• ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
  • 1k نظر «نمایش»

معرفی منابع مطالعاتی مصاحبه های استخدامی

معرفی منابع مطالعاتی مصاحبه های استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۶۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

راهنمای جامع مصاحبه های استخدامی

منابع مطالعاتی مفید و جامع مصاحبه های استخدامی همواره مورد تقاضای داوطلبان پذیرفته شده آزمون‌های استخدامی می‌باشد. بدین منظور کارشناسان واحد آموزش ایران استخدام در این صفحه "منابع مطالعاتی مصاحبه‌های استخدامی" را بصورت تفکیک شده و با شرح جزئیات گردآوری نموده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده‌اند. منابع اعلامی کمک بزرگی جهت موفقیت شما در مصاحبه‌های استخدامی خواهد کرد.


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

معرفی منابع مطالعاتی مصاحبه

کارشناسان واحد آموزش ایران استخدام منابع مطالعاتی مصاحبه‌های استخدامی را در ادامه با توضیحات مختصری معرفی نموده اند. شما می‌توانید برای مشاهده جزئیات کامل و تهیه منابع معرفی شده، بر روی هریک از دکمه‌های زیر بزنید.

کتاب جامع مصاحبه استخدامی شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی 
کارشناسان واحد آموزش ایران استخدام، کتاب مصاحبه روانشناسی، تخصصی، عقیدتی و سیاسی شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی را جهت آمادگی هرچه بهتر پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در جلسه مصاحبه آماده نموده اند.
لازم به ذکر است: این کتاب به صورت جامع به توضیح مباحث مهم عقیدتی و سیاسی در مصاحبه استخدامی سازمان‌های دولتی پرداخته است.

مشاهده

کتاب ویژه راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش ایران استخدام
کتاب ویژه راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش ایران استخدام، شامل روند گزینش و توضیح مباحث مهم عقیدتی و سیاسی در مصاحبه استخدامی سازمان‌های دولتی می‌باشد. کاربران با مطالعه این کتاب از مباحث و سوالاتی که در فرآیند استخدامی سازمان‌های دولتی مطرح می‌شود مطلع شده و از مطالعه هر نوع منبع دیگری بی نیاز می‌شوند.
محتوای کتاب ویژه راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش ایران استخدام حاصل تحقیق و بررسی چندین ساله سوالات مصاحبه استخدامی و گردآوری اصل سوالات مطرح شده از استخدام سازمان‎های دولتی است.
لازم به ذکر است: این کتاب جامع شامل 10 فصل از (احکام، تاریخ انبیا و امامان، اطلاعات قرآنی، احادیث و کتب اسلامی و ...) می‌باشد.

مشاهده

آرشیو تجربیات کارجویان از گزینش و مصاحبه آزمون‌های استخدامی
صفحه آرشیو تجربیات کارجویان ایران استخدام از گزینش و مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل تجربیات و نقل قول‌های کارجویان گرامی از مراحل مختلف گزینش و مصاحبه‌های روانشناسی، هوش، عقیدتی، سیاسی، معاینات پزشکی و خاطرات خوش شروع به کار در آزمون‌های استخدامی مختلف سازمان‌ها و بانک‌ها می باشد.

مشاهده

 جزوه راهنمای مصاحبه عقیدتی و گزینش ویژه ایران استخدام
جزوه راهنمای مصاحبه عقیدتی و گزینش ویژه ایران استخدام مسائل اصول دین و سوالات مربوط به آن، احکام، نماز، دعاها، روزه های مذهبی و اعمال آن، اطلاعات قرآنی، احادیث، مختصری از حوادث زندگی پیامبر و امامان، ارکان جمهوری اسلامی ایران، شخصیت های مهم انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و عملیات های مهم، مسائل روز کشور، مسائل هسته ای، مسائل روز منطقه، لیست رویدادهای مهم شمسی و قمری و سوالات متفرقه مربوط به مصاحبه استخدامی را شامل می شود.

مشاهده

سایر جزوات ویژه ایران استخدام (مصاحبه گزینش)
صفحه جزوه ویژه ایران استخدام (مصاحبه گزینش)، حاوی محتوایی شامل جزوه ویژه ایران استخدام که مربوط به مصاحبه گزینش مباحث دینی و مسائل روز در مصاحبه های استخدامی میباشد و همچنین سایر جزوات و مطالب مرتبط با مصاحبه حضوری آزمون‌های استخدامی (ارسال شده توسط کاربران ایران استخدام) می‌باشد.
لازم به ذکر است: در این صفحه جدولی تنظیم شده است که جزوات مصاحبه گزینش ارسالی کاربران از استخدامی‌های مختلف بصورت تفکیک شده را شامل می شود.
امیدوار هستیم که مطالعه ی این مطالب بتواند در افزایش اطلاعات و بهبود عملکرد شما مفید واقع شود.

مشاهده

جزوه راهنمای مصاحبه روانشناسی ویژه ایران استخدام
جزوه راهنمای مصاحبه روانشناسی توسط واحد آموزش ایران استخدام جهت آمادگی هرچه بیشتر داوطلبان پذیرفته شده آزمون‌های استخدامی برای حضور در جلسه مصاحبه روانشناسی - روانشناختی تهیه و منتشر شده است.
لازم به ذکر است: فایل جامع جزوه آمادگی در مصاحبه روانشناسی به صورت “کاملاً رایگان” می‌باشد.
با توجه به اینکه در مصاحبه‌های استخدامی بر وجود سوالات روانشاسی - روانشناختی تاکید فراوانی شده است، واحد آموزش ایران استخدام اقدام به گردآوری سوالات روانشناسی - روانشناختی بصورت تفکیک شده (با ذکر نام سازمان) نموده است.
شما می‌توانید جزئیات و محتوای مربوط به آن را با زدن بر روی هریک از نام سازمان‌ها مشاهده نمایید.

مشاهده

گلچین مهم‌ترین سوالات استخدامی مصاحبه حضوری
صفحه گلچین مهم‌ترین سوالات مصاحبه حضوری ایران استخدام شامل چکیده‌ای از مهم ترین و کلیدی ترین مباحث دینی و مسائل روز که در مصاحبه‌های استخدامی بیان می‌شود، می‌باشد.
این صفحه سوالات زیر را دربر می‌گیرد:
 سوالات مصاحبه عمومی
سوالات عقیدتی و احکام با پاسخ
سوالات سیاسی، اجتماعی با پاسخ
رویدادهای مهم شمسی و قمری
سوالات مصاحبه عفیدتی سیاسی ارسالی کاربران ایران استخدام

مشاهده

لیست رویدادهای مهم شمسی و قمری ویژه مصاحبه استخدامی
با توجه به اینکه در مصاحبه‌های استخدامی سوالاتی از مناسبت‌ها، تاریخ و رویدادهای ایران و جهان مطرح می‌شود، کارشناسان واحد آموزش ایران استخدام صفحه ای با محتوای لیست رویدادهای شمسی و قمری ویژه مصاحبه‌های استخدامی، جهت کسب آمادگی و افزایش اطلاعات متقاضیان پذیرفته شده در آزمون‌های استخدامی، تنظیم نموده‌اند.
لازم به ذکر است: در سال‌های کبیسه، تاریخ میلادی با تاریخ شمسی یک روز اختلاف پیدا می‌کند. در نتیجه در تقویم تنظیم شده، مناسبت‌ها و روزهای جهانی مانند روز جهانی محیط زیست یا روز جهانی کودک در دو روز درج شده است. برای مثال روز جهانی محیط زیست که در 5 ژوئن می‌باشد هم در 15 خرداد و هم 16 خرداد (برای سال کبیسه) درج شده است.

مشاهده

سوالات مصاحبه استخدامی اهل سنت
صفحه سوالات مصاحبه استخدامی اهل سنت شامل تجربیات و سوالات ارسالی کاربران ایران استخدام از مصاحبه آزمون‌های استخدامی می‌باشد.

مشاهده

جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم؟
جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم صفحه‌ای کامل و جامع در خصوص نحوه استخدام و یافتن شغل مورد نظر خود و همچنین تکنیک های مصاحبه‌ آزمون‌های استخدامی می‌باشد. در صورتی که قوانین استخدام شدن را نمیدانید و به دنبال کار می‌گردید، مطالعه جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم ایران استخدام پیشنهاد می‌شود.
لازم به ذکر است: مطلب ارائه داده شده توسط یکی از کاربران پذیرفته شده در آزمون استخدامی بانک ملت جمع آوری و ارسال شده است.

مشاهده

 تکنیک های مصاحبه استخدامی از زبان محمدرضا شعبانعلی
علاوه بر داشتن رزومه کاری مناسب و تسلط بر سوالات مصاحبه استخدامی، موفقیت در مصاحبه‌های استخدامی نیازمند تکنیک هایی است که اعتماد مخاطب را نسبت به توانایی و مهارت‌های شما در زمینه استخدام جلب می نماید.
شما می توانید با دانلود فایل صوتی پیوست شده از زبان محمدرضا شعبانعلی کارشناس ارشد MBA و مدرس استراتژی و فنون مذاکره، تکنیک های مصاحبه را بیاموزید و با استفاده از آنها، آمادگی لازم جهت حضور در مصاحبه استخدامی را بدست آورید.

مشاهده

تاثیر مهارت های فردی در مصاحبه شغلی
صفحه تاثیر مهارت های فردی در مصاحبه شغلی این امکان را به پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی می دهد تا با مهارت هایی از جمله قدت کلام و اهمیت گفتمان آشنا شوند.
پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی با استفاده از توانمندی های شخصی می توانند شایستگی‌های خودشان را نزد مصاحبه کنندگان اثبات نموده و به موفقیت برسند.
نکته مهم: تفاوت‌های فردی کلیدی است که اولویت‌های استخدام را برای کارجویان تعیین می‌کند.

مشاهده

در مصاحبه‌های استخدامی چه لباسی مناسب تر است؟
انتخاب لباس و رنگ مناسب از اهمیت بالایی در مصاحبه‌های استخدامی برخوردار است. فردی که در جلسه مصاحبه استخدامی حاضر می‌شود، نیاز است تا پوشش مناسبی داشته باشد.
کارشناسان واحد آموزش ایران استخدام داوطلبان پذیرفته شده در آزمون های استخدامی را در خصوص نحوه پوشش و رنگ لباس راهنمایی می نمایند.

مشاهده


اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=876996
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k