• ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
  • 3k نظر «نمایش»

شرایط آزمون استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

شرایط آزمون استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲,۵۴۰ (نمایش)

شرایط آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

کاربر گرامی: باتوجه به انتشار آگهی های استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در طی سال های مختلف در این صفحه شرایط استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند به تفکیک سال ها گردآوری شده است.

جهت مشاهده شرایط استخدام در هر سال این صفحه را تا انتها مطالعه نمایید.

استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند - سال 94 (مشاهده)

آگهی سال 94: استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند
شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیازخود طبق ضوابط استخدام نیروی انسانی در صنعت نفت تعداد 200 نفر از دواطلبان بومی استان مرکزی واجد شرایط و علاقمند به خدمت در مقاطع و رشته و گرایش های ذکر شده در جدول زیر از طریق برگزاری آزمون علمی، مصاحبه تخصصی و فنی ٰ انجام مراحل گزینش و طب صنعتی برای خدمت در شهرستان شازند استان مرکزی بصورت پیمانی استخدام می نماید. داوطلبان می توانند از تاریخ دوازده لغایت 22 بهمن ماه سالجاری برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.ikorc.ir مراجعه نمایند.

مقاطع و رشته های مورد نیاز
مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش مرد مرد/زن جمع
کارشناسی مهندسی مکانیک گرایش های سیالات، جامدات، تاسیسات حراراتی و برودتی، ماشین آلات، ساخت و تولید 12 --  12
مهندسی شیمی گرایش های شیمی، پالایش، گاز، پتروشیمی، صنایع پتروشیمی، طراحی فرایندهای صنعت نفت 41 --  41
مهندسی برق گرایش قدرت 9 --  9
گرایش الکترونیک،کنترل، ابزار دقیق، کنترل و ابزار دقیق 4  2  6
مهندسی ایمنی صنعتی گرایش مهندسی ایمنی صنعتی، مهندسی ایمنی با گرایش های بازرسی فنی، حفاظت فنی 1 1  2
مهندسی بهداشت حرفه ای --- -- 1  1
جمع 67 4 71
کاردانی شیمی تمامی گرایش ها به جز صنایع غذایی،صنایع قندسازی، صنایع تولید رنگ و کاغذ 94 --  94
مکانیک تمامی گرایش ها به جز نقشه کشی صنعتی، صنایع اتومبیل مکانیک خودرو، تاسیسات بهداشتی 35 --  35
جمع 129 --  129
جمع کل 196 4 200
شرایط داوطلبان استخدام

الف) شرایط داوطلبان استخدام:
1- شرایط عمومی:
1-1 تابعیت كشورجمهوری اسلامی ایران.
2-1 ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و متدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
3-1عدم سوءپیشینه کیفری.
4-1 عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان.
4-1 داشتن تندرستی و توانائی کامل جسمانی و روانی به تائید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت.
5-1دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان).
6-1 عدم تعهد واشتغال به کار به صورت پیمانی، آزمایشی و رسمی درسازمانها و موسسات دولتی و مراکز وابسته به آنها و همچنین
عدم استخدام پیمانی/ رسمی در شرکتهای تابعه صنعت نفت.
7-1 دارا بودن یكی از شرایط اجزاء( 3) یا( 4 )ذیل بند (د).

2- شرایط سنی:
حداكثر سن برای فارغ‌ التحصیلان مقطع كاردانی 26سال و کارشناسی 30 سال می‌باشد.
تبصره 1-2:مدت زمان انجام خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلبانی كه خدمت نظام وظیفه خود را انجام داده باشند افزوده می‌شود.
تبصره 2-2: مدت سابقه كار داوطلبانی كه تجربه كاری در واحدهای تابعه صنعت نفت داشته باشند و یا به صورت قرارداد تمام وقت بر اساس ضوابط‌ مصوب در واحدهای تابعه صنعت نفت شاغل ( طبق تعریف مندرج در جزء 3 ذیل بند د) باشند، در صورت پرداخت حق بیمه در مدت سابقه كار به حداكثر سن اضافه می‌شود. همچنین مدت سابقه كار خارج از صنعت نفت افرادی كه تجربه كاری مفید و مرتبط با شغل مورد نیاز دارند در صورت ارائه مدرك لازم و گواهی پرداخت حق بیمه بابت سوابق مذكور، تا پنج سال به حداكثر سن اضافه می‌گردد كه این دسته از افراد درصورت راهیابی به مرحله مصاحبه فنی/ تخصصی می‌بایست نسبت به ارائه اصل گواهی سابقه كار به همراه گواهی پرداخت حق بیمه اقدام نمایند.
تبصره 3-2: شرط حداکثر سن برای داوطلبان بومی حداكثر تا3 سال قابل افزایش می‌باشد.
تبصره 4-2 :ملاك عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت وظیفه عمومی و محاسبه سن داوطلبان، روز برگزاری آزمون می‌باشد.
تذكرمهم:در هرحال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان استخدام با مراعات كلیه تبصره‌های فوق نباید برای مقطع كاردانی از 32 سال ومقطع كارشناسی از 35 سال بیشتر باشد.

3- شرط معدل:
حداقل معدل كل فارغ‌التحصیلی داوطلبان استخدام در مقاطع تحصیلی كاردانی و كارشناسی 13می‌باشد.
تبصره 1-3: برای داوطلبانی كه تجربه كاری در واحدهای تابعه صنعت نفت را داشته باشند و یا به صورت قراردادی تمام وقت براساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، به ازاء هر سال سابقه خدمت در صنعت نفت دو دهم (0.2) نمره و حداكثر یك نمره در شرایط معدل تقلیل داده می‌شود.
تبصره 2-3: در مورد داوطلبان بومی (طبق تعریف مندرج در جزء 3 ذیل بند د) برای مقطع كاردانی یك نمره و مقطع كارشناسی نیم نمره در شرایط معدل فوق قابل تقلیل است.
تبصره3-3: داوطلبان بومی واجد شرایط تبصره‌‌های (1-3) و (2-3)فقط از مزایای یكی ازتبصره‌های مذكور (هر كدام به نفع داوطلب باشد) بهره‌مند خواهند شد.
تبصره 4-3:دانش آموختگان رشته‌های فنی مقاطع تحصیلی كارشناسی دانشگاه‌های «تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیر كبیر،
صنعتی اصفهان،صنعت نفت،تربیت مدرس،شیراز،علم و صنعت ایران،خواجه نصیر الدین طوسی و فردوسی مشهد» با تقلیل یك نمره در شرط معدل می‌توانند در آزمون استخدامی شركت نمایند.
تذكر مهم: در هر حال، حداقل معدل با مراعات تبصره‌های فوق،نبایستی در مقاطع تحصیلی كاردانی و كارشناسی از 12 كمتر باشد.

شرایط اختصاصی
حسب ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پنج درصد( 5% )سهمیه استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد(25%) و فرزندان آزادگان كمتر از یك سال اسارت اختصاص دارد.
تبصره 1- ثبت نام و شركت در آزمون جهت رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد(25%) و فرزندان آزادگان كمتر از یك سال اسارت الزامی بوده، لیكن از شرط سن و معدل معاف می باشند.
تبصره 2 – رعایت شرط سنی ، معدل، جنسیت، مقطع و مدرك تحصیلی و همچنین رعایت سایر شرایط مندرج در آگهی برای همسران و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه جهت ثبت نام شركت در آزمون الزامی می باشد.
تبصره 3 – بكارگیری نیروهای مشمول تبصره های (1 و 2 ) فوق مشروط به ثبت نام و شركت در آزمون، حسب بالاترین نمرات فضلی بین ایثارگران مشمول و به میزان سهمیه تخصیصی بر اساس اولویت امتیاز مكتسبه، ‌موفقیت در مصاحبه ، طب صنعتی و احراز شرایط عمومی گزینش امكانپذیر خواهد بود.
تبصره 4- معافیت های مندرج در تبصره (1) این بند صرفاً به میزان پنج درصد (5%) سهمیه موصوف بوده و پس از تعیین تكلیف سهمیه مذكور،سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه یاد شده به عنوان متقاضی عادی تلقی و درخصوص آنان رعایت شرط جنسیت، سن، مدرك تحصیلی و معدل الزامی خواهد بود.
تبصره 5 – سهمیه استخدامی بیست و پنج درصد( 25% ) ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان دارای یك سال و بالای یك سال اسارت موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می شوند.
تبصره 6 – به استناد تبصره (2) قانون اصلاح بند "و" ماده( 44 ) قانون برنامه پنجم توسعه و اصلاحیه بعدی آن،‌ در‌صورت معرفی خواهران و برادران شهدا از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب سهمیه استخدامی بیست و پنج درصد (25%) علاوه بر الزام به شركت در آزمون، كلیه مقررات مندرج در آگهی اعم از سن، معدل، جنسیت، مدرك تحصیلی و ... برای آنان لازم الرعایه می باشد.
تبصره 7- آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان/ آزادگان از كارافتاده كلی (مشمولین واجد شرایط حالت اشتغال) و فرزندان جانبازان / آزادگان از كارافتاده كلی كه علاوه بر سهمیه استخدامی ایثارگران بیست و پنج درصد (25% ) با كسب حد نصاب قبولی امتیازات لازم در آزمون های استخدامی پذیرفته شوند، می توانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداكثر سن بهره مند گردند. بنابر این ثبت نام آنان بدون رعایت شرط حداقل معدل و حداكثر سن مجاز می باشد.
شرایط مدرک تحصیلی

مدارک دانشگاهی افرادی برای شركت در آزمون استخدامی قابل قبول است كه از طریق آزمون‌های سراسری دانشگاه‌های دولتی یا
آزاد‌ اسلامی، موفق به اخذ مدرك شده‌اند و یا از لحاظ ارزش علمی، مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری/وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی/ سازمان مركزی دانشگاه آزاد اسلامی‌ باشد.
تذكر 1: مدارك تحصیلی فارغ‌التحصیلان خارج از كشور باید به تایید اداره كل دانش آموختگان وزارت علوم،‌تحقیقات و فناوری
رسیده باشد.
تذکر 2:داوطلبان استخدام بایستی با آخرین مدرك تحصیلی اخذ شده و مطابق با آگهی استخدامی، درآزمون كتبی شركت نمایند. بدیهی است در صورتی كه در هر یك از مراحل استخدام مشخص شود، فرد دارای مدرك تحصیلی بالاتر با تاریخ اخذ قبل از روز برگزاری آزمون بوده،ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام منتفی خواهد شد.

6- جذب و بكارگیری دانش آموختگان ممتاز و استعداد برتر دانشگاه‌ها:
دانش آموختگان با مدرك تحصیلی كارشناسی واجد شرایط یكی از ویژگی‌های نخبگی یا استعداد برتر كه از طریق بنیاد ملی نخبگان تایید و معرفی شوند، درصورت شركت و پذیرش در آزمون استخدامی و طی موفقیت آمیز تشریفات استخدام از امتیازات ویژه منظور شده بهره‌مند می‌گردند.(متقاضیان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به سایت بنیاد ملی نخبگان www.bmn.irمراجعه نمایند.)

7-تعدیل مدرك تحصیلی کارمندان شاغل درصنعت نفت:
تذکر1: كلیه کارمندان شاغل پیمانی و رسمی صنعت نفت که به منظور تعدیل مدرک تحصیلی متقاضی شرکت در آزمون می‌باشند در صورت دارا بودن مدرک تحصیلی در یکی از مقاطع ورشته‌های تحصیلی مورد نیاز مندرج در جدول شماره 1می‌توانند ازطریق پایگاه اینترنتی ثبت نام نمایند. بدیهی است پس از كسب حد نصاب لازم، فرایند تعدیل مدرك تابع سایر ضوابط موضوعه خواهد بود.
تذكر 2: این كارمندان از احراز شرایط عمومی سن، معدل،جنسیت و بومی بودن معاف می باشند.
تذکر 3: کارمندان متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی می‌توانند جهت كسب اطلاعات درخصوص ضوابط و قوانین تعدیل مدرك تحصیلی به امور اداری شركت خود مراجعه نمایند.

مراحل ثبت نام
1- تكمیل فرم و پرداخت وجه ثبت نام:
متقاضیان واجد شرایط می‌بایست از تاریخ 94/11/12 لغایت 94/11/22 به سایت ثبت نام به نشانی اینترنتی www.ikorc.ir مراجعه و پس از ارائه اطلاعات درخواستی و واریز مبلغ 200000 (دویست هزار) ریال به صورت الكترونیكی و از طریق كارت‌های بانكی متصل به شبكه شتاب نسبت به تكمیل فرم ثبت نام و اخذ كد رهگیری اقدام نمایند.
تبصره 1-1: مدت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موكول نمودن آن به روز‌های پایانی خودداری نمایند.
تبصره 2-1: به ثبت نام‌‌‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.
تبصره 3-1: متقاضیان شركت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام كد رهگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
تذكر مهم: از داوطلبان گرامی خواهشمند است به منظور اجتناب از بروز مشكل عدم تطابق اطلاعات ثبت نامی با اطلاعات داوطلب، كه در بسیاری از موارد منجر به غیر واجد شرایط شناخته شدن داوطلب خواهد شد پس از كسب آگاهی كامل از شرایط و ضوابط استخدام شخصاً اقدام به ثبت نام نمایند و از واگذاری این مهم به سایر افراد خانواده، دوستان، آشنایان، متصدیان كافی نت ها و غیره اكیداً خودداری نمایند.
مدارک مورد نیاز
داوطلب در زمان ثبت نام بمنظور سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیازجهت تكمیل فرم ثبت نام، مدارك ذیل را آماده نماید:
- آخرین مدرك تحصیلی یا گواهی فراغت از تحصیل مندرج در آگهی با قید مقطع، رشته، گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل مطابق با مفاد آگهی استخدام.
- كارت ملی
- شناسنامه
- كارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)
- مدارك دال بر ایثارگری(حسب مورد بر اساس هر یك از موارد ذكر شده در اجزاء 1 و 2 ذیل بند د)
- مدارك دال بر بومی بودنیا شاغل بودن به صورت قراردادی یا پیمانكاری یكی از شركتهای تابعه وزارت نفت(حسب مورد بر اساس هر یك از موارد ذكر شده در جزء 3 ذیل بند د)
- مدارك دال بر تایید امكان بهره‌‌‌مندی از امتیازات مربوط به سهمیه‌ها و اولویت‌های ویژه(حسب مورد بر اساس هر یك از موارد ذكر شده در جدول شماره 3 جدول اولویت و امتیازات ویژه)
- مدارك دال بر استفاده از تبصره‌های ذیل اجزاء 2 و 3 بند الف.
- یك قطعه عكس اسكن شده 4*3
مشخصات فایل عكس ارسالی به شرح ذیل می‌باشد:
- عكس 4*3 كه در سال جاری گرفته شده باشد(عكس تمام رخ)
- عكس اسكن شده با فرمت JPG باشد.
- اندازه عكس اسكن شده 150*200 پیكسل باشد.
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
- حجم فایل ذخیره شده عكس نباید بیشتر از kb 200 باشد.
- حاشیه‌های زاید عكس اسكن شده باید حذف شده باشد.
- حتی الامكان عكس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
- اسكن عكس از روی كارت‌های شناسایی(كارت ملی و شناسنامه و ...) قابل قبول نمی‌باشد.
- عكس خواهران باید با حجاب و صورت كامل آنان مشخص باشد.
تذکرات مهم

- در صورت ارسال عكس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وی سلب می‌گردد.
- باتوجه به مشكلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه این موضوع اكثراً برای داوطلبانی كه در كافی نت ثبت نام می‌كنند رخ داده است،‌تاكید می‌گردد چنانچه ثبت نام خود را در كافی نت‌ها انجام می‌دهید، علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامی،‌ حتما نسبت به كنترل عكس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عكس داوطلب دیگری به جای عكس شما ارسال نگردد. بدیهی است كه در صورت ارسال عكس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

3-دریافت كارت حضور در آزمون و زمان برگزاری آزمون كتبی:
- داوطلبان لازم است جهت دریافت و پرینت كارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 94/11/27 لغایت 94/11/28 به سایت ثبت‌نامwww.ikorc.ir مراجعه نمایند.
- آزمون استخدامی روز جمعه مورخ 94/11/30 در استان مركزی برگزار می‌شود. (داوطلبان باید یك ساعت قبل از شروع آزمون كتبی در محل برگزاری آزمون حضور یابند)
- ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی كارت شركت در آزمون، درج خواهد گردید.

مراحل استخدام، محتوای آزمون‌ها و ارزیابی
1- از كلیه داوطلبان استخدام و همچنین معرفی شدگان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، آزمون كتبی شامل دروس عمومی
(ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، كامپیوتر، هوش و توانمندی‌های ذهنی) و دروس تخصصی مرتبط با مقطع و رشته تحصیلی به عمل می‌آید. (با وزن چهل درصد برای دروس عمومی و شصت درصد برای دروس تخصصی)
تبصره 1-1: ضریب دروس زبان فارسی و زبان انگلیسی 1 و هوش و توانمندی‌های ذهنی و كامپیوتر 2 خواهد بود.
تبصره 2-1: مواد آزمون تخصصی به شرح جدول ذیل (جدول شماره 2) می‌باشد.
2-آزمون كتبی به صورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست محاسبه می‌گردد.
3-از داوطلبانی كه در آزمون كتبی حد نصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب بالاترین امتیاز به میزان دو برابر، جهت انجام مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.
4-مصاحبه در دو بخش فنی/ تخصصی و ارزیابی روانشناختی انجام می‌گیرد.
5- نفرات انتخاب شده مرحله آزمون علمی (كتبی) بر اساس جمع امتیازات كسب شده در آن آزمون و مصاحبه و امتیازات ویژه (در صورت داشتن شرایط) به ترتیب اولویت از بالاترین امتیاز (با وزن هفتاد درصد برای آزمون كتبی و سی درصد برای مصاحبه)، در فهرست قبول شدگان سهمیه تخصیصی قرار می گیرند.
6- به تعداد یك برابر ظرفیت مجوز استخدامی، افراد پذیرفته شده در مرحله آزمون كتبی و مصاحبه به همراه نمرات اخذ شده در هر مرحله به هسته گزینش ذیربط معرفی می شوند.
تبصره 1-6- در صورت مساوی بودن نمرات مكتسبه داوطلبان، ‌اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی، بومی شهرستان و سپس بومی استان می باشد.
تبصره 2-6- در صورت عدم تایید افراد معرفی شده در فرآیند گزینش، نفرات ذخیره به ترتیب بالاترین امتیاز به گزینش معرفی خواهند شد.
7- از داوطلبان انتخاب شده برای گزینش همزمان با انجام معاینات طب صنعتی،‌ آزمایش عدم اعتیاد به مواد مخدر به عمل می‌آید. در‌صورت مثبت بودن قطعی تست اعتیاد به مواد مخدر، بقیه مراحل استخدام متوقف خواهد شد.
تبصره 1-7– در صورتی كه تعدادی از افراد معرفی شده در مرحله طب صنعتی انتخاب نشوند،‌ به همان میزان از نفرات ذخیره معرفی می‌گردند.
مواد آزمون تخصصی
مقطع و رشته تحصیلی گرایش تحصیلی مواد آزمون تخصصی
مهندسی شیمی شیمی،پالایش،گاز،پتروشیمی، صنایع پتروشیمی،طراحی فرایند‌های صنعت نفت انتقال حرارت– ترمودینامیک- مكانیك سیالات-كنترل فرایند- انتقال جرم و عملیات واحد 1و2-طراحی راكتور
مهندسی مكانیك سیالات، جامدات، تاسیسات حرارتی و برودتی، ماشین آلات، ساخت و تولید انتقال حرارت– ترمودینامیک- مكانیك سیالات– استاتیك-مقاومت مصالح- دینامیك
مهندسی برق الكترونیك، كنترل و ابزار دقیق مدارهای الکتریکی 1 و 2 - الكترونیك 1 و2 – سیستمهای کنترل خطی- تجزیه و تحلیل سیستم‌ها
قدرت مدارهای الکتریکی 1 و 2 - سیستمهای کنترل خطی - بررسی
سیستم های قدرت-ماشین های الكتریكی 1و2
مهندسی ایمنی صنعتی مهندسی ایمنی با گرایش بازرسی فنی ترمودینامیك و مكانیك سیالات- متالوژی فیزیكی و مكانیكی -الكتروشیمی خوردگی- مقاومت مصالح و تست های غیر مخرب
گرایش های ایمنی صنعتی ، مهندسی ایمنی با گرایش حفاظت فنی ریاضی و آمار مهندسی - بهداشت محیط كار- ایمنی محیط كار
مهندسی بهداشت حرفه ای - ایمنی در محیط كار- تهویه صنعتی - بیماری های شغلی – ارگونومی ‌- ارزیابی و مدیریت ریسك
كاردانی مكانیك ماشین آلات، تاسیسات و سایر گرایش‌ها به جز نقشه كشی صنعتی،صنایع اتومبیل،مكانیك خودرو و تاسیسات بهداشتی استاتیك -مقاومت مصالح –ترمودینامیك-مكانیك سیالات
ماشین ابزار استاتیك -مقاومت مصالح - اندازه گیری دقیق-علم مواد
جوشكاری استاتیك -مقاومت مصالح –علم مواد-دروس اختصاصی جوشكاری (تكنولوژی جوشكاری-متالوژی جوش-تست های مخرب و غیرمخرب)
كاردانی شیمی صنایع پالایش، عملیات پتروشیمی، صنایع شیمیایی شیمی آلی-شیمی فیزیك – ترمودینامیك- مكانیك سیالات- انتقال حرارت -موازنه مواد و انرژی
سایر گرایش‌ها به جز صنایع غذایی/قندسازی و تولید رنگ، كاغذ شیمی آلی-شیمی فیزیك-شیمی تجزیه
سهمیه ها و امتیازات ویژه

1-بیست و پنج درصد(25%) از مجوزاستخدام به "جانبازان و آزادگان فاقد شغل، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یك سال و بالای یكسال اسارت" بومی استان مركزی (حسب مفاد جزء 3 ذیل بند د) و از طریق هماهنگی با اداره كل اشتغال و كارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص دارد.
تبصره 1-1: به استناد تبصره (2) قانون اصلاح بند "و" ماده( 44 ) قانون برنامه پنجم توسعه و اصلاحیه بعدی آن،‌ در‌صورت معرفی خواهران و برادران شهدا از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب سهمیه استخدامی بیست و پنج درصد (25%) علاوه بر الزام به شركت در آزمون، كلیه مقررات مندرج در آگهی اعم از سن، معدل، جنسیت، مدرك تحصیلی و ... برای آنان لازم الرعایه می باشد.
تبصره2-1: كلیه معرفی شدگان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره شده در جزء فوق (جزء 1) می‌بایست در مصاحبه فنی/ تخصصی و روانشناختی شركت نمایند.
2- پنج (5) درصد از سهمیه استخدام به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%)، فرزندان آزادگان كمتر از یك سال اسارت (از طریق شركت در آزمون استخدامی) اختصاص دارد.
تبصره 1-2:اختصاص سهمیه به سایر داوطلبان پس از كسر سی درصد (30%) سهمیه تخصیص داده شده به ایثارگران واجد شرایط (موضوع اجزاء 1و 2 ذیل بند د) محاسبه می‌گردد.
3-افرادی كه حداقل دارای یكی از ویژگی‌های زیر باشند بومی تلقی و مجاز به ثبت نام و شركت در آزمون می‌باشند:
الف) داوطلبی كه متولد یكی از شهرهای استان مركزی بوده و یا دیپلم خود را از یكی از شهرهای استان مركزی دریافت كرده باشد.
ب) داوطلبی كه شهرستان محل تولد خود یا همسر وی یكی از شهرهای استان مركزی باشد.
تبصره 1-3 :ملاك عمل در خصوص شرایط بومی بودن،آخرین تقسیمات جغرافیایی كشوری می‌باشد.
4- شاغلین فعلی قراردادی و پیمانكاری یكی از شركت‌های تابعه وزارت نفت مستقر و ساكن یكی از شهرهای استان مركزی نیز مجاز به شركت در آزمون می‌باشند.
تبصره1-4: ارائه تعهد محضری مبنی بر حداقل 10 سال خدمت در شركت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند برای كلیه پذیرفته‌شدگان الزامی می‌باشد.
5- افراد ذكر شده در جدول ذیل درصورت شركت در آزمون استخدامی و كسب حدنصاب قبولی آزمون كتبی از امتیازات ویژه‌ای در مرحله آزمون كتبی یا مصاحبه (هر كدام به نفع داوطلب باشد) برخوردار خواهند شد:

جدول شماره (3)-جدول امتیازات ویژه:

دیف عنوان
1 فرزندان كاركنان (شاغل،بازنشسته،از كارافتاده كلی دائم یا فوت شده) صنعت نفت
2 فرزندان كاركنان شاغل، بازنشسته، ازكارافتاده كلی دائم یا فوت شده (دارای سابقه خدمت اشتغال) در سمت‌های سازمانی طرح‌های اقماری یا مناطق گرمسیر(جنوب) یا خانگیران
3 فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت
4 افراد بومی
5 شاغلین شركت‌های پیمانكاری طرف قرارداد با شركت‌ها/واحدهای تابعه صنعت نفت در فعالیت‌های مستمرو غیر پروژه‌ای
6 نیروهای طرح خدمت نظام (امریه) در شركت‌ها/واحدهای تابعه صنعت نفت
7 نیروهای قرارداد مدت موقت در شركتها/واحدهای تابعه صنعت نفت
8 نیروهای قرارداد مدت معین دارای سابقه خدمت در برابر سمت‌های سازمانی شركت‌ها/واحدهای تابعهصنعت نفت
9 دارندگان مدارج حفظ قرآن كریم وفق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی
تذکرات مهم
1- صرفاَ داوطلبان با آخرین مدرك تحصیلی اخذ شده و مطابق با رشته و گرایش‌های مندرج در (جدول شماره 1) مجاز به ثبت نام می‌باشند و داوطلبان دارای مدرك تحصیلی در سایر رشته‌ها و گرایش‌ها مجاز به ثبت نام نمی‌باشند.
2-ثبت نام نهایی منوط به تكمیل كلیه مراحل و دریافت كد رهگیری از سیستم می‌باشد. ‌پس از تایید نهایی، اطلاعات قابل تغییر نبوده و امكان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد،‌لذا در تكمیل فرم ثبت نام در سامانه اینترنتی مربوطه دقت لازم معمول گردد.
3- فارغ‌التحصیلان دارای مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده، مجاز به ثبت نام و شركت در آزمون استخدامی برای مقاطع تحصیلی پایین تر نخواهند بود. درصورت مشاهده به عنوان كتمان حقیقت تلقی خواهد شد و از ادامه روند استخدام آنان در هر مرحله‌ای كه باشد جلوگیری به عمل خواهد آمد.
4- تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان و پایان خدمت وظیفه عمومی و معافیت دائم و محاسبه سن داوطلبان، روز برگزاری آزمون می‌باشد. چنانچه تاریخ فارغ‌التحصیلی، پایان خدمت نظام و یا كارت معافیت دائم داوطلبان بعد از تاریخ مذكور باشد مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی نخواهند بود و درصورت موفقیت در آزمون استخدامی موضوع استخدام ایشان منتفی خواهد شد.
5- چنانچه در هر مرحله ای از استخدام مشخص شود اطلاعات و مدارك ارائه شده خلاف واقع و یا مغایر با شرایط اعلام شده در آگهی استخدامی باشد مسئولیت آن برعهده داوطلب بوده و موضوع درخواست استخدام آنان منتفی خواهد شد. بنابراین لازم است اطلاعات
داده شده منطبق با شرایط مندرج در این آگهی باشد و از ارائه اطلاعات غیر واقعی جداً خودداری نمایند.
6-عدم حضور داوطلب در هر یك از مراحل آزمون كتبی، مصاحبه و تشریفات استخدام و دوره كارآموزی در موعد زمانی مقرر (حسب مورد) به منزله انصراف محسوب می‌گردد و هیچ گونه حق استخدامی برای داوطلب ایجاد نمی‌كند.
7- چنانچه در هر یك از مراحل استخدام، موضوع جذب و بكارگیری داوطلبین به صلاحدید شركت منتفی گردد افراد حق هیچگونه اعتراض و شكایتی نخواهند داشت و در روز برگزاری آزمون نیز تعهد نامه‌ای به این منظور از متقاضیان اخذ و با ثبت اثر انگشت به امضاء داوطلب خواهد رسید.
8- درصورت واگذاری شركت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند به بخش غیردولتی استخدام و نحوه بكارگیری افراد از تاریخ واگذاری، تابع ضوابط و مقررات شركت‌های غیردولتی خواهد بود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2847472
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 3k