- ۱۴۰۴/۱۰/۰۴
- 9k نظر «نمایش»
راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدام آب و فاضلاب
راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدام آب و فاضلاب
- بروزرسانی:
- دیدگاه: 9k (نمایش)
راهنمای گام به گام ثبت نام آزمون استخدام آب و فاضلاب
راهنمای ثبت نام آزمون آب و فاضلاب
مراحل تکمیل فرم ثبت نام
به منظور سهولت در ثبت نام آزمون استخدام آب و فاضلاب، تیم ایران استخدام لینک مستقیم ورود به صفحه اصلی استخدام آب و فاضلاب را در ادامه صفحه قرار داده است.
مرحله اول: انتخاب گزینه مربوط به ثبت نام
پس از ورود به صفحه اصلی استخدام آب و فاضلاب در سایت ایران استخدام از فهرست نمایش داده شده گزینه مربوط به ثبت نام را انتخاب کرده و سپس روی دکمه "ثبت نام" کلیک نمایید.
مرحله دوم: انتخاب کارت اعتباری
پس از کلیک روی گزینه ثبت نام، صفحهای مشابه تصویر زیر نمایش داده میشود که در آن باید روی گزینه "خرید کارت اعتباری" کلیک نمایید.

مرحله سوم: انتخاب گزینه ثبت نام آزمون آب و فاضلاب
در این مرحله باید از میان گزینههای موجود، گزینه "سریال آزمون ثبت نام شرکت های آب و فاضلاب" را انتخاب کرده و سپس روی دکمه "تأیید و ادامه" کلیک نمایید.

مرحله چهارم: ثبت اطلاعات شناسنامه ای و انتخاب درگاه پرداخت
در این مرحله باید اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و پست الکترونیک را وارد کنید. سپس درگاه پرداخت را انتخاب کرده و روی دکمه "تأیید و ادامه" کلیک نمایید.

مرحله پنجم: دریافت شماره پیگیری
در این قسمت، پیش نمایشی از اطلاعات ثبت شده در مرحله قبل نمایش داده میشود که لازم است شماره پیگیری را یادداشت کرده و سپس روی دکمه "ادامه روند پرداخت" کلیک نمایید.

مرحله ششم: پرداخت هزینه ثبت نام
در این مرحله وارد صفحه پرداخت الکترونیکی میشوید و باید هزینه ثبت نام خود را پرداخت نمایید.

مرحله هفتم: دریافت شماره سریال
پس از پرداخت هزینه ثبتنام، به سایت سنجش منتقل شده و یک شماره سریال اختصاصی برای شما نمایش داده میشود که لازم است آن را ذخیره نمایید.

مرحله هشتم: ورود به سامانه ثبت نام
در این مرحله، برای ورود به سامانه ثبت نام لازم است شماره سریال کارت اعتباری دریافت شده پس از پرداخت هزینه و همچنین عبارت امنیتی نمایشداده شده در تصویر را وارد کرده و سپس روی دکمه "ورود به سیستم" کلیک نمایید.

مرحله نهم: بارگذاری عکس
در این مرحله، شرایط مربوط به بارگذاری عکس را مطالعه کرده، سپس عکس پرسنلی خود را انتخاب کرده و روی دکمه "ارسال عکس" کلیک نمایید.

نکات قابل توجه:
- فایل عکس باید با فرمت JPEG (با پسوند .jpg یا jpeg) باشد.
- در صورتی که تصویر ارسالی دارای چرخش 90 یا 180 درجه باشد، باید قبل از ارسال، آن را با استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصویر،آنرا اصلاح نمایید.
- حجم فایل ارسالی نباید بیش از 1024 کیلوبایت باشد.
- در صورتی که عکس شما تمامی شرایط فوق را دارد، پس از انتخاب فایل عکس از طریق دکمهی Browse، روی گزینهی ارسال عکس کلیک نمایید تا تصویر در کادر روبرو نمایش داده شود.
- پس از ارسال عكس و کليک بر روي دکمه تاييد و ادامه، به گام بعد خواهيد رفت
- امکان تغيير عكس، پس از رفتن به گام بعد وجود ندارد، بنابراين در انتخاب و ارسال عكس دقت کنيد
- چنانچه بر روي دکمه تاييد و ادامه، کليک کنيد بدين معني است که عكس ارسال شده به صورتي که در کادر بالا نمايش داده شده است، مورد تاييد شما مي باشد و مسئوليت ناشي از ارسال عكس نامناسب را پذيرفته ايد
مرحله دهم: ثبت مشخصات متقاضی
این مرحله شامل چندین بخش که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:
بخش اول: ثبت اطلاعات هویتی
در این بخش، باید اطلاعات هویتی خود از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، محل تولد پدر و.. را وارد نمایید.

بخش دوم: انتخاب اطلاعات سهمیه ایثارگران
در این بخش، اطلاعات مربوط به سهمیه ایثارگران و افراد دارای معلولیت است. در صورت برخورداری از هر یک از سهمیهها، گزینه مربوطه را انتخاب نمایید. در غیر این صورت، گزینه "هیچکدام" را علامت بزنید.

بخش سوم: ثبت اطلاعات سوابق شغلی
این بخش مربوط به سابقه کار است که در صورت داشتن سابقه، گزینه مربوطه را انتخاب کرده و اطلاعاتی مانند نام شرکت و مدت سابقه را وارد نمایید.

بخش سوم: انتخاب وضعیت معلولیت
در صورت داشتن معلولیت، وضعیت خود را از بین گزینههای مربوطه انتخاب نمایید.

بخش چهارم: انتخاب سهمیه فداکاران صنعت
در این بخش، در صورت دارا بودن سهمیه فداکاران صنعت، گزینه مربوطه را انتخاب نمایید.

بخش پنجم: ثبت اطلاعات سوابق تحصیلی
در این قسمت، مقطع تحصیلی خود را انتخاب کرده، سپس کد رشته تحصیلی، کد موسسه اخذ مدرک تحصیلی، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل را وارد نمایید.

بخش ششم: انتخاب استان و شهرستان حوزه امتحانی
در این بخش استان و شهرستان حوزه امتحانی خود را انتخاب نمایید.

بخش هفتم: ثبت اطلاعات محل سکونت
این بخش مربوط به آدرس محل سکونت است که باید اطلاعاتی نظیر استان و شهرستان، کد پستی، تلفن ثابت و.. را وارد نمایید.

بخش هشتم: ثبت اطلاعات تکمیلی
در این بخش، کد عنوان شغل، کد شغلمحل و وضعیت بومی خود را انتخاب کرده، سپس تیک گزینه "تأیید شرایط" را فعال نموده و روی دکمه "تأیید" کلیک نمایید.

مرحله یازدهم: پیش نمایش اطلاعات درج شده
در این مرحله پیش نمایش اطلاعات ثبت شده نمایش داده میشود.

برای مشاهده شرایط و شروع فرآیند ثبت نام، روی دکمه زیر کلیک نمایید.
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.