• ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
  • 1k نظر «نمایش»

ردیف استخدامی آموزش و پرورش به ۱۰۰ هزار نفر می رسد!

ردیف استخدامی آموزش و پرورش به ۱۰۰ هزار نفر می رسد!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر استخدام 100 هزار نفر در آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از رسیدن ردیف استخدامی آموزش و پرورش به 100 هزار نفر خبر داد .

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حمید طریفی حسینی امروز در اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور که در مجتمع آموزشی فرهنگی توانبخشی امام رضا علیه السلام مشهد برگزار شد، اظهار داشت: برای دانش‌آموزان دیرآموز باید فرصت تابستان را به فرصتی بی‌نظیر تبدیل کنیم و از تمام ظرفیت‌ها برای این عزیزان بهره‌بندی کامل را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شاید کمتر از یک درصد جمعیت دانش آموزی را در این مدارس داریم متذکر شد: با این وجود توجه خوبی به این دانش آموزان صورت گرفته و این از برکات انقلاب اسلامی است که سازمان تخصصی برای دانش آموزان استثنایی ایجاد و افراد متخصص در این سازمان حضور یابند و برنامه ریزی آموزشی داشته باشند.

طریفی حسینی با بیان اینکه سازمان آموزش و پرورش استثنایی گیرنده عمومی نیست تاکید کرد: این سازمان یک سازمان بی‌نظیر در وزارتخانه بوده که تاکنون ظرفیت‌های آن مغفول مانده است اما ما چند اقدام سیستمی در سازمان استثنایی انجام دادیم، اکنون دوره تاریخی بی‌نظیری در آموزش و پرورش ایجاد شده که نقطه کانون توجه دولت، مجلس و مردم است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش  با بیان اینکه توجه و حساسیت زیادی نسبت به حوزه به آموزش و پرورش ایجاد شده تصریح کرد: دولت ثابت کرده پای کار آموزش و پرورش استثنایی است، تاکنون رتبه‌بندی معلمان 50 هزار میلیارد تومان برای دولت هزینه داشته که 4, 5 برابر بودجه نوسازی مدارس تنها در یک فقره برای رتبه‌بندی معلمان هزینه شده است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش امسال 70 هزار نفر ردیف استخدامی دارد که با دانشگاه فرهنگیان و سرایداران به 100 هزار نفر می‌رسد با این وجود هنوز تا رتبه مطلوب فاصله داریم و  ساختار جدیدی ایجاد شده که  در مرکز جامع، اصلاح قوانین و مقررات و سیاست‌ها به روز رسانی شده است.

طریفی حسینی به اصلاح و بازنگری‌های برنامه‌های درسی آموزش و پرورش استثنایی اشاره کرد و گفت: این امر جز دستور کارهای اصلی و برنامه بلند مدت است.

وی ادامه داد: 14 پست سازمانی و 4 پست مدیریتی به آموزش و پرورش استثنایی اضافه شد و ساختار ادارات استان‌ها اصلاح شده که سال گذشته دو رشته را در حوزه آموزش در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب کردیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بزرگترین دستاورد ما ایجاد انسجام درونی و تعامل موثر و بین بخش‌های مختلف وزارتخانه بوده، متذکر شد: کمترین کاری که ما برای بچه‌ها انجام دادیم جذب نیروهای توانبخشی ایجاد مراکز جامع و اصلاح برنامه سنجش بود، زمانیکه اصلاح فرایند سنجش صورت گرفت چند مسئله اساسی وزارت آموزش و پرورش را حل کردیم و و مشکل سازمان پژوهش در توزیع و ثبت نام کتاب‌های درسی و ساماندهی نیروی انسانی در دوره ابتدایی حل و از تابستان به سال تحصیلی انتقال داده شد.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع استخدام نیروی خدماتی در آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2839227
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k