• ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • 1k نظر «نمایش»

شرایط آزمون استخدامی طرح شهید زین‌ الدین

شرایط آزمون استخدامی طرح شهید زین‌ الدین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶۹۴ (نمایش)

شرایط آزمون استخدام طرح شهید زین‌ الدین

کاربر گرامی: باتوجه به انتشار آگهی های استخدام طرح شهید زین الدین در طی سال های مختلف در این صفحه شرایط استخدام طرح شهید زین الدین به تفکیک سال ها گردآوری شده است.

جهت مشاهده شرایط استخدام در هر سال این صفحه را تا انتها مطالعه نمایید.

استخدام طرح شهید زین الدین - 2 آذر 1402 (مشاهده)

خبر 12 آذر 1402: تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ مهلت ثبت‌نام در مرحله اول آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین، تا پایان روز سه‌شنبه 14 آذرماه تمدید گردید. داوطلبان گرامی! حتما اصلاحیه دفترچه راهنما (به روز شده) و اطلاعیه شماره یک را مطالعه نمایند.


خبر 8 آذر 1402: اطلاعیه شماره یک آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین (مرحله اول : استان‌های اردبیل و زنجان)
به اطلاع کلیه داوطلبان و متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین (مرحله اول: استان‌های اردبیل و زنجان) می‌رساند، متقاضیانی که قصد دارند با استفاده از بند ۳ شرایط اختصاصی، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند، در بخش انتخاب رشته تحصیلی، لازم است گزینه «سایر رشته‌ها(به شرط داشتن بند ۳ شرایط اختصاصی)» را انتخاب نمایند تا امکان ادامه فرآیند ثبت‌نام فراهم گردد.


خبر 6 آذر 1402: اصلاحیه ثبت‌نام آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می‌رسانیم؛ اصلاحیه ثبت‌نام آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین منتشر شد.

مشاهده اصلاحیه


آگهی 2 آذر 1402: انتشار دفترچه استخدامی آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در سال 1402
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می‌رسانیم؛ دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین منتشر شد.
مهلت ثبت نام تا 14 آذر 1402 می باشد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی ویژه طرح شهید زین الدین 
دانلود جزوه هوش و استعداد تحصیلی 
دانلود نمونه سوالات استخدامی حسابداری 

شرایط آزمون استخدام طرح شهید زین‌الدین
شرایط عمومی:
داشتن تابعیت ایران؛
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان؛
تبصره: با عنایت به ماده (۸) مصوبه شماره /۱۴۰۰/۶۷۹۵دش مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی، نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، میتوانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری ثبتنام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی، حداکثر تا یکسال (۱۲ ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون مورخ (۱۴۰۲/۱۰/۰۸)، نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی استخدام کننده اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون مربوطه، استخدام و بکارگیری آنها کان لم یکن تلقی میشود. همچنین صدور شماره مستخدم، انعقاد قرارداد پیمانی و صدور حکم کارگزینی در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم میباشد.
داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند؛
عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر؛
عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح؛
داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند؛
به استناد ماده(۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.
تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفتهشده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.
داشتن حداقل سن بیست (۲۰) سال تمام و داشتن حداکثر چهل (۴۰) سال تمام برای استخدام و برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتری چهل و پنج (۴۵) سال تمام بر اساس بند (الف) ماده (۴۲) قانون مدیریت خدمات کشوری.
تبصره ۱: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
تبصره ۲: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
تبصره ۳: به موجب بند (الف) ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در متن دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان درج گردیده، اضافه خواهد شد. حداکثر سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند، پنج (۵) سال میباشد. امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند وی، بالای ۲/۵ نباشد. مبنای
تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان میباشد.
ثبت نام آزمون استخدام طرح شهید زین‌الدین
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز پنجشنبه ۲ آذرماه ۱۴۰۲ تا پایان روز شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.
به متقاضیان تاکید میشود در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
مواد آزمون آزمون استخدام طرح شهید زین‌الدین
آزمون عمومی
مواد آزمون عمومی عبارتند از:

جهت مشاهده اصلاحیه درخصوص مواد آزمون اینجا کلیک نمایید

تبصره۱: سوالات معارف اسلامی مربوط به پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی و زیدی) مطابق تعالیم و احکام فقهی آنان طراحی خواهد شد.
تبصره ۲: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوالات محاسبه خواهد شد.
آزمون تخصصی و اختصاصی
سوالات حیطه های تخصصی و اختصاصی در امتحان مشترک با توجه به شغل مورد نظر تعیین شده و مواد آزمون سوالات تخصصی و اختصاصی برای هر یک از مشاغل به تفکیک دستگاه های اجرایی در بخش هشتم همین دفترچه مشخص شده است.
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی، تخصصی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای و با ضریب مندرج در جداول بخش نهم میباشند. ضمنًا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی ویژه طرح شهید زین الدین 
دانلود جزوه هوش و استعداد تحصیلی 
دانلود نمونه سوالات استخدامی حسابداری 

زمان آزمون استخدام طرح شهید زین‌الدین
آزمون در روز جمعه ۸ دی ماه ۱۴۰۲ در مراکز استانها برگزار خواهد شد.
ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 
کارت آزمون استخدام طرح شهید زین‌الدین
کارت شرکت در آزمون، از روز ۵ دی ماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. 
تعیین حدنصاب آزمون استخدام طرح شهید زین‌الدین
کسب حداقل پنجاه درصد (٪۵۰) میانگین نمره مکتسبه سه نفر اول با ارزش وزنی چهل درصد (٪۴۰) برای حیطه عمومی امتحان و شصت درصد (٪۶۰) برای حیطه تخصصی و اختصاصی امتحان در هر سهمیه استخدامی - شغل - شهرستان در هر یک از دستگاه های اجرایی.
تذکر: داوطلبان فاقد حد نصاب، از ادامه سایر مراحل استخدامی حذف و صرفًا کارنامه آزمون کتبی از طریق درگاه الکترونیکی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود.
نتایج آزمون استخدام طرح شهید زین‌الدین

- انتخاب و اعلام لیست چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب:
دستگاه های اجرایی مکلفند نسبت به انجام ارزیابی تکمیلی از پذیرفته شدگان امتحان مشترک اقدام نمایند.
شرط لازم برای انتخاب افراد جهت انجام ارزیابی تکمیلی، کسب حد نصاب میباشد و انتخاب افراد براساس مجموع نمره فضلی آنان (با وزن چهل درصد (٪۴۰) برای حیطه عمومی و شصت درصد(٪۶۰) برای حیطه تخصصی و اختصاصی) به تعداد سه (۳) برابر ظرفیت پذیرش در هر شغلمحل مورد تقاضا صورت میپذیرد.
تبصره۱- در صورتی که تعداد افراد دارای حد نصاب در شغل محل های مورد تقاضا کمتر از ظرفیت پذیرش باشد، همه افراد دارای حد نصاب برای انجام سایر مراحل مربوط معرفی خواهند شد.
تبصره ۲- در صورت درخواست دستگاه اجرایی و موافقت سازمان، معرفی افراد برای ارزیابی تکمیلی تا پنج برابر ظرفیت استخدامی، مشروط بر اینکه در زمان ثبت نام در بخش شرایط اختصاصی دستگاه به داوطلبان اطلاع رسانی شود، امکانپذیر است.
دستگاه اجرایی موظف است، اسامی داوطلبین را به تعداد سه برابر ظرفیت پذیرش (تا پنج برابر ظرفیت در صورت تأیید و اعلام در شرایط اختصاصی دستگاه) به مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش به صورت همزمان براساس مجموع نمره فضلی افراد با وزن شصت درصد (٪۶۰) برای حیطه های تخصصی و اختصاصی امتحان و چهل درصد (٪۴۰) برای حیطه عمومی امتحان معرفی نماید.
نحوه محاسبه نمره نهایی(آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی) داوطلبان در هر یک از دستگاه ها، در شرایط اختصاصی مندرج در همین دفترچه ذکر شده است.
تبصره ۱: پس از اعلام نظر گزینش، در صورت مساوی بودن مجموع نمرات مکتسبه داوطلبان در آزمون کتبی مشترک و ارزیابی تکمیلی، اولویت انتخاب با داوطلبانی خواهد بود که نمره مکتسبه آنان در آزمون کتبی مشترک بالاتر باشد.
تبصره ۲: دستگاه اجرایی مکلف است نسبت به انجام ارزیابی تکمیلی تمامی داوطلبان معرفی شده واجد شرایط و ثبت نمره مربوطه در سامانه امتحانات موسسه مجری اقدام نماید.
دستگاه اجرایی موظف است پس از وصول نظر گزینش و انتخاب پذیرفته شدگان به ترتیب مجموع نمره فضلی، نسبت به اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان نهایی اقدام نماید. پذیرفته شدگان نیز باید حداکثر ظرف مدت ده روز پس از اعلام دستگاه جهت ادامه مراحل جذب و استخدام به دستگاه اجرایی مربوط مراجعه نمایند. عدم مراجعه در مهلت مقرر، به منزله انصراف از استخدام در دستگاه اجرایی میباشد.

اطلاعات آزمون

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2845382
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k