- ۱۴۰۴/۰۶/۲۷
- 0 نظر «نمایش»
راهنمای تصویری ثبت نام آزمون وکالت
راهنمای تصویری ثبت نام آزمون وکالت
- بروزرسانی:
- دیدگاه: 0 (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
راهنمای گام به گام ثبت نام آزمون وکالت
راهنمای ثبت نام آزمون وکالت
مراحل تکمیل فرم ثبت نام
به منظور سهولت در ثبت نام آزمون وکالت، تیم ایران استخدام لینک مستقیم ورود به صفحه تکمیل فرم ثبت نام را در ادامه صفحه قرار داده است.
مرحله اول: انتخاب گزینه ثبت نام
پس از ورود به صفحه اصلی آزمون وکالت در سایت ایران استخدام از فهرست نمایش داده شده گزینه "ثبت نام" را انتخاب کنید. در ادامه، دکمه مربوط به ثبت نام نمایش داده میشود که با کلیک بر روی آن به صفحه شرایط و ضوابط ثبتنام هدایت خواهید شد.

مرحله دوم: بررسی شرایط احراز و خرید کارت اعتباری
در این مرحله، ابتدا باید از منوی سمت راست صفحه گزینه "خرید کارت اعتباری" را انتخاب نمایید.

مرحله سوم: انتخاب نوع آزمون
پس از انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری، فهرستی از آزمونهای مختلف نمایش داده میشود که در آن لازم است نوع آزمون موردنظر خود را از میان گزینههای موجود انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه "تأیید و ادامه" کلیک نمایید.

مرحله چهارم: تأیید اطلاعات و ورود به درگاه پرداخت
این مرحله مربوط به تأیید نهایی اطلاعات و پرداخت است که در آن مشخصات داوطلب، مبلغ کل و درگاه بانکی نمایش داده میشود. در ادامه پس از بررسی اطلاعات و یادداشت شماره پیگیری، روی دکمه "ادامه روند پرداخت" کلیک نمایید.

مرحله پنجم: پرداخت هرینه ثبت نام
در این مرحله وارد درگاه بانکی میشوید که برای تکمیل پرداخت باید اطلاعات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، تاریخ انقضا، کد CVV2 و.. را وارد کرده سپس روی دکمه "پرداخت" کلیک نمایید.

مرحله ششم: تأیید نهایی تراکنش و ادامه ثبت نام
پس از کلیک روی دکمه مربوط، صفحه تأیید پرداخت نمایش داده میشود که لازم است شماره پیگیری پرداخت را یادداشت کنید. سپس روی گزینه جهت "تکمیل فرآیند خرید اینجا کلیک کنید" بزنید.

مرحله هفتم: نمایش شماره پیگیری و اطلاعات پرداخت
در این مرحله، شماره پیگیری، شماره سریال و سایر جزئیات خرید برای شما نمایش داده میشود که باید آنها را یادداشت کنید.

مرحله هشتم: بارگذاری مدارک
این مرحله مربوط به بارگذاری مدارک است که لازم است عکس پرسنلی، مدرک تحصیلی و مدرک نظام وظیفه (برای آقایان) را بارگذاری کنید و روی دکمه "ارسال" کلیک کنید. سپس مدرک تحصیلی خود را انتخاب کرده و تیک تأیید صحت مدارک ارسالی را فعال نموده و در پایان روی دکمه "تأیید و ادامه" کلیک نمایید.

نکات قابل توجه:
- فایل عکس باید با فرمت JPEG (پسوند jpg یا jpeg) باشد.
- اندازه فایل نباید کمتر از 700 پیکسل باشد و حجم فایل باید کمتر از 400 کیلوبایت باشد.
- فایل تصویری باید واضح و مشخص و فاقد هرگونه اثر مهر، منگنه یا لکه باشد.
- حاشیههای زائد اطراف عکس را در صورت وجود با نرمافزارهای ویرایش تصویر حذف نمایید.
- در صورتی که عکس آپلود نشود، دکمههای زیر غیرفعال خواهند بود.
- در خصوص خانمها الزاماً باید دو مدرک ارسال شود: مدرک عکس و مدرک تحصیلی.
- در خصوص آقایان، ارسال سه مدرک الزامی است: عکس، مدرک تحصیلی و نظام وظیفه.
- داوطلبانی که کارشناسی حقوق ناپیوسته انتخاب میکنند، علاوه بر مدرک کارشناسی، باید مدرک کاردانی نیز ارسال نمایند.
مرحله نهم: ثبت اطلاعات هویتی
در این مرحله اطلاعات هویتی خود شامل نام خانوادگی، نام، نام پدر و.. را نمایید.

مرحله دهم: ثبت اطلاعات سوابق تحصیلی و محل سکونت
مرحله دهم مربوط به اطلاعات سوابق تحصیلی و محل سکونت است که باید مواردی نظیر عنوان رشته را انتخاب کرده، سپس تاریخ فارغالتحصیلی، محل اخذ مدرک، استان محل اقامت برای تعیین حوزه امتحانی و… را وارد کرده و در پایان روی دکمه "تأیید" کلیک نمایید.

مرحله یازدهم: نمایش اطلاعات وارد شده

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.