• ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

شرایط معافیت سربازی مددجویان کمیته امداد اعلام شد

شرایط معافیت سربازی مددجویان کمیته امداد اعلام شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مددجویان کمیته امداد چگونه از خدمت سربازی معاف می شوند؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، جهانبخش مرادی،معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران به تشریح جزئیات در خصوص معافیت سربازی مددجویان کمیته امداد پرداخت.

جهانبخش مرادی،معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس با اشاره به اجرای طرح معافیت سربازی در کمیته امداد، گفت: این طرح از سال ۱۳۸۲ در کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرایی شده و جوانان به عنوان اصلی ترین نیروی اجتماعی و بنیانگذار توسعه و آینده هر جامعه ای هستد که نیاز به حمایت و تقویت فرصت ها برای ارتقای کیفیت زندگی، استقلال، رشد و توانمندسازی خانواده را دارند.

وی افزود: در همین جهت بهره مندی این گروه از جامعه هدف ( یکی از فرزندان ذکور سالم ۱۸ تا ۲۷ سال خانواده های تحت حمایت) از خدمت معافیت سربازی به عنوان فرصت بزرگی برای توانمندی خانواده های تحت حمایت این نهاد تلقی می‌شود.

مرادی با بیان اینکه در ۶ماهه نخست سال جاری۱۱۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در استان تهران از تسهیلات خدمت نظام وظیفه برخوردار شده اند، بیان کرد: از این تعداد ۳۲ نفر به علت فوت سرپرست خانوار و ۷۸ نفر به علت طلاق از این خدمت بهره مند شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: از این تعداد ۸۰ فرزند پسر خانواده های تحت حمایت با معافیت از سربازی به حوزه اشتغال و خودکفایی به منظور بهره مندی از طرح های مختلف از جمله آموزش مهارت، کاریابی و هدایت یا راهبری شغلی معرفی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: دریافت‌کنندگان خدمت در روند توانمندسازی خانواده تأثیرگذار بوده و با بررسی مددکاران از وضعیت زندگی خانواده در صورت بهبود وضعیت زندگی از چرخه حمایتی خارج می‌شوند.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2799140
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد