• ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

رتبه همه معلمان مشمولان رتبه‌بندی تعیین شد

رتبه همه معلمان مشمولان رتبه‌بندی تعیین شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی در پایان رسیدگی به اعتراضات

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه تمام معلمان مشمول رتبه بندی تعیین شده است و در حال بررسی فرآیند اعتراضات هستیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت سیزدهم ۴۲ هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی هزینه کرد که نشان‌دهنده اهمیتی است که برای آموزش و پرورش قائل است گفت: هرچند رتبه‌بندی اشکالاتی در آیین‌نامه و اجرا داشت اما در حال حل آن هستیم.   

صحرایی در ادامه سخنانش در پاسخ به اینکه قرار بود تا آخر اردیبهشت رتبه همه فرهنگیان مشخص شود گفت: از زمانی که سرپرستی را برعهده گرفتم تعداد زیادی از همکاران ما باقی مانده بودند و رتبه شان تعیین نشده بود و بخشی هم اعتراض داشتند. رتبه‌ تمام کسانی که مشمول بودند و رتبه به آنها تعلق می‌گرفت، تعیین شده است. اعتراض‌ها نیز در حال بررسی است و کارگروه‌ها در مناطق و استان‌ها تشکیل شده است. انتهای این فرایند، اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی است. 

وی همچنین درباره امتحانات نهایی گفت: امسال سوابق تحصیلی ۴۰ درصد تاثیر قطعی در پذیرش دانشگاه دارد. آموزش یک فرایند پیوسته است که به سنجش ختم می‌شود و این دو در کنار همدیگر هستند و به همدیگر بازخورد می‌دهند. اینکه کل این سنجش از وزارت آموزش و پرورش جدا شده بود موجب شده بود که آموزش چندان در خدمت سنجش نباشد و بچه ها وارد کلاس‌های کنکور و مسائلی از این دست می‌شدند. اکنون فرایند پیوسته شده و به تقویت ابعاد مختلف تربیتی کمک می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2745250
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد