• ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

زمانبندی ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت کردستان اعلام شد

زمانبندی ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت کردستان اعلام شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام زمانبندی ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت کردستان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری اختبار، کانون وکلای کردستان زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت 1401 (نوبت پذیرش 1400) را تعیین کرد.

کانون وکلای کردستان در جلسه هیئت مدیره خود زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۱ (نوبت پذیرش۱۴۰۰) کانون وکلای کردستان را تعیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از وکلاپرس کانون وکلای کردستان بدون اعلام اسامی و رتبه پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۱ (نوبت پذیرش۱۴۰۰) این کانون، برای قبول شدگان بازه ثبت نامی تعیین کرد.

پس از کانون های یزد و کرمان و قم که بدون اعلام اسامی پذیرفته شدگان از دارندگان حد نصاب آزمون برای ثبت نام دعوت به عمل آورده بودند، کانون کردستان نیز به همین شیوه برای داوطلبان فراخوان داد.

هیئت مدیره کانون وکلای کردستان در جلسه نهم این کانون مورخ ۱۲ مهر ۱۴۰۱ مهلت ۱۹ روزه ای از اول تا ۱۹ آبان ماه برای ثبت نام پذیرفته شدگان متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت ۱۴۰۰ تعیین کرد.

در بخشی از صورت جلسه نهم هیات مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان آمده است:

نظر به اعلام پذیرفته شدگان متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت دوره نوزدهم (سال ۱۴۰۰) توسط سازمان سنجش به کانون وکلای دادگستری کردستان بر همین اساس با توجه به پذیرش ۸۲ نفر از پذیرفته شدگان در سهمیه آزاد و ۱۷ نفر از پذیرفته شدگان در سهمیه ایثارگران هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان مقرر نمودند که از متقاضیان جهت ارائه مدارک بمنظور جری تشریفات ثبت نام از تاریخ اول آبان لغایت ۱۹ آبان ماه به کانون وکلای دادگستری کردستان مراجعه نمایند ضمنا در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر بمنزله انصراف تلقی و کانون وکلای دادگستری کردستان در این خصوص هیچگونه مسئولیتی ندارد.

منبع: خبرگزاری اختبار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2641314
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد