• ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
  • 0k نظر «نمایش»

راهکار گذراندن خدمت سربازی مشمولان غایب بالای ۸ سال

راهکار گذراندن خدمت سربازی مشمولان غایب بالای ۸ سال

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

طرح انصار؛ راهی برای گذراندن خدمت سربازی غایبان

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون نیروی انسانی سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) گفت: طرحی با عنوان انصار جهت گذراندن خدمت سربازی مشمولان غایب بالای 8 سال بر روی کار آمده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ معاون نیروی انسانی سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) گفت: با موافیت ستاد کل نیرو‌های مسلح، راهکاری برای مشمولان غائب بالای ۸ سال در نظر گرفته شده که در ضمن اشتغال و زندگی روزمره می‌توانند خدمت سربازی خود را در قالب طرحی به نام "طرح انصار" سپری کنند.

سرهنگ پاسدار رضا سلیمی افزود: با توجه به اینکه اغلب مشمولان غائب، بین ۲۶ تا ۳۰ سال سن داشته و بیشتر دارای خانواده، شغل یا مهارت هستند می‌توانند از ویژگی‌های بسیار خوب این طرح استفاده نمایند تا ضمن گذراندن دوران خدمت سربازی خللی در زندگی و کارشان ایجاد نشود.

وی گفت:این افراد به جای اینکه هر روز و در ساعت مشخصی وارد پادگان شوند می‌توانند با توجه به شرایط زندگی خود، به صورت تمام وقت (در هفته یک روز)، پاره وقت، نیمه وقت یا ترکیبی در پادگان حضور پیدا کنند؛ زمان این طرح حداقل ۲ و حداکثر ۷ سال بوده، ضمن آنکه حقوق ندارند و بیمه آنها بسیجی است.

سلیمی افزود: اعضاء طرح در ماه حداقل باید ۶۴ ساعت و سالانه سه ماه ثبت حضور کنند و کسانی که مایلند این دوره زودتر به اتمام برسد می‌توانند ساعات بیشتری را به حضورشان اختصاص دهند.

معاون نیروی انسانی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) ادامه داد: طبق این طرح، ۲ ماه آموزشی شبانه روزی حذف و فقط ۱۰ روز آموزشی حین خدمت متناسب با عرصه‌ی فعالیتی خود در یگان خدمتی، خواهند داشت.

وی افزود: در این طرح لباس فرم حذف شده و مشمولان می‌توانند از لباس شخصی خود و یا یگان تعیین شده استفاده کنند.

ورود به صفحه آخرین اخبار سربازی

ورود به صفحه اخبار مشمولان غایب

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2880081
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد