زیست جذب می‌شوند، اظهارکرد: در حال بررسی دروس مناسب با معاونت آموزش سازمان هستیم تا از سال آینده آنان در استان‌هایی که ساحل‌های دریایی دارند، مشغول به کار شوند که شامل سه استان شمالی و سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر می‌شوند البته با توجه به آنکه 17 استان در کشور تالاب و یا دریا دارد، به‌تدریج این یگان گسترش می‌یابد و تجهیزات متناسب با ماموریت‌های آنان خریداری می‌شود که با تجهیزات محیط بانان مناطق چهارگانه تفاوت‌هایی خواهد داشت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور درباره درس‌های در نظر گرفته شده برای یگان دریایی گفت: درس‌هایی که محیط بانان دریایی در آموزشکده محیط زیست و محیط بانی می‌گذرانند باید با  ماموریت‌هایشان تطابق داشته باشند. به عنوان نمونه آنان باید بیشتر گونه‌های آبزیان و جرایم مربوط به صید و صیادی، قاچاق، آلودگی سواحل و دریا و... را بشناسند ومحیط بانان تالاب‌ها درباره پیشگیری از جرایم مربوط به تالاب اطلاعات کافی داشته باشند این در حالیست که محیط بانان مناطق طبیعی بیشتر دروس مرتبط با حیات وحش، حریق و ویژگی‌های مناطق چهارگانه را می‌خوانند.

محبت‌خانی در پایان در مورد ویژگی‌ها و مهارت‌های خاص محیط بانان دریایی و تالابی اظهارکرد: نوع آزمون‌های جسمانی آنان با محیط بان طبیعی متفاوت خواهد بود. یکی از الزامات محیط بانان دریایی و تالابی برخورداری از مهارت‌های شنا و غواصی است.  

مشاهده صفحه جامع استخدام سازمان حفاظت محیط زیست

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام سازمان حفاظت محیط زیست

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2837997
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد