• ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

رشد ۱۰۰ درصدی ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد آذربایجان غربی

رشد ۱۰۰ درصدی ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد آذربایجان غربی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ایجاد 11 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد آذربایجان غربی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت خبری بازار کار، دیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده در سال جاری رشد 100 درصدی داشته است.

عزیز سهندی در گفت‌وگو با گروه اجتماعی پایگاه خبری اروم‌نیوز، با اشاره به میزان اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهار کرد: از مجموع بودجه این اداره کل حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان صرف حوزه اشتغال شده است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری نیز، ۱۱ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی با اعتبار بالغ بر ۸۶۰ میلیارد تومان ایجاد شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال جاری پنج دهک جامعه از خدمات اشتغال بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: امسال علاوه بر افراد تحت پوشش کمیته امداد استان به افرادی که در دهک‌های پایین قرار داشتند خدمت‌‌رسانی شده که هدف از حمایت این افراد پس از شناسایی و بررسی شرایط و توانایی آن‌ها، به توانمندی رسیدن در مسیر اشتغال و بازگشت به زندگی عادی است.
وی خاطر‌نشان کرد: تعداد فرصت شغلی ایجاد شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه ۱۰۰ درصد رشد داشته است.
سهندی با بیان اینکه تعداد افراد پشت نوبت دریافت وام در استان چهارهزار نفر هستند، اظهارکرد: در سال جاری ۹ هزار و ۲۰۰ وام اشتغال با اعتبار ۸۳۰ میلیارد تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: پرداخت تدریجی تسهیلات از طرف بانک‌های عامل و اتمام اعتبار تخصیصی به استان با توجه به معرفی‌های انجام شده علت تأخیر در دریافت وام و پشت نوبت ماندن تعدادی از افراد تحت پوشش در استان است.

منبع: بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2689832
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد