• ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان به‌صورت حق‌التدریس رفع شد

ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان به‌صورت حق‌التدریس رفع شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات اقدامات کانون بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، رئیس هیات موسسان کانون بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان از اقدامات کانون بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان رفع مشکلات بیمه‌ای و مالی بازنشستگان خبرداد.

رئیس هیات موسسان کانون بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان گزارشی از اقدامات این کانون در راستای رفع مشکلات بیمه‌ای و مالی بازنشستگان این دانشگاه خبر داد. ‌ایرج زینلی گزارشی از اقدامات انجام‌شده این کانون در ‌دانشگاه فرهنگیان ارائه کرد و گفت: ‌حضور موثر در اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال 1399 و حضور مداوم در ‌‌جلسات‌، ‌سازمان برنامه را مجاب کرد اولا همه دانشگاه‌ها را مشمول همسان‌سازی حقوق بازنشستگان قرار بدهد و دوم اینکه ‌در موضوع همسان‌سازی حقوق مدرسین ‌دانشگاه فرهنگیان را به‌صورت ویژه توجه  کنند.

وی ادامه داد: پیگیری لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور برای رفع ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان به‌صورت حق‌التدریس به ثمر نشست به طوری که ‌‌الحمدالله بازنشستگان از سه ترم گذشته تاکنون ‌در این امر مشارکت دارند و به‌صورت حق‌التدریس مشغول هستند.

زینلی اضافه کرد: پیگیری مواردی چون ‌اصلاح نرخ حق‌التدریس بازنشستگان‌؛ ‌تصویب، تخصیص و پرداخت ‌کمک هزینه‌های رفاهی برای بازنشستگان ‌در هیات امنای دانشگاه؛ اخذ مجوزهای لازم و قانون تاسیس کانون‌های استانی؛ پرداخت ‌مطالبات مالی بازنشستگان از جمله پاداش پایان خدمت‌، تسویه‌حساب مانده مرخصی و دیون‌های حکمی آن‌ها؛ اصلاح و ثبت ساختار سازمانی دانشگاه در سیستم‌های حقوق و دستمزد صندوق بازنشستگی کشوری؛ ساماندهی ‌و همسان‌سازی حقوق  بازنشستگان تربیت معلمان سابق و بازنشستکان مجتمع پیامبر اعظم (ص) برابر با تبصره ذیل ماده ۴ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان از دیگر اقدامات ما در کانون بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان بوده است.

وورود به صفحه استخدام مربیان حق التدریس

منبع: خبرگزاری پانا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2875119
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد