• ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

زمان اعلام نتایج دهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی

زمان اعلام نتایج دهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

زمان اعلام نتایج دهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی مشخص شد

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

اعلام نتایج دهمین آزمون استخدام فراگیر

خبر 20 تیر 1402: اعلام نتایج دهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می‌رسانیم؛ نتایج دهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال 1402 اعلام گردید.

نتایج آزمون

خبرگزاری فارس

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی جهاددانشگاهی، دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاه‌های وزارت راه‌وشهرسازی، سازمان امورمالیاتی، پست‌بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان شیلات ایران، سازمان ملی استاندارد، سازمان ملی بهره‌وری، پژوهشکده علوم‌زمین و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان  برگزار شد.
این آزمون توسط جهاددانشگاهی با حضور  بیش از یکصد هزار شرکت کننده و در ۴۶ شهرستان برگزار شد و نتایج اولیه آن پس از تصحیح الکترونیکی دهه دوم تیر ماه اعلام می شود.

خبرگزاری صدا و سیما

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر هنگام برگزاری دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در بوشهر در دانشگاه خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار صداوسیما با اشاره به این‌که جهاد دانشگاهی برگزارکننده این آزمون است، گفت: این آزمون در بوشهر با حضور هزار و ۶۷۷ داوطلب استان بوشهر برگزار شد که ۱۱۳ تن از کسانی که رتبه‌های برتر را به‌دست آورند، جذب ۸ دستگاه اجرایی خواهند شد.
علی احمدی‌زاده با بیان این‌که این آزمون نخستین آزمون استخدامی در سال ۱۴۰۲ است، افزود: گمرک، شیلات، جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و املاک، راه و شهرسازی، پزشکی قانونی، امور مالیاتی و پست‌بانک هشت دستگاهی هستند که برگزیدگان این آزمون را جذب و استخدام خواهند کرد.
او با اشاره به این‌که نام نویسی این آزمون در اردیبهشت انجام شد، اضافه کرد: تا ۴۰ روز آینده سه برابر ظرفیت سهمیه استخدامی هر دستگاه، برای مصاحبه به هشت دستگاه اجرایی معرفی می‌شوند.
احمدی‌زاده گفت: آزمون قضات نیز ماه آینده با اجرای جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و درخواست داریم و امیدورایم که آزمون وزارت نفت نیز در استان بوشهر برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

دهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی با رقابت بیش از ۲ هزار داوطلب توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.
 طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز مورخ ۱۲ خرداد دهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

او افزود: در این آزمون ۲ هزار و ۲۲ داوطلب شامل هزار و ۱۱ داوطلب زن و هزار و ۱۱ داوطلب مرد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کاشی رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی نیز در خصوص تعداد کل مجوز‌های استخدامی تخصیص یافته به دستگاه‌های اجرایی استان در دهمین امتحان مشترک فراگیر که ۸۳ سهمیه است، اظهار کرد: ۳۵ سهمیه متعلق به اداره کل امور مالیاتی استان، ۶ سهمیه متعلق به اداره کل پزشکی قانونی، ۲ سهمیه متعلق به پست بانک و ۱۰ سهمیه متعلق به مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان است.

او افزود: ۶ سهمیه متعلق به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، ۱۷ سهمیه متعلق به اداره کل گمرکات استان و ۷ سهمیه متعلق به اداره کل راه و شهرسازی استان است.

معصومی مفرد مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی نیز عنوان کرد: نتایج اولیه این آزمون پس از تصحیح الکترونیکی در مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از طریق پروفایل کاربری داوطلبان اعلام می شود. 

او تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند پس از اعلام رسمی مرکز آزمون با مراجعه به پروفایل خود در سامانه مرکز آزمون ضمن مشاهده نتایج اولیه از سایر مراحل جذب نیز مطلع شوند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2746566
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k