• ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

سهمیه استان فارس در آزمون استخدام طرح شهید زین الدین اعلام شد

سهمیه استان فارس در آزمون استخدام طرح شهید زین الدین اعلام شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اختصاص سهمیه 130 نفری به فارس در آزمون استخدام طرح شهید زین الدین

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: از طریق آزمون استخدام طرح شهید زین الدین (مرحله دوم) در استان فارس 13 نفر استخدام خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: طی ماه‌های آتی، ۱۳۰ نفر از جوانان مومن، نخبه و انقلابی بومی این استان در قالب مرحله دوم طرح ‘شهید زین‌الدین’ از طریق برگزاری آزمون استخدامی، جذب دستگاه‌های اجرایی فارس می شوند.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محسن نعمتی افزود: با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوان سازی دولت و تشکیل دولت جوان انقلابی و با توجه به دستور موکد رئیس جمهور مبنی بر ساماندهی نیازهای واقعی دستگاه‌های اجرایی با هدف ارتقای بهره وری منابع انسانی و ارائه خدمت مناسب به مردم استان، مجوز جذب این نیروها صدار شد.

او ادامه داد: در گام نخست تعداد ۱۰۶ سهمیه بین ۱۰ دستگاه استان شامل جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، شرکت برق منطقه‌ای ، شرکت آب منطقه‌ای ، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اداره کل راه و شهرسازی فارس و اداره کل راه و شهرسازی لارستان توزیع شده است و آزمون جذب فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استان هم به همراه دفترچه وزارت کشور منتشر خواهد شد .

وی اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی تا تاریخ دهم اسفند ماه جاری نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام کرده و با رعایت شرایط احراز ثبت نام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: این آزمون همزمان با ۱۹ استان کشور ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ توسط جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

نعمتی گفت: کارت ورود به جلسه آزمون نیز ۲۸ فروردین ماه سال آتی در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل دریافت خواهد بود.

وی ادامه داد: متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی به میزان پنج برابر ظرفیت جهت مصاحبه تخصصی و انجام ارزیابی صلاحیت های عمومی و تکمیلی دعوت خواهند شد و پس از احراز شایستگی به استخدام در خواهند آمد.

مشاهده صفحه جامع آزمون استخدامی طرح شهید زین‌ الدین

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2842060
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد