نمایش:
  • اخبار استخدامی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران
  • اخبار بازنشستگان

اخبار بازنشستگان

لایحه تناسب‌سازی حداقل‌بگیران به مجلس ارائه شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، سخنگوی دولت گفت: احتمال اجرای لایحه متناسب سازی حقوق بازنشسگان تامین اجتماعی در صورت تایید وجود دارد.

27 تیر 1403 جزئیات بیشتر

واریز مرحله نخست وام 30 میلیونی به حساب بازنشستگان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در طی روزهای آینده مرحله نخست وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان واریز می شود.

27 تیر 1403 جزئیات بیشتر

صدور احکام جدید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان طی ماه‌های آتی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: صدر احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ماه های آتی انجام می پذیرد.

27 تیر 1403 جزئیات بیشتر

علی‌الحساب متناسب‌سازی بازنشستگان بانک‌ها پرداخت می‌شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، مصوبه پرداخت علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان بانک‌ها تصویب شد.

24 تیر 1403 جزئیات بیشتر

اجرای احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان بر اساس قانون

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بازنشستگان نگران متناسب سازی نباشند، احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان بر اساس قانون اجرا خواهد شد.

24 تیر 1403 جزئیات بیشتر

صدور فیش حقوقی تیر ماه بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، فیش حقوقی تیر ماه بازنشستگان تامین اجتماعی صادر و در سامانه مربوطه بارگذاری شد.

18 تیر 1403 جزئیات بیشتر

احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان فرهنگی سال 1400 و 1401 خبر داد.

14 تیر 1403 جزئیات بیشتر

علی الحساب 3 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان واریز شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: مبلغ علی الحساب سه ماهه همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به حسابشان واریز شد.

14 تیر 1403 جزئیات بیشتر

ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان به‌صورت حق‌التدریس رفع شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، رئیس هیات موسسان کانون بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان از اقدامات کانون بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان رفع مشکلات بیمه‌ای و مالی بازنشستگان خبرداد.

13 تیر 1403 جزئیات بیشتر

واریز علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا 24 ساعت آینده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، سرپرست دولت سیزدهم دستور واریز مبالغ علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را صادر کرد.

12 تیر 1403 جزئیات بیشتر

آغاز واریز مرحله چهارم وام بازنشستگان فولاد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، مدیر مالی صندوق بازنشستگی فولاد گفت: مرحله چهارم وام بازنشستگان فولاد به مبلغ بیست میلیون تومان به حساب 870 نفر واریز شد.

11 تیر 1403 جزئیات بیشتر

اعلام زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش میکنیم پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته تا پایان تیر یا مردادماه واریز شود.

11 تیر 1403 جزئیات بیشتر

اصلاح احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: مبلغ علی الحساب همسان‌سازی به بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت شده و پس از دریافت دستورالعمل اصلاح احکام را در دستور کار داریم.

10 تیر 1403 جزئیات بیشتر

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خبر آنلاین، میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری همراه با جدول افزایش حقوق اعلام شد.

10 تیر 1403 جزئیات بیشتر

جزئیات مبلغ علی‌الحساب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری به تشریح جزئیات در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان پرداخت.

10 تیر 1403 جزئیات بیشتر

واریز مابه‌التفاوت فروردین‌ماه تمامی مستمری‌بگیران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی گفت: مابه‌التفاوت فروردین‌ماه تمامی مستمری‌بگیران پرداخت شد.

9 تیر 1403 جزئیات بیشتر

واریز مبلغ پیش پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، سازمان تأمین‌ اجتماعی اعلام کرد: مبلغ پیش پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان واریز می شود.

9 تیر 1403 جزئیات بیشتر

مبلغ علی‌الحساب بازنشستگان صندوق فولاد واریز شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد گفت: مبلغ علی‌الحساب همسان‌سازی بازنشستگان صندوق فولاد واریز شد.

7 تیر 1403 جزئیات بیشتر

پرداخت مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری برنا، ماهانه مبلغ یک میلیون تومان به هر بازنشسته به عنوان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری پرداخت خواهد شد.

6 تیر 1403 جزئیات بیشتر

همسان سازی حقوق شامل بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌شود!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان شامل صندوق بازنشستگی کشوری و بازنشستگان لشگری می‌شود.

6 تیر 1403 جزئیات بیشتر