• ۱۴۰۴/۰۸/۰۵
  • 1.3k نظر «نمایش»

شرایط استخدام بانک سرمایه

شرایط استخدام بانک سرمایه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: 1.3k (نمایش)

شرایط استخدام بانک سرمایه

 
کاربر گرامی؛ با توجه به انتشار آگهی‌های استخدام بانک سرمایه در دوره‌های متوالی، در این صفحه ایران استخدام شرایط استخدام بانک سرمایه را به تفکیک شغل و ماه انتشار آگهی، گردآوری نموده است. جهت مشاهده شرایط استخدام به ادامه این صفحه مراجعه نمایید.
استخدام رئیس شعبه - 5 آبان 1404
آگهی 5 آبان 1404: بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در پست سازمانی رئیس شعبه در شهرستان های کرمانشاه و اراک از افراد مجرب، متخصص، متعهد بازنشستگان شبکه بانکی کشور دعوت به همکاری می نماید.
مهلت ثبت نام تا 11 آبان 1404 می‌باشد.

شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی.
داشتن حسن شهرت در طول خدمت.
برخورداری از سلامت کامل جسم و روان، برخورداری از مهارت مراوده ای مناسب و آشنا به مفاهیم نوین بانکداری و ارزش آفرینی برای مشتریان و سهامداران.
بومی محل خدمت.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
عدم سوء‌پیشینه کیفری موثر.
شرایط اختصاصی
دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر.
عدم گذشت بیش از دو سال از صدور حکم بازنشستگی.
آخرین پست سازمانی: حداقل رئیس شعبه درجه سه.
مدارک موردنیاز
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی.
فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی.
فایل اسکن شده حکم بازنشستگی.
فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی.
نحوه ارسال مدارک
ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایهو به مدت یک هفته از تاریخ 1404/08/05 لغایت پایان وقت 1404/08/11 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
ثبت نام و شرکت در آزمون یا مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
پس از جمع آوری مدارک و رزومه های ارسالی و بررسی آن، نسبت به رتبه بندی متقاضیان اقدام و بر اساس اولویت دعوت به مصاحبه به عمل خواهد آمد.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
استخدام بانکدار اجرایی - 27 مهر 1404
آگهی 27 مهر 1404: بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی ( بانکدار اجرایی ) مورد نیاز خود برای شعب شهر تهران از واجدین شرایط (آقا و خانم) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید:
مهلت ثبت نام تا 3 آبان 1404 می‌باشد.

شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیر دولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامتی جسمی و روحی و توانایی لازم بر اساس تأیید پزشک معتمد بانک.
دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیرپزشکی آقایان.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
آشنایی با مهارت های هفتگانه ICDL
شرایط اختصاصی

دانش آموختگان مقطع کارشناسی دانشگاههای معتبر کشور در رشته های:علوم بانکی،
حسابداری (کلیه گرایشها)،
علوم اقتصادی (گرایشهای نظری- بازرگانی - صنعتی)
مدیریت (گرایشهای بانکداری- بازرگانی- مالی- صنعتی)
حداقل معدل: 15
حداکثر سن : 27 سال ( متولدین مهر ماه 1377 به بعد )
تبصره : در صورت گذراندن خدمت سربازی حداکثر به مدت دو سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.

بومی بودن : متقاضیان شهر تهران : سکونت در شهرهای استان تهران

مدارک موردنیاز
فایل اسکن شده کارت ملی ( پشت و رو )
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت ( پشت و رو )
فایل اسکن شده تمام صفحات شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی
بدیهی است به درخواستهای فاقد هر یک از شرایط تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
نکات مهم
ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه و به مدت یک­ هفته از تاریخ 1404/07/27 لغایت 1404/08/03 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ثبت نام و شرکت در آزمون و مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
متقاضیان ایثارگر در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط ، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
استخدام کارشناس حقوقی - 16 مهر 1404
آگهی 16 مهر 1404: بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی کارشناس حقوقی مورد نیاز خود در شهر تهران از واجدین شرایط (آقا و خانم) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید:
مهلت ثبت نام تا 22 مهرماه 1404 می‌باشد.

شرایط عمومی
‏-تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران
‏-اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
‏-عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی و عدم اشتغال به تحصیل
‏-دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامت جسمی، روحی و توانایی لازم بر اساس تایید پزشک معتمد بانک
‏-دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی
‏-عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان
‏-حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
‏-آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL
‏-بومی بودن: سکونت در شهرهای استان تهران
شرایط اختصاصی احراز پست سازمانی کارشناس حقوقی
‏-جنسیت: زن‏/مرد
‏-مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
‏-رشته تحصیلی: حقوق، حقوق خصوصی، حقوق قضائی، حقوق عمومی، حقوق جزاء و جرم شناسی، حقوق اقتصادی، حقوق بین الملل، حقوق تجارت بین الملل
‏-سن برای مدرک کارشناسی : 27 سال و پایین تر ( مهرماه سال 1377 به بعد )
‏-سن برای مدرک کارشناسی ارشد : 30 سال و پایین تر ( مهرماه سال 1374 به بعد )
‏-سن برای مدرک دکتری : 33 سال و پایین تر ( مهرماه سال 1371 به بعد )
‏-معدل قابل پذیرش: حداقل 16 و بالاتر
‏- سابقه کار مرتبط : حداقل 4 سال
تبصره 1 : در صورت گذراندن خدمت سربازی حداکثر به مدت دو سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
تبصره 2 : میزان سابقه کار مرتبط و مورد قبول به حداکثر سن متقاضی افزوده خواهد شد.
مدارک موردنیاز
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد).
فایل اسکن شده کارت ملی.
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات).
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت یا کفالت از خدمت.
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی
نحوه ارسال مدارک
ثبت نام به مدت یک هفته از تاریخ 1404/07/16 لغایت پایان وقت روز 1404/07/22 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
ثبت نام و شرکت در آزمون یا مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
پس از جمع آوری مدارک و رزومه های ارسالی و بررسی آن، نسبت به رتبه بندی متقاضیان اقدام و بر اساس اولویت دعوت به مصاحبه به عمل خواهد آمد.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
استخدام رئیس شعبه - 8 مهر 1404
آگهی 8 مهر 1404: بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در پست سازمانی رئیس شعبه در شهرستان اصفهان از افراد مجرب، متخصص، متعهد بازنشستگان شبکه بانکی کشور دعوت به همکاری می نماید:
مهلت ثبت نام تا 14 مهرماه 1404 می‌باشد.

دانلود کتاب الکترونیکی مصاحبه

سفارش پستی کتاب مصاحبه گزینش

تجربیات مصاحبه کارجویان

شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی.
داشتن حسن شهرت در طول خدمت.
برخورداری از سلامت کامل جسم و روان، برخورداری از مهارت مراوده ای مناسب و آشنا به مفاهیم نوین بانکداری و ارزش آفرینی برای مشتریان و سهامداران.
بومی محل خدمت.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
عدم سوء‌پیشینه کیفری موثر.
شرایط اختصاصی
دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر.
عدم گذشت بیش از دو سال از صدور حکم بازنشستگی.
آخرین پست سازمانی: حداقل رئیس شعبه درجه دو.
مدارک موردنیاز
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی.
فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی.
فایل اسکن شده حکم بازنشستگی.
فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی.
نحوه ارسال مدارک
ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه و به مدت یک هفته از تاریخ 1404/07/08 لغایت پایان وقت 1404/07/14 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
ثبت نام و شرکت در آزمون یا مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
پس از جمع آوری مدارک و رزومه های ارسالی و بررسی آن، نسبت به رتبه بندی متقاضیان اقدام و بر اساس اولویت دعوت به مصاحبه به عمل خواهد آمد.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
استخدام کارشناس اعتباری - 31 شهریور 1404
آگهی 31 شهریور 1404: دعوت به همکاری شهریور ماه 1404(کارشناس اعتباری در شهرستان تبریز)
بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در پست سازمانی کارشناس اعتباری در شهرستان تبریز از افراد مجرب، متخصص، متعهد بازنشستگان شبکه بانکی کشور دعوت به همکاری می نماید:
مهلت ثبت نام تا 6 مهرماه 1404 می‌باشد.

دانلود کتاب الکترونیکی مصاحبه

سفارش پستی کتاب مصاحبه گزینش

تجربیات مصاحبه کارجویان

شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی.
داشتن حسن شهرت در طول خدمت.
برخورداری از سلامت کامل جسم و روان، برخورداری از مهارت مراوده ای مناسب و آشنا به مفاهیم نوین بانکداری و ارزش آفرینی برای مشتریان و سهامداران.
بومی محل خدمت.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و رونگردان.
عدم سوء‌پیشینه کیفری موثر.
شرایط اختصاصی احراز پست سازمانی کارشناس اعتباری
دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر.
عدم گذشت بیش از دو سال از صدور حکم بازنشستگی.
آخرین پست سازمانی: کارشناس اعتباری (حداقل پنج سال سابقه کاری در پست مورد اشاره)
مدارک مورد نیاز
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی.
فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی.
فایل اسکن شده حکم بازنشستگی.
فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی.
نحوه ارسال مدارک
ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه و به مدت یک هفته از تاریخ 1404/06/31 لغایت پایان وقت 1404/07/06 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
ثبت نام و شرکت در آزمون یا مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
پس از جمع آوری مدارک و رزومه های ارسالی و بررسی آن، نسبت به رتبه بندی متقاضیان اقدام و بر اساس اولویت دعوت به مصاحبه به عمل خواهد آمد.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
استخدام کارشناس و متصدی امور خدماتی - 23 شهریور 1404
آگهی 23 شهریور 1404: دعوت به همکاری شهریورماه 1404 (کارشناس در اداره توسعه سرمایه های انسانی و متصدی امور خدماتی)
بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی کارشناس (احکام و استخدام ) مورد نیاز خود در شهر تهران از واجدین شرایط (آقا و خانم ) و همچنین متصدی امور خدماتی مورد نیاز خود برای شهر تهران از واجدین شرایط (آقا) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید:
مهلت ثبت نام تا 30 شهریورماه 1404 می‌باشد.

دانلود کتاب الکترونیکی مصاحبه

سفارش پستی کتاب مصاحبه گزینش

تجربیات مصاحبه کارجویان

شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی.
عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمان ها، دستگاه ها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامتی جسمی و روحی و توانایی لازم بر اساس تأیید پزشک معتمد بانک.
دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی.
داشتن حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
بومی محل خدمت.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
آشنایی با مهارت های هفتگانه ICDL ( برای پست سازمانی کارشناس )
شرایط اختصاصی احراز پست سازمانی کارشناس منابع انسانی (احکام و استخدام)
دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته های مدیریت منابع انسانی ، حسابداری و مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی ، مدیریت مالی
حداکثر سن :
برای مدرک کارشناسی 27 سال و پایین تر ( متولدین شهریور سال 1377 به بعد)
برای مدرک کارشناسی ارشد 30 سال و پایین تر ( متولدین شهریور سال 1374 به بعد)
برای مدرک دکترا 33 سال و پایین تر ( متولدین شهریور سال 1371 به بعد)
حداقل معدل : 16 و بالاتر
جنسیت : خانم / آقا
دارا بودن حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط و قابل قبول .
آشنایی با قوانین کار و تامین اجتماعی
توانایی برقراری ارتباط موثر
آشنایی به فرآیندهای جذب و استخدام و جامعه پذیری کارکنان
آشنایی با طبقه بندی مشاغل
مهارت گزارش نویسی
دارای روحیه کار تیمی
تسلط به Office
حداکثر سن با احتساب سوابق مرتبط 40 سال
تبصره 1 : در صورت گذراندن خدمت سربازی حداکثر به مدت دو سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
تبصره 2 : سابقه کاری مرتبط و پذیرفته شده نیز به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
بومی بودن : محل سکونت شهرهای استان تهران
شرایط اختصاصی احراز پست متصدی امور خدماتی
جنسیت : آقا
دارا بودن مدرک تحصیلی صرفا دیپلم.
انجام خدمت وظیفه عمومی یا داشتن کارت معافیت غیرپزشکی.
حداکثر سن قابل پذیرش : 24 سال
تبصره 1: در صورت انجام خدمت سربازی، حداکثر2 سال به سن متقاضی اضافه خواهد شد.
تبصره 2: در صورت دارا بودن سابقه کار مرتبط و موردقبول، حداکثر به مدت 2 سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
بومی بودن : سکونت در شهرهای استان تهران
مدارک موردنیاز
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد).
فایل اسکن شده کارت ملی.
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات).
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت یا کفالت از خدمت.
فایل اسکن شده مدرک تحصیلی دیپلم. (ویژه متقاضیان پست سازمانی متصدی امور خدماتی)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی (ویژه متقاضیان پست سازمانی کارشناس )
فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی (ویژه متقاضیان پست سازمانی کارشناس)
نحوه ارسال مدارک
ثبت نام صرفاً از آدرس بانک سرمایه و به مدت یک هفته از تاریخ 1404/06/23 لغایت پایان وقت روز 1404/06/30 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
ثبت نام و شرکت در آزمون یا مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
پس از جمع آوری مدارک و رزومه های ارسالی و بررسی آن، نسبت به رتبه بندی متقاضیان اقدام و بر اساس اولویت دعوت به مصاحبه به عمل خواهد آمد.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
استخدام نگهبان - 11 شهریور 1404
آگهی 11 شهریور 1404: دعوت به همکاری شهریور ماه 1404 (نیروی نگهبان در اداره حراست)
بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی (نگهبان) مورد نیاز خود برای اداره حراست از واجدین شرایط (آقا) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید:
مهلت ثبت نام تا 18 شهریورماه 1404 می‌باشد.

دانلود کتاب الکترونیکی مصاحبه

سفارش پستی کتاب مصاحبه گزینش

تجربیات مصاحبه کارجویان

شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیر دولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامتی جسمی و روحی و توانایی لازم بر اساس تأیید پزشک معتمد بانک.
دارا بودن کارت پایان خدمت .
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
شرایط اختصاصی
مدرک تحصیلی : دیپلم
جنسیت : مرد
حداکثر سن : 24 سال ( متولدین شهریورماه سال 1380 به بعد )
حداقل قد : 170
وزن : متناسب با قد
محل سکونت : بومی هر یک از شهرهای استان تهران .
انجام امور محوله در بانک بصورت شیفتی می باشد .
تبصره 1 : در صورت گذراندن خدمت سربازی حداکثر به مدت دو سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
تبصره 2 : در صورت دارا بودن سابقه کار مرتبط و مورد قبول،حداکثر 4 سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
تبصره 3 : صرفاً استخدام در پست نگهبان می باشد و امکان تغییر وضعیت وجود ندارد.
تبصره 4 : انجام امور محوله در بانک بصورت شیفتی 24*24 می باشد.
مدارک موردنیاز
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی ( پشت و رو )
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت ( پشت و رو )
فایل اسکن شده تمام صفحات شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
فایل PDF رزومه کاری مرتبط
بدیهی است به درخواستهای فاقد هر یک از شرایط تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ثبت نام
ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه (www.sbank.ir) و به مدت یک­هفته از تاریخ 1404/06/11 لغایت 1404/06/18 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ثبت نام و شرکت در آزمون و مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
خانواده ایثارگران در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط ، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
استخدام رئیس شعبه - 3 شهریور 1404
آگهی 3 شهریور 1404: دعوت به همکاری شهریور ماه 1404 (رئیس شعبه شهرستان قم)
بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در پست سازمانی رئیس شعبه در شهرستان قم از افراد مجرب، متخصص، متعهد بازنشستگان شبکه بانکی کشور دعوت به همکاری می نماید.
مهلت ثبت نام تا 9 شهریورماه 1404 می‌باشد.

دانلود کتاب الکترونیکی مصاحبه

سفارش پستی کتاب مصاحبه گزینش

تجربیات مصاحبه کارجویان

شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی.
داشتن حسن شهرت در طول خدمت.
برخورداری از سلامت کامل جسم و روان، برخورداری از مهارت مراوده ای مناسب و آشنا به مفاهیم نوین بانکداری و ارزش آفرینی برای مشتریان و سهامداران.
بومی محل خدمت.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و رونگردان.
عدم سوء‌پیشینه کیفری موثر.
شرایط اختصاصی
دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر.
عدم گذشت بیش از دو سال از صدور حکم بازنشستگی.
آخرین پست سازمانی: حداقل رئیس شعبه درجه 3.
مدارک موردنیاز
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی.
فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی.
فایل اسکن شده حکم بازنشستگی.
فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی.
نحوه ارسال مدارک
ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه و به مدت یک هفته از تاریخ 1404/06/03 لغایت ساعت 20 روز یکشنبه مورخ 1404/06/09 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
ثبت نام و شرکت در آزمون یا مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
پس از جمع آوری مدارک و رزومه های ارسالی و بررسی آن، نسبت به رتبه بندی متقاضیان اقدام و بر اساس اولویت دعوت به مصاحبه به عمل خواهد آمد.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
استخدام بانکدار اجرایی - 26 مرداد 1404

آگهی 26 مرداد 1404: دعوت به همکاری مردادماه 1404(بانکدار اجرایی شعبه شاهرود)
بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی ( بانکدار اجرایی ) مورد نیاز خود برای شعبه شهرستان شاهرود از واجدین شرایط (آقا و خانم) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید:

مهلت ثبت نام تا 1 شهریورماه 1404 می‌باشد.

دانلود کتاب الکترونیکی مصاحبه

سفارش پستی کتاب مصاحبه گزینش

تجربیات مصاحبه کارجویان

شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیر دولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامتی جسمی و روحی و توانایی لازم بر اساس تأیید پزشک معتمد بانک.
دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیرپزشکی آقایان.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
آشنایی با مهارت های هفتگانه ICDL.
شرایط اختصاصی

دانش آموختگان مقطع کارشناسی دانشگاههای معتبر کشور در رشته های: علوم بانکی، حسابداری (کلیه گرایشها)، علوم اقتصادی (گرایشهای نظری- بازرگانی - صنعتی) مدیریت (گرایشهای بانکداری- بازرگانی- مالی- صنعتی)
حداقل معدل: 16
حداکثر سن: 27 سال ( متولدین مرداد ماه 1377 به بعد)
تبصره: در صورت گذراندن خدمت سربازی حداکثر به مدت دو سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
بومی بودن: متقاضیان شهرستان شاهرود: سکونت در شهرستان شاهرود

مدارک موردنیاز

فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی ( پشت و رو )
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت ( پشت و رو )
فایل اسکن شده تمام صفحات شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی
بدیهی است به درخواستهای فاقد هر یک از شرایط تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نکات مهم
ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه و به مدت یک­ هفته از تاریخ 1404/05/26 لغایت 1404/06/01 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ثبت نام و شرکت در آزمون و مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
متقاضیان ایثارگر در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط ، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
استخدام کارشناس فناوری اطلاعات - 15 مرداد 1404

آگهی 15 مرداد 1404: دعوت به همکاری مردادماه 1404(کارشناس فناوری اطلاعات – واحد مرکز عملیات امنیت و پاسخگویی به رخدادهای امنیتی)
بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی (کارشناس فناوری اطلاعات – واحد مرکز عملیات امنیت و پاسخگویی به رخدادهای امنیتی) مورد نیاز خود برای اداره امنیت اطلاعات از واجدین شرایط (آقا) مشروحه زیر دعوت به همکاری می‌نماید:

مهلت ثبت نام تا 21 مردادماه 1404 می‌باشد.

دانلود کتاب الکترونیکی مصاحبه

سفارش پستی کتاب مصاحبه گزینش

تجربیات مصاحبه کارجویان

شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیر دولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامتی جسمی و روحی و توانایی لازم بر اساس تأیید پزشک معتمد بانک.
دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
آشنایی با مهارت های هفتگانه ICDL .
شرایط اختصاصی

دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاههای معتبر کشور در رشته های:
مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایشها)
علوم کامپیوتر و ریاضیات کاربردی
مدیریت ‏/ مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایشها)
معدل مدرک تحصیلی: 16 و بالاتر
سابقه کار مرتبط و مورد قبول: 3سال
سن برای دارندگان مدرک کارشناسی: 27 سال و پایین تر ( متولدین مرداد ماه 1377 به بعد )
سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد: 30 سال و پایین تر ( متولدین مرداد ماه 1374 به بعد )
سن برای دارندگان مدرک دکتری: 33 سال و پایین تر ( متولدین مرداد ماه 1371 به بعد )
محل سکونت: بومی هر یک از شهرهای استان تهران
انجام امور محوله در مرکز عملیات امنیت بانک بصورت شیفتی (24ساعته در 7 روز هفته) می باشد.
تبصره 1 : در صورت گذراندن خدمت سربازی حداکثر به مدت دو سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
تبصره 2 : میزان سابقه کار مرتبط و مورد قبول به حداکثر سن متقاضی افزوده خواهد شد.

دانش و تخصص های مورد نیاز

دارا بودن دانش و تخصص های مورد نیاز به شرح جدول ذیل:

دانش و تخصص های موردنیاز

1‏- آشنا با مفاهیم مدیریت امنیت اطلاعات 2‏- آشنا با انواع استانداردهای حوزه امنیت 3‏- آشنا با سیاست های امنیتی
4‏- آشنا با نحوه ممیزی امنیت اطلاعات 5‏- توانایی مستندسازی و گزارش نویسی 6‏- آشنا با مفاهیم امنیت در سرورهای ویندوز‏- لینوکس
7‏- آشنا با مفاهیم مربوطه به SIEM 8‏- آشنا با انواع حملات امنیتی 9‏- توانایی تحلیل رفتار حملات و لاگها
10‏- آشنایی با رویدادهای امنیتی 11‏- توانایی تحلیل رفتار حملات تحت شبکه و Malware ها 12‏- توانایی تحلیل محتویات Packet های HTTP
13‏- آشنایی با مفهوم تجهیزات امنیت اطلاعات و تجربه کار با حداقل یک نوع فایروال 14‏- آشنا با انواع روش های رمزنگاری 15‏- آشنایی با روشهای امن سازی برنامه های تحت وب
مدارک مورد نیاز
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی ( پشت و رو )
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت ( پشت و رو )
فایل اسکن شده تمام صفحات شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
فایل PDF رزومه کاری مرتبط
بدیهی است به درخواستهای فاقد هر یک از شرایط تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
نکات مهم
ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه و به مدت یک­ هفته از تاریخ 1404/05/15 لغایت 1404/05/21 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ثبت نام و شرکت در آزمون و مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
خانواده ایثارگران در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
استخدام کارشناس فناوری اطلاعات - 8 مرداد 1404

آگهی 8 مرداد 1404: دعوت به همکاری مردادماه 1404 (کارشناس فناوری اطلاعات در اداره انفورماتیک و بانکداری الکترونیک)
بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی (کارشناس فناوری اطلاعات) مورد نیاز خود برای اداره انفورماتیک و بانکداری الکترونیک از واجدین شرایط ( آقا/خانم ) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید:
مهلت ثبت نام تا 14 مردادماه 1404 می‌باشد.

دانلود کتاب الکترونیکی مصاحبه

سفارش پستی کتاب مصاحبه گزینش

تجربیات مصاحبه کارجویان

شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیر دولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامتی جسمی و روحی و توانایی لازم بر اساس تأیید پزشک معتمد بانک.
دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
آشنایی با مهارت های هفتگانه ICDL .
شرایط اختصاصی

دانش آموختگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاههای معتبر کشور در رشته :مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش­ها
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش­ها)
مهندسی برق (کلیه گرایش­ها)
مهندسی صنایع و مجموعه مدیریت (به استثناء مدیریت دولتی )
آمار و ریاضی کاربردی (کلیه گرایش ها)
معدل مدرک تحصیلی : 16 و بالاتر
سابقه کار مرتبط و مورد قبول : حداقل 3 سال
سن برای دارندگان مدرک کارشناسی : 27 سال و پایین تر ( متولدین تیر ماه 1377 به بعد )
سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد : 30 سال و پایین تر ( متولدین تیر ماه 1374 به بعد )
سن برای دارندگان مدرک دکتری : 33 سال و پایین تر ( متولدین تیر ماه 1371 به بعد )
محل سکونت : بومی هر یک از شهرهای استان تهران

تبصره 1: در صورت گذراندن خدمت سربازی حداکثر به مدت دو سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.

تبصره 2: میزان سابقه کار مرتبط و مورد قبول به حداکثر سن متقاضی افزوده خواهد شد.

شرایط مورد نیاز

اشتغال در واحد شبکه و زیرساخت
دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاههای معتبر کشور در رشته های:مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش­ها
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش­ها)
مهندسی برق (کلیه گرایش­ها)
تسلّط در راه­اندازی انواع شبکه های LAN , WAN
ترجیحاً دارای مدارک CCNA ، MCSA ، CCNP
تسلّط جهت پیکربندی انواع روتر و سوییچ
توانایی مستندسازی و گزارش­نویسی

اشتغال در واحد NOC مرکز داده
دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاههای معتبر کشور در رشته های:مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش­ها
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش­ها)،
مهندسی برق (کلیه گرایش­ها)
ترجیحاً دارای مدارک CCNA ، MCSA، CCNP و مدرک در دوره های HP , Storage
آشنایی به مجازی­سازی سرورها
آشنایی به مفاهیم شبکه
آشنایی به مباحث و سرویس­های پشتیبان­گیری اطلاعات
آشنایی به سرویس­های مایکروسافتی نظیرWDS, WSUS, DNS, AD ...
آشنایی به پیکربندی انواع تجهیزات فایروال­های امنیتی
آشنایی با انواع سرورها و ذخیره­سازها
توانایی مستندسازی و گزارش­نویسی
داشتن سابق فعّالیت در واحد NOC مراکز داده و توانایی فنی مورد نیاز در این مراکز علاوه بر موارد فوق، دارای امتیاز است

واحد راهبری سامانه های بانکداری متمرکز
دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاههای معتبر کشور در رشته های:مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش­ها
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش­ها)
دانش تخصصی و مهارت­های مورد نیاز:
آشنایی با چرخه حیات تولید نرم‌افزار، مهندسی نرم­افزار و متدولوژی­های تولید
شناخت از سیستم عامل و مدیریت منابع، ساختمان داده و طراحی الگوریتم
علاقمند به اجرا، تحلیل، مستندسازی تست­های پرفرومنسی (بار و استرس)
علاقمند به کار با ابزارهای مانیتورینگ
توانایی کار گروهی و علاقمند به توسعه فردی
آشنایی با تست نرم افزار و کنترل کیفیت
توانایی حل مساله(Problem Solving)
علاقمند به ریشه­یابی و Troubleshooting مشکلات
توانایی مستندسازی
تجربه و توانایی فعالیت أمور اداری، گزارش­نویسی و توانایی مذاکره و مدیریت جلسات
آشنایی با مفاهیم حسابداری
آشنایی با کسب و کار بانکی و داشتن سابقه کار امتیاز محسوب می­شود

واحد راهبری سامانه های ستادی
دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاههای معتبر کشور در رشته های:مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش­ها
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش­ها)
حداقل مدرک لیسانس در رشته مهندسی نرم­افزار یا رشته های مرتبط از دانشگاه معتبر
آشنا با مفاهیم پایگاه داده بخصوص Oracle
تجربه طراحی و پیاده سازی سامانه های خدمات الکترونیکی برخط
آشنایی با اصول و مفاهیم یکپارچگی سازمانی
آشنایی کامل با ابزارهای مهندسی نرم­افزار و اصول مستندسازی
آشنایی کامل با فناوری­های کاربردی وب
علاقمند به کار با ابزارهای مانیتورینگ
توانایی کار گروهی
آشنایی با تست نرم­افزار و کنترل کیفیت
توانایی حل مساله(Problem Solving)
علاقمند به ریشه­یابی و Troubleshooting مشکلات
توانایی مستندسازی
تجربه و توانایی فعالیت أمور اداری، گزارش­نویسی و توانایی مذاکره و مدیریت جلسات
علاقمند به توسعه فردی
آشنایی با حسابداری
آشنایی با کسب و کار بانکی و داشتن سابقه کار امتیاز محسوب می­شود

واحد مدیریت پروژه
دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاههای معتبر کشور در رشته های:
کارشناسی مهندسی صنایع و مجموعه مدیریت
تسلّط بر اصول برنامه­ریزی و کنترل پروژه
تسلّط بر استفاده از نرم­افزارهای مدیریت پروژه مانند Project Microsoft یا Primavera
تسلّط بر مستندسازی، تهیه گزارش­های کارشناسی و مدیریتی و مدل­سازی فرایندها
آشنایی با اصول و مفاهیم مدیریت پروژه های چابک
آشنایی با متدولوژی­ها و چارچوب­های مدیریت پروژه مانند PRINCE2 و PMBOK
مسلط به نرم­افزار Office خصوصاً Excel
آشنایی با فرایندهای مدیریت سرویس و ITIL
مهارت تحلیل و حل مسئله
آشنایی با مباحث مدیریت و بازمهندسی فرآیندهای کسب وکار
آشنایی با مفاهیم و روش­های کنترل و تضمین کیفیت
توانایی تشخیص، تحلیل و ریشه­یابی مشکلات پروژه ها
آشنایی با کسب و کار بانکی و داشتن سابقه کار امتیاز محسوب می­شود

واحد توسعه کارت و پرداخت
دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاههای معتبر کشور در رشته های:مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش­ها
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش­ها)
ترجیحاً سابقه کار و دانش در حوزه سرویس­های کارت بانکی و صنعت پرداخت
آشنایی با پروتکل ISO 8583 و سوئیچ­های پرداخت و شبکه شتاب
توانایی کار تیمی
توانایی برقراری ارتباط موثر
آشنایی با یک زبان برنامه­نویسی
آشنایی با کسب و کار بانکی و داشتن سابقه کار در واحد مربوطه در نظام بانکی یا شرکت­های فعال در این حوزه امتیاز محسوب می­شود.

واحد توسعه کانال سرویس و بانکداری دیجیتال
دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاههای معتبر کشور در رشته های:
مهندسی کامپیوتر نرم­افزار (کلیه گرایش­ها)
مدیریت فناوری اطلاعات (کلیه گرایش­ها)
آمار و ریاضی کاربردی (کلیه گرایش­ها)
دارای تجربه کار در حوزه نرم افزار و آشنایی با مفاهیم سرویس­ها وAPI و دیتابیس
آشنایی با ابزارهای تست سرویس از قبیل SOAP UI و Postman و curl
آشنایی با مفاهیم بانکی
آشنایی بر مفاهیم بانکداری دیجیتال‏/ بانکداری شبکه های اجتماعی و معماری فناوری اطلاعات
آشنایی با اصول طراحی کسب و کار بر مبنای سیستم­های سرویس گرا و ماژولار
مستندسازی فرآیند اخذ/ارائه سرویس از/به هر یک از سرویس‌دهندگان/سرویس گیرندگان
تهیه و تدوین گزارشات مدیریتی تحلیلی در خصوص سرویس‌ها و درآمدهای مشاع حاصل از آن­ها
آشنایی بر مفاهبم بازاریابی دیجیتال
توانایی برقراری ارتباط موثر با پیمانکاران و طرف های قرارداد/بهره برداران وب سرویس ها و پیگیری رفع مشکلات در استفاده از سرویس­ها
توانایی کار با نرم­افزارهای مانیتورینگ و تحلیل داده
تسلط بر بانکداری باز و استانداردهای مرتبط.
تسلط بر معماری نرم­افزارهای بانکی
آشنایی کامل با متدولوژی های مهندسی نرم­افزار SCRUM، RUP، ...
آشنایی کامل با مدل سازی کسب و کار (BPMN2) ، ...
آشنایی با یک زبان برنامه نویسی (آشنایی با زبان php مزیت محسوب می‌گردد)

واحد انبارداده و گزارشات
آشنا با مفاهیم پایگاه داده Oracle و Sql
آشنایی با زبان SQL و پرسمان (query) نویسی و علاقه­مند به مفاهیم Performance SQL Tuning
آشنایی با ساختار JVM و معماری جاوا (و یا یکی از زبان­های شی­گرائی)
آشنایی با معماری و فرایند اجرای پرسمان­های RDBMS
آشنایی باMessage Broker مانندActiveMQ ،Kafka
آشنایی با زبانJavaSE یا یکی از زبان­های شی­گرائی
علاقمند به کار با ابزارهای مانیتورینگ
توانایی کار گروهی و علاقمند به توسعه فردی
آشنایی با تست نرم افزار و کنترل کیفیت
توانایی حل مساله(Problem Solving)
علاقمند به ریشه­یابی و Troubleshooting مشکلات
توانایی مستندسازی
تجربه و توانایی فعالیت أمور اداری، گزارش­نویسی و توانایی مذاکره و مدیریت جلسات
آشنایی با مفاهیم حسابداری
آشنایی با کسب و کار بانکی و داشتن سابقه کار امتیاز محسوب می­شود

- لازم به توضیح است که موارد فوق صرفاً تعیین ­کننده حداقل انتظارات مورد نیاز است و ارزیابی تخصصی و نهایی با بررسی و مطالعه رزومه کاری، سوابق کاری، مدارک ارائه شده، برگزاری آزمون تخصصی و مصاحبه های حضوری انجام خواهد شد .

مدارک مورد نیاز
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی ( پشت و رو )
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت ( پشت و رو )
فایل اسکن شده تمام صفحات شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
فایل PDF رزومه کاری مرتبط
بدیهی است به درخواستهای فاقد هر یک از شرایط تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
نکات مهم
ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه و به مدت یک­ هفته از تاریخ 1404/05/08 لغایت 1404/05/14 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ثبت نام و شرکت در آزمون و مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
خانواده ایثارگران در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط ، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
استخدام کارشناس اعتباری - 1 مرداد 1404
آگهی 1 مرداد 1404: دعوت به همکاری مردادماه کارشناس اعتباری در اداره اعتبارات و بررسی طرح ها
بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای اداره اعتبارات و بررسی طرحها در پست سازمانی کارشناس اعتباری در شهر تهران از افراد مجرب، متخصص، متعهد شاغل و یا بازنشستگان شبکه بانکی کشور ( آقا) دعوت به همکاری می نماید:

دانلود کتاب الکترونیکی مصاحبه

سفارش پستی کتاب مصاحبه گزینش

تجربیات مصاحبه کارجویان

شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
داشتن حسن شهرت در طول خدمت. ( همکاران بازنشسته ).
عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیر دولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامتی جسمی و روحی و توانایی لازم بر اساس تأیید پزشک معتمد بانک.
دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیرپزشکی آقایان جهت همکاران شاغل.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
بومی محل خدمت.
آشنایی با مهارت های هفتگانه ICDL.
شرایط اختصاصی کارشناس اعتباری (متقاضیان شاغل)
دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته­های ) حسابداری ، مدیریت ، اقتصاد ، مهندسی مالی) از دانشگاه­های معتبر.
تبصره: به استثناء رشته مدیریت دولتی برای متقاضیان غیر بازنشسته.
حداقل معدل: 16و بالاتر.
حداکثر سن برای مدرک کارشناسی : 27 سال (متولدین مرداد ماه 1377 به بعد)
حداکثر سن برای مدرک کارشناسی ارشد : 30 سال ( متولدین مرداد ماه 1374 به بعد)
حداکثر سن برای مدرک دکترا : 33 سال (متولدین مرداد ماه 1371 به بعد)
دارای حداقل 5 سال سابقه کارشناسی مرتبط در حوزه اعتبارات وبررسی طرح ها.
آشنایی کامل با قوانین و مقررات بانکی، روش های اعتبار سنجی و توانایی تهیه گزارشات کارشناسی (ریالی‏/ارزی )و گزارش توجیهی فنی ، مالی و اقتصادی.
آشنایی و شناخت زمینه های بالقوه سرمایه گذاری و اولویت بخش های اقتصادی کشور.
توانایی بررسی و اعتبار سنجی متقاضیان اخذ تسهیلات و تعهدات جهت تعیین صلاحیت و تشخیص قدرت ایفای تعهدات آنان و کسب اطلاعات لازم پیرامون حسن شهرت تجاری و اعتباری مقاضیان و ارائه تصویر روشن در جهت اتخاذ تصمیم مناسب و همچنین تجزیه و تحلیل صورتهای مالی آنان و بررسی نقاط قوت و ضعف متقاضیان.
توانایی جمع آوری ، تحلیل و تفسیر داده های آماری مربوط به عملکرد اعتباری و ارائه گزارش های تحلیلی.
بومی بودن: سکونت در شهرهای استان تهران.
شرایط اختصاصی کارشناس اعتباری (متقاضیان بازنشسته)
دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته­های ) حسابداری، مدیریت، اقتصاد، مهندسی مالی) از دانشگاه‌­های معتبر.
عدم گذشت بیش از 2 سال از تاریخ قطع همکاری در شبکه بانکی.
سایر موارد مندرج در ردیف 6 تا 11 شرایط اختصاصی متقاضیان شاغل (غیر بازنشسته).
مدارک موردنیاز
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
فایل اسکن شده کارت ملی.
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی.
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت ( پشت و رو ) برای همکاران شاغل.
فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی.
فایل اسکن شده حکم بازنشستگی برای همکاران بازنشسته.
فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی.
بدیهی است به درخواستهای فاقد هر یک از شرایط تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
نکات مهم
ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه و به مدت یک­ هفته از تاریخ 1404/05/01 لغایت 1404/05/07 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ثبت نام و شرکت در آزمون و مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
خانواده ایثارگران در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط ، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.
استخدام متصدی امور خدماتی - 26 تیر 1404
آگهی 26 تیر 1404: استخدام متصدی امور خدماتی در بانک سرمایه
بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی متصدی امور خدماتی مورد نیاز خود برای شهرهای خمینی شهر اصفهان و قزوین از واجدین شرایط (آقا) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید.
مهلت ثبت نام تا پایان وقت روز 31 تیرماه 1404 می‌باشد.

دانلود کتاب الکترونیکی مصاحبه

سفارش پستی کتاب مصاحبه گزینش

تجربیات مصاحبه کارجویان

شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی.
عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمان ها، دستگاه ها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
برخورداری کامل از سلامت جسمی، روحی و توانایی لازم.
داشتن حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
بومی محل خدمت.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
شرایط اختصاصی
جنسیت مرد
دارا بودن مدرک تحصیلی صرفا دیپلم.
انجام خدمت وظیفه عمومی یا داشتن کارت معافیت غیرپزشکی.
حداکثر سن 24 سال
تبصره 1: در صورت انجام خدمت سربازی، حداکثر2 سال به سن متقاضی اضافه خواهد شد.
تبصره 2: در صورت دارا بودن سابقه کار مرتبط و موردقبول، حداکثر به مدت 2 سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
بومی بودن: سکونت در شهرهای خمینی شهر و اصفهان (متقاضیان شعبه خمینی شهر) و قزوین (متقاضیان شعبه خیام شمالی قزوین)
مدارک موردنیاز
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد).
فایل اسکن شده کارت ملی.
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات).
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت یا کفالت از خدمت.
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی.
نحوه ارسال مدارک
ثبت نام صرفاً از آدرس مندرج در آگهی و به مدت یک هفته از تاریخ 1404/04/25 لغایت پایان وقت روز 1404/04/31 انجام خواهد گردید.
لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
ثبت نام و شرکت در آزمون یا مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
پس از جمع آوری مدارک و رزومه های ارسالی و بررسی آن، نسبت به رتبه بندی متقاضیان اقدام و بر اساس اولویت دعوت به مصاحبه به عمل خواهد آمد.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=3000212
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
نظرات کاربران 1.3k