• ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی (دانلود PDF)

دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی (دانلود PDF)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی

با توجه به خبر منتشر شده در خصوص برگزاری آزمون استخدام بانک ملی به منظور بهبود کسر کادر در این بانک، متقاضیان و علاقمندان به استخدام بانک ملی 1401 می‌بایست پس از انتشار دفترچه راهنمای آزمون، آن را دریافت نموده و شرایط مندرج در دفترچه را بصورت کامل مطالعه نمایند. یکی از نکات مهم و کلیدی تکمیل ثبت نام استخدام بانک ملی، مطالعه تمامی بخش‌های دفترچه راهنمای آزمون می‌باشد.

مشاهده متن کامل خبر استخدام


بانک ملی در سال‌های گذشته جهت رفع کمبود نیروی انسانی در بخش‌های مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون استخدام نموده است. پس از انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدام بانک ملی، زمان ثبت نام نیز اعلام خواهد شد. داوطلبانی که علاقمند به کار در بخش‌های مختلف بانک ملی هستند، ضرورت دارد تا تسلط کافی بر تمامی دفترچه، شرایط و مدارک اعلامی داشته باشند.


آنچه که اهمیت دارد این است که: احتمال برگزاری آزمون استخدامی بانک ملی در سال 1401 وجود دارد و کسب اطلاعات در خصوص دفترچه، زمان انتشار، دانلود دفترچه و ... بسیار حائز اهمیت است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات تمامی موارد ذکر شده بر اساس دفترچه‌های سال‌های گذشته بپردازیم:

انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی

1. علاقمندان به شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی پس از اعلام زمانبندی و انتشار دفترچه راهنمای آزمون میتوانند نسبت به ثبت نام در آزمون استخدامی اقدام نمایند. دفترچه راهنمای آزمون استخدام بانک ملی هم‌زمان با شروع ثبت نام در دسترس داوطلبان و کاربران قرار می‌گیرد.

2. مدت زمان زیادی است که بانک ملی آزمون استخدامی برگزار نگرده است، در نتیجه آخرین دفترچه منتشر شده مربوط به سال های 97 (مشترک با ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی ) و سال 89 می باشد. دفترچه راهنمای آزمون استخدام بانک ملی 1401، شامل بخش‌هایی از جمله شرایط مورد نیار استخدام، زمانبندی مراحل آزمون، مدارک و نحوه ثبت نام خواهد بود.

3. یکی از مواردی که اهمیت بالایی دارد، اطلاع از زمان انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدام بانک ملی سال 1401 و مطالعه دقیق دفترچه می‌باشد. داوطلبان متقاضی استخدام می بایست در مرحله اول از زمان انتشار این دفترچه اطلاع داشته باشند.

4. پس از آخرین اخبار منتشر شده در خصوص آزمون استخدامی بانک ملی، احتمال برگزاری آزمون تا پایان سال جاری وجود دارد. در نتیجه افرادی که علاقمند به کار در بخش های مختلف بانک ملی هستند، بهتر است خود را برای آزمون جدید آماده کنند.

5. در حال حاظر اطلاعیه و اخبار جدیدی در خصوص برگزاری آزمون استخدامی بانک ملی 1401 در سایت اصلی این بانک صادر نشده است. شما می توانید برای پیگیری آخرین اخبار و اطلاعیه های استخدام بانک ملی از طریق لینک زیر مراجعه نمایید تا در صورت انتشار اطلاعیه جدید، بصورت سریع مطلع شوید.

مشاهده صفحه جامع استخدام بانک ملی ایران


زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی 1401 به طور دقیق مشخص نمی باشد.

دانلود دفترچه آزمون استخدام بانک ملی 1401

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، افرادی که در آزمون استخدام بانک ملی 1401 ثبت نام خواهند کرد، باید شرایط عمومی و اختصاصی و مدارک لازم برای ثبت نام را بصورت دقیق مطالعه نموده و سپس اقدام به دریافت و دانلود دفترچه آزمون نمایند. در صورتی که شرایط لازم برای ثبت نام را داشته باشند، تمامی مدارک مورد نیاز را آماده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

بر اساس اینکه آخرین دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی مربوط به سال های قبل می باشد، داوطلبان برای اطلاع از آخرین شرایط استخدامی و رشته های استخدام این بانک می توانند دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال های قبل را دانلود نموده و مطالعه نمایند. در این بخش برای داوطلبان لینک دانلود آخرین دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی قرار داده شده است.

دانلود دفترچه ها

شرایط استخدام بانک ملی 1401

♦ افراد واجد شرایط پس از دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدام بانک ملی 1401 می‌بایست تمام شرایط را مطالعه نموده و در صورت مطابقت شرایط خود، اقدام به تکمیل فرم و یا ثبت نام در آزمون نمایند.

♦ در سال های گذشته با توجه به مشترک بودن آزمون استخدام بانک ملی با آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی، برخی از شرایط استخدام سازمان ها با شرایط استخدام بانک ملی یکسان بوده است.

چکیده‌ای از شرایط دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی در گذشته

1. طبق روال اکثر آزمون های استخدامی، دفترچه آزمون استخدام بانک ملی ابتدا شامل توضیحات جامع در خصوص معرفی سازمان برگزار کننده آزمون، نحوه برگزاری آزمون و ... اعلام می‌شود.

2. در بخش دوم شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان درج شده است که جهت ثبت نام در آزمون استخدام بانک ملی ضروری است تا ثبت نام کنندگان در آزمون تمام شرایط را دارا باشند.

3. بخش سوم شامل مواد آزمون استخدام بانک ملی می‌باشد. با توجه به سوابق برگزاری آزمون های استخدامی در سال‌های گذشته، توصیه می‌شود هر داوطلبی برای موفق شدن در آزمون استخدام بهتر است پس از انتشار دفترچه راهنما به تهیه و مطالعه منابع آزمون بپردازد. جهت تهیه منابع آزمون استخدام بانک ملی از طریق لینک های زیر مراجعه نمایید.

4. در بخش چهارم به سهمیه ها و امتیازات قرار داده شده برای داوطلبان و در بخش پنجم به مراحل ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی پرداخته شده است.

5. در بخش های ششم و بعدی نیز به نحوه اعلام نتایج و بررسی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی پرداخته شده است.

با توجه به اینکه هنوز دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی 1401 منتشر نشده است، تمامی شرایط و مطالب درج شده در خصوص جزئیات دفترچه راهنمای آزمون استخدام بانک ملی با تکیه بر دفترچه آزمون‌‌های سال های گذشته گردآوری شده است.

در ادامه بخوانید: استخدام جدید بانک ها

ما را دنبال کنید!

کارشناسان ایران استخدام آماده اند تا هنگام انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدام بانک ملی 1401، تا حد امکان اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. همچنین می توانید از طریق سایت، کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ایران استخدام از آخرین اخبار مرتبط با این حوزه مطلع شوید.

سوالات متداول

آزمون استخدام بانک ملی در سال 1401 چه تاریخی برگزار می شود؟

طبق اخبار منتشر شده آزمون استخدام بانک ملی ایران تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد. برای مشاهده متن کامل خبر آزمون استخدام بانک ملی (اینجا کلیک نمایید)

شرایط ثبت نام آزمون استخدام بانک ملی در سال 1401 چیست؟

در حال حاضر دفترچه راهنمای آزمون استخدام بانک ملی منتشر نشده و اطلاعاتی در خصوص جزئیات و همچنین شرایط ثبت نام در دسترس نیست. متقاضیان گرامی جهت اطلاع سریع از انتشار دفترچه می توانند عضو سامانه اطلاع رسان ایران استخدام شوند. جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان (اینجا کلیک نمایید)

معرفی منابع و نمونه سوالات عمومی و تخصصی برای موفقیت در آزمون استخدام بانک ملی ایران؟

آزمون های استخدامی شامل دو بخش عمومی و تخصصی میباشند، مواد آزمون عمومی شامل 7 درس عمومی و مواد آزمون تخصصی به تناسب هر رشته شامل مواد آزمون اعلامی در شرایط دفترچه راهنمای آگهی استخدامی می باشد. برای اطلاع از نحوه تهیه بهترین منابع مطالعاتی (اینجا کلیک نمایید) برای تهیه نمونه سوالات رایگان استخدامی سالهای گذشته بانک ها (اینجا کلیک نمایید)

مصاحبه استخدامی بانک ملی ایران به چه صورت است؟

پس از قبولی در آزمون کتبی و تحویل و تطبیق مدارک پذیرفته شدگان، دعوت به مصاحبه های روانشناسی، تخصصی و عقیدتی از داوطلبین به عمل می آید؛ همچنین در برخی موارد فقط از طریق مصاحبه نیروهای جدید را جذب می نمایند. برای آشنایی با نوع سوالات مصاحبه استخدامی بانک ملی ایران (اینجا کلیک نمایید)

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2714313
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد