• ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

رتبه بندی معلمان مدارس غیردولتی مطرح نیست

رتبه بندی معلمان مدارس غیردولتی مطرح نیست

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پیگیری ارتقای دستمزد، بیمه، حقوق و مزایای معلمان غیردولتی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: رتبه بندی معلمان مدارس غیردولتی مطرح نیست.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، از رتبه بندی یک تا پنج مدارس غیردولتی خبر داد و اعلام کرد که این رتبه‌بندی در تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی اثرگذار است.

احمد محمودزاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خبری که اخیرا رئیس کمیسون آموزش مجلس مبنی بر احتمال رتبه بندی معلمان مدارس غیردولتی اعلام کرده بود، اظهار کرد:  من این موضوع را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم و باید جزئیات آن را از کمیسیون آموزش بپرسید اما طبق آنچه که من به عنوان رئیس سازمان مدارس غیردولتی اطلاع دارم، چنین چیزی در آموزش و پرورش مطرح نیست.

وی با بیان اینکه به جای رتبه‌بندی معلمان مدارس غیردولتی بحث صلاحیت حرفه‌ای این معلمان را دنبال می‌کنیم، تاکید کرد: برای ارتقای توانمندی‌های معلمان مدارس غیردولتی بحث صلاحیت حرفه‌ای را این معلمان را دنبال می‌کنیم. بخشی از این صلاحیت حرفه‌ای به ارتقای توانمندی معلمان و دانش افزایی آنها بر می‌گردد. در این راستا ۳۶۰ ساعت دوره طراحی کردیم که تا کنون ۶۰ ساعت آن برگزار شده است.  بخش دیگر این موضوع را نیز در خصوص ارتقای دستمزد، بیمه و حقوق و مزایا معلمان مدارس غیردولتی پیگیری می‌کنیم. به محض تایید این امر در مجلس، آن را عملیاتی می‌کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رتبه‌بندی مدارس غیردولتی در دستور کار آموزش و پرورش است، درباره جزئیات آن توضیح داد: رتبه بندی مدارس غیردولتی در مجلس و در خلال بازنگری قانون سازمان مدارس غیردولتی مصوب شد. اگر شورای نگهبان نیز تایید کند، آموزش و پرورش مکلف است طی شش ماه آینده، مولفه‌های مربوط به درجه بندی و رتبه‌بندی مدارس را اعلام کند.

محمودزاده درباره مزیت رتبه بندی مدارس غیردولتی تاکید کرد: در صورت رتبه بندی مدارس غیردولتی، شهریه این مدارس بر مبنای آن تعیین شود. اینگونه مردم در جریان رتبه مدرسه خواهند بود و بر مبنای آن فرزندان خود را ثبت نام می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه برای رتبه بندی مدارس غیردودتی چه سطوحی را در نظر گرفته‌اید؟ عنوان کرد: رتبه بین یک تا پنج مد نظر داریم. این رتبه بندی روی شهریه مدارس و ثبت نام دانش آموز اثرگذار است. البته عنصر اصلی تاثیر گذاری بر رتبه مدارس، معلم است و اگر معلمان  باعث شوند مدرسه رتبه خوبی بگیرد حتما مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

مشاهده صفحه جامع جزئیات نظام رتبه بندی معلمان

مشاهده صفحه جامع اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2833334
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد