• ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
  • 3k نظر «نمایش»

راهنمای ثبت نام در سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

راهنمای ثبت نام در سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲,۰۲۹ (نمایش)

آموزش ثبت نام در سامانه مروارید
ویژه پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش

 
ضمن عرض تبریک ایران استخدام خدمت پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، ثبت نام مهارت آموزان در دو مرحله حضوری و غیر حضوری انجام می‌پذیرد. داوطلبان پذیرفته شده لازم است تا با ورود به سامانه آموزشی پذیرش مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان (سامانه مروارید) نسبت به بارگذاری مدارک و ثبت نام اقدام نمایند. بر این اساس ایران استخدام نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش در سامانه مروارید را در این صفحه بصورت تصویری و مرحله به مرحله آموزش داده است.

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

سامانه مروارید

بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش طی روزهای 19 تیر تا 5 مردادماه 1403 ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در وضعیت قبولی در کارنامه خود قبول نهایی مشاهده می‌کنند، لازم است تا با ورود به سامانه مروارید ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری نمایند.

عدم ثبت نام غیرحضوری و بارگذاری مدارک تا پایان تاریخ تعیین شده به معنی انصراف از دوره تلقی خواهد شد.

اطلاعیه ثبت نام

نکته مهم: مهارت آموزان محترم به دلیل مدیریت ترافیک ثبت نام سری یازدهم، لطفا افراد دارای کد ملی زوج (رقم سمت راست زوج باشد) در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنه) و افراد دارای کد ملی فرد در روزهای فرد (یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه) جهت ثبت نام به سامانه مراجعه نمایند.

توجه داشته باشید: مسئولیت صحت و سقم ثبت نام، درج مشخصات و بارگذاری مدارک برعهده مهارت آموز است و در صورت تشخیص وجود مغایرت در مدارک ارائه شده تا پایان دوره، شرکت متقاضی در دوره مهارت آموزی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

جهت ورود به سامانه مروارید، نام کاربری و رمز عبور الزامی می‌باشد. (نام کاربری شماره داوطلبی یا شماره پرونده و یا کد رهگیری و رمز عبور کد ملی مهارت آموز است)

سامانه مروارید

مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری

مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش جهت بارگذاری در سامانه مروارید توسط مهارت آموزان در این بخش نام برده شده است.

 

تصویر کلیه صفحات شناسنامه 
تصویر پشت و روی کارت ملی 
تصویر عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی 
تصویر کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت برای برادران 
تصویر آخرین مدرک تحصیلی
تصویر گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).
تصویر گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن)
فرم تعهد ( درصورت دارا بودن)
مدارک ایثارگری (در صورت دارا بودن)
پرداخت شهریه

آموزش ثبت نام (تصویری)

در ادامه ایران استخدام راهنمای ورود به سامانه مروارید جهت ثبت نام و بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزگاری سال 1403 آموزش و پرورش را شرح داده است. جهت طی تمامی مراحل ثبت نام، این صفحه را تا انتها بررسی نمایید.

 

گام اول

در گام اول صفحه‌ای مبنی بر خلاصه روند کار ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش قرار داده شده است. ابتدا حتما این صفحه مطالعه شود.

بعد از مطالعه این بخش برای رفتن به مرحله بعد بر روی گزینه "صفحه بعد" در بالای صفحه سمت راست کلیک نمایید.

 

گام دوم

در گام دوم صفحه مشخصات شناسنامه‌ای برای شما نمایش داده خواهد شد.

در این بخش فیلدهای ستاره دار به صورت الزامی می‌باشد و باید حتما پر شود.

  دقت نمایید فیلدهای غیرفعال قابل تغییر و ویرایش از سمت مهارت آموز نمی‌باشد و اگر مغایرتی در این موارد مشاهده شد در هنگام ثبت نام حضوری در پردیس مربوطه اصلاح خواهد شد.

نکته بسیار مهم: در این صفحه ابتدا حتما بعد از پر کردن موارد خواسته شده در انتهای صفحه دکمه "ثبت" را بزنید تا اطلاعات شما ثبت شود. در غیر این صورت اطلاعات وارد شده شما ثبت نخواهد شد، سپس بر روی گزینه "صفحه بعد" در بالای صفحه سمت راست بزنید تا به صفحه بعدی منتقل شود.

 

گام سوم

در گام سوم صفحه مشخصات خانوادگی برای شما نمایش داده خواهد شد.

در این بخش فیلدهای ستاره دار بصورت الزامی می‌باشد و باید حتما پر شود.

دقت کنید فیلدهای غیرفعال قابل تغییر و ویرایش از سمت مهارت آموز نمی‌باشد و اگر مغایرتی در این موارد مشاهده شد در هنگام ثبت نام حضوری در پردیس مربوطه اصلاح خواهد شد.

نکته بسیار مهم: در این صفحه ابتدا حتما بعد از پر کردن موارد خواسته شده در انتهای صفحه دکمه "ثبت" را بزنید تا اطلاعات شما ثبت شود. در غیر این صورت اطلاعات وارد شده شما ثبت نخواهد شد، سپس بر روی گزینه "صفحه بعد" در بالای صفحه سمت راست بزنید تا به صفحه بعدی منتقل شود.

 

گام چهارم

در گام چهارم صفحه اسکن مدارک برای شما نمایش داده خواهد شد.

در این بخش اسکن‌های قرمز رنگ بصورت الزامی می‌باشد و باید حتما بارگذاری شود.

نکته بسیار مهم: تمامی اسکن‌هایی که بصورت قرمز نمایش داده می‌شوند، باید حتما بارگذاری شوند تا مجوز ورود به مرحله بعدی را داشته باشید.

 

گام پنجم

در گام پنجم آخرین مقطع تحصیلی برای شما نمایش داده خواهد شد.

در این بخش فیلدهای ستاره دار بصورت الزامی می‌باشد و باید حتما پر شود.

دقت کنید فیلدهای غیرفعال قابل تغییر و ویرایش از سمت مهارت آموز نمی‌باشد و اگر مغایرتی در این موارد مشاهده شد در هنگام ثبت نام حضوری در پردیس مربوطه اصلاح خواهد شد.

نکته بسیار مهم: در این صفحه ابتدا حتما بعد از پر کردن موارد خواسته شده در انتهای صفحه دکمه "ثبت" را بزنید تا اطلاعات شما ثبت شود. در غیر این صورت اطلاعات وارد شده شما ثبت نخواهد شد، سپس بر روی گزینه "صفحه بعد" در بالای صفحه سمت راست بزنید تا به صفحه بعدی منتقل شود.

 

گام ششم

در گام ششم فرم ارسال درخواست ثبت نام اینترنتی برای شما نمایش داده خواهد شد.

در این بخش بر روی گزینه ارسال درخواست یا ارسال ثبت نام کلیک کنید تا درخواست شما به پردیس مربوطه جهت بررسی ارسال شود.

دقت کنید حتما باید در گام ششم "ثبت نام" ارسال شود، در غیر این صورت ثبت نام شما معتبر نخواهد بود و به شما شماره دانشجویی اختصاص داده نخواهد شد.

بعد از ارسال ثبت نام به شما کد رهگیری با وضعیت گردش، درحال بررسی داده خواهد شد.

نکات مهم

در این بخش به نکات مهم پیگیری وضعیت ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه مروارید می‌پردازیم.

نکات مهم ثبت نام

برای پیگیری از وضعیت ثبت نام و مطلع شدن از نهایی شدن ثبت غیرحضوری خود بعد از انجام تمامی موارد بالا و ارسال درخواست خود، به مدت یک روز کاری مجدد وارد سامانه ثبت نام شود.
اگر پردیس مورد نظر ثبت نام شما را نهایی کرده باشد صفحه زیر نمایش داده می‌شود که در آن شماره دانشجویی و رمز عبور اختصاص داده شده به شما را نمایش می‌دهد.
همچنین در همین صفحه از قسمت دریافت فرم تاییده می‌تواند پرینت ثبت نام موقت خود را در اختیار داشته باشد.
دقت شود این صفحه فقط در صورت نهایی شدن ثبت نام از طرف پردیس نمایش داده خواهد شد.

 

نکات مهم پرداخت شهریه

شهریه دو پودمان برای هرمهارت آموز 54/000/000 (پنجاه و چهار میلیون ریال) می باشد که می‌بایست در فرآیند ثبت نام در سامانه مروارید در قسمت پرداخت شهریه نسبت به واریزآن اقدام شود.

شهریه پودمان اول 27/000/000 (بیست و هفت میلیون ریال) می باشد که مهارت آموز باید نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام نماید.

در صورت عدم پرداخت امکان انتخاب واحد میسر نمی باشد . باقی مانده شهریه که مربوط به پودمان دوم می باشد مبلغ 27/000/000 (بیست و هفت میلیون ریال) که جهت رفاه حال مهارت آموزان تا پایان دوره (قبل از آزمون اصلح) موظف به پرداخت آن در سامانه مروارید می‌باشند.

آموزش پرداخت شهریه

پس از ثبت نام در سامانه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی، لازم است جهت پرداخت شهریه پودمان اول اقدام نمایید. در ادامه آموزش تصویری پرداخت شهریه شرح داده شده است.

 

ورود به سامانه جهت پرداخت شهریه

 پس از ثبت نام در سامانه مروارید جهت دوره‌های مهارت آموزی و بارگذاری مدارک، مجدد وارد سامانه شوید.

جهت ورود به سامانه لازم است نام کاربری و رمز عبور هنگام ثبت نام وارد نمایید.

امور شهریه

تصویر کارتابل مهارت آموزان جهت واریز هزینه دوره با عنوان «امور شهریه (پرداخت الکترونیکی شهریه و اطلاعات پرداخت‌ها» نمایش داده خواهد شد.

بر روی کارتابل نمایش داده شده بزنید و شهریه پودمان اول را پرداخت نمایید.

ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان

پس از انجام فرایند ثبت نام غیر حضوری داوطلبان پذیرفته شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سامانه مروارید، ثبت نام حضوری داوطلبان همزمان با شروع دوره در پردیس/مرکز محل آموزش مهارت آموزان انجام خواهد شد.

شروع ثبت نام حضوری مهارت آموزان فوق الذکر از تاریخ 6 مردادماه 1403 خواهد بود.

توجه داشته باشید: در زمان ثبت نام حضوری شخصاً، اصل مدارک ثبت نامی را صرفا جهت تطبیق با مدارک بارگذاری شده در سامانه به همراه داشته باشند.

پودمان های اول و دوم این دوره به صورت حضوری برگزار می شود. درکنار آموزش حضوری بسته های یادگیری الکترونیکی که لینک آن در منوی اصلی پورتال سازمان مرکزی دانشگاه با عنوان (محتوی دوره مهارت آموزی ) ایجاد شده است در دسترس می‌باشد.

تشکیل کلاس پودمان اول از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته براساس برنامه اعلامی پردیس محل برگزاری دوره می‌باشد.

 پودمان دوم از ابتدای مهرماه آغاز خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کتاب ارزیابی تکمیلی و مصاحبه

کارشناسان ایران استخدام، کتاب جامع راهنمای ارزیابی آموزش و پرورش را جهت آموزش صفر تا صد تمام رویدادهای مصاحبه آماده نموده اند. این کتاب به صورت جامع به توضیح هر یک از مراحل ارزیابی تکمیلی آموزش و پرورش و همچنین تشریح اهمیت و نحوه اجرای هر مرحله پرداخته است.
منبع: ایران استخدام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2878424
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 3k