- ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
- 265 نظر «نمایش»
راهنمای تصویری نحوه تکمیل فرم استخدام بانک خاورمیانه
راهنمای تصویری نحوه تکمیل فرم استخدام بانک خاورمیانه
- بروزرسانی:
- دیدگاه: 265 (نمایش)
نحوه تکمیل فرم دعوت به همکاری بانک خاورمیانه
راهنمای فرم استخدام بانک خاورمیانه
مراحل تکمیل فرم استخدام
به منظور سهولت در تکمیل فرم استخدام بانک خاورمیانه، تیم ایران استخدام لینک مستقیم ورود به صفحه تکمیل فرم را در ادامه صفحه قرار داده است.
مرحله اول: ورود به بخش شرایط استخدام
پس از ورود به صفحه اصلی استخدام بانک خاورمیانه در سایت ایران استخدام از فهرست نمایش داده شده گزینه مربوط به دعوت به همکاری را انتخاب نمایید.

مرحله دوم: بررسی شرایط استخدام
پس از کلیک روی گزینه مربوطه، شرایط استخدام را بررسی کنید، سپس صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده و روی دکمه "تکمیل فرم" کلیک نمایید.

مرحله سوم: ثبت اطلاعات احراز هویت
در این مرحله، کد ملی و کد امنیتی نمایش داده شده را وارد کرده و روی دکمه "تأیید کد ملی" کلیک نمایید.

مرحله چهارم: ثبت اطلاعات متقاضی
این مرحله شام چندین بخش است که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم:
بخش اول: ثبت اطلاعات هویتی
پس از کلیک روی گزینه مربوطه، صفحهای مشابه تصویر زیر در قالب فرم استخدام نمایش داده میشود که باید اطلاعات هویتی خود، از جمله نام و نام خانوادگی، محل و تاریخ تولد، جنسیت و.. را وارد نمایید.

بخش دوم: ثبت اطلاعات تماس
در این بخش باید اطلاعات تماس خود، شامل مواردی نظیر تلفن منزل، تلفن همراه، پست الکترونیک و.. را وارد نمایید.

بخش سوم: ثبت اطلاعات سوابق تحصیلی
این بخش مربوط به اطلاعات سوابق تحصیلی است که باید مقطع را از بین گزینههای موجود انتخاب کرده و سپس اطلاعاتی نظیر رشته و گرایش تحصیلی، نوع دانشگاه، نام دانشگاه و.. را وارد نمایید. در پایان، در صورت داشتن سوابق تحصیلی دیگر، روی گزینه "اضافه نمودن سوابق تحصیلی" کلیک کرده و اطلاعات خود را وارد کنید.

بخش چهارم: ثبت اطلاعات سوابق کار و بیمه
در این بخش باید سوابق کار و بیمه خود، شامل سوابق شغلی، وضعیت اشتغال فعلی و سابقه کار در بانک را از بین گزینههای موجود انتخاب نمایید.

بخش پنجم: ثبت اطلاعات درخواست همکاری
این بخش مربوط به اطلاعات درخواست همکاری است که باید اطلاعاتی نظیر نحوه همکاری و اولویتهای اول و دوم را انتخاب نمایید.

بخش ششم: ثبت اطلاعات مهارتهای زبان
در این بخش میتوانید میزان تسلط خود بر زبان انگلیسی، نوع مدرک (IELTS یا TOEFL) و سطح یا نمره قبولی را وارد کنید. همچنین در صورت تمایل به افزودن زبان خارجی دیگر، روی گزینه مربوطه کلیک نمایید.

بخش هفتم: ثبت اطلاعات معرف و ارسال فرم
این بخش مربوط به اطلاعات معرف است که میتوانید اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، نسبت معرف با شما، شماره تماس معرف و همچنین توضیحاتی درباره تجارب و توانمندیهایی که در موقعیت شغلی شما در این بانک مؤثر هستند را وارد نمایید. در پایان، روی دکمه "ثبت فرم" کلیک کنید.

نکته: پس از ثبت فرم، کد پیگیری برای شما ارسال میشود که باید آن را در محلی امن ذخیره نمایید.
برای مشاهده شرایط و شروع فرآیند تکمیل فرم، روی دکمه زیر کلیک نمایید.
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.