• ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب ۶۰۰ نفر در بنیاد شهید و امور ایثارگران تا دو سال آینده

خبر جذب ۶۰۰ نفر در بنیاد شهید و امور ایثارگران تا دو سال آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بازنشستگی 2 هزار نیرو در بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در طی چند سال اخیر 2 هزار نفر بازنشسته شده اند و برنامه داریم تا دو سال آینده 600 نفر را در بنیاد جذب نماییم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سید امیرحسین قاضی‌زاده در جلسه شورای اداری بنیاد شهید استان کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: خدمت در کردستان نسبت به استان‌های دیگر، از اجر و پاداش والاتری برخوردار است. در سفرهای استانی با فضای گفتمانی و همکاران بیشتر آشنا شده و مطالبات جامعه هدف را پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید یک سازمان عادی نیست بلکه یک نهادی است که موجودیتش به موجودیت انقلاب اسلامی وصل است، گفت: بنیاد یک سازمان اعتقادی بوده که به فرموده حضرت امام راحل(ره) فرض بنیاد شهید، فرض انقلاب است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه هویت این سازمان وابسته به انقلاب و اسلام است، تصریح کرد: فرض خدمت در بنیاد شهید، برداشت درست از این مبانی است، نگاهمان به خانواده‌های معظم شهدا ضمن تکریم و احترام، نگاه تربیتی و راهبردی است.

وی با بیان اینکه آینده انقلاب اسلامی در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: اگر نگاهمان در بنیاد شهید، شغلی باشد کارها پیش نخواهد رفت؛ در یک نهاد انقلابی باید مبلغ گفتمانی باشیم و ساعت و زمان برای خدمتگزاری معنایی ندارد.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر اینکه به گفته شهید سلیمانی باید والدین و فرزندان خانواده شهدا را همانند والدین و فرزندان خودمان بدانیم، بیان کرد: به هر دری می‌زنیم تا مشکل مسکن پدر و مادر شهدا را برطرف کنیم.

وی از افزایش چند برابری اعتبارات در بنیاد شهید خبر داد و اظهار کرد: اگر چه به لطف خداوند 80 تا 90 درصد از خانواده‌های معظم شهدا نیازی به کمک کردن ندارند و درصدی کمی نیازمند حمایت هستند، اما باید در برابر تک‌تک این عزیزان که امانت الهی هستند، با جدیت و ایثارگونه برخورد کنیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه خدمت به جامعه ایثارگران نیازمند ایثار کارکنان از جان، زمان و مال است، خاطر نشان کرد: در برابر مسئولیت پذیرفتن در بنیاد شهید باید پاسخ‌گو باشیم. اگر کسی از سر بی‌توجهی و اهمال با سهل‌انگاری با خانواده‌های معظم شهدا برخورد کند، خداوند از سر تقصیر آنان نخواهد گذشت.

به گفته وی، زمانی 18 هزار نفر پرسنل این بنیاد بوده که الان به 8 هزار نفر کاهش یافته است. این افراد نیازمندی‌های مختلف در حوزه‌های اشتغال، معیشتی و مسکن دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه در طول چند سال اخیر، دو هزار نفر بازنشسته شده و شاید ظرف دو سال آینده بتوانیم 600 نفر را جذب کنیم، عنوان کرد: باید شکل کار تغییر یابد که نخستین گام حرکت از الکترونیکی به سمت هوشمندسازی است.

وی با تاکید بر اینکه باید طراحی خدمات 30 ساله تدوین و متناسب با آن ظرفیت‌ها برای ارائه خدمت به جامعه هدف بسیج شود، اظهار کرد: کارکنان خدمت به خانواده‌های معظم شهدا را بر خود ترجیح دهند. باید خود را خادم این خانواده‌ها بدانیم.

قاضی‌زاده هاشمی با یادآوری اینکه اولویت جذب باید با فرزندان شهدا باشد تا نیروهای خارج از بدنه؛ ابراز داشت: امیدواریم که خداوند رحمات توفیق خدمتگزاری به نحو احسن را به ما عطا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2731949
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد