• ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

شروع پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان

شروع پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آغاز پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، از امروز 2 تیرماه مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی پرداخت می شود.

پرداخت «مابه‌التفاوت افزایش حقوق» فروردین‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی از امروز آغاز و تا هفتم تیرماه به حساب‌ تمامی مستمری‌بگیران واریز می‌شود.

به گزارش ایسنا، فرآیند پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی، مطابق لیست اعلامی و بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود؛ بدین ترتیب پرداخت مابه‌التفاوتها از امروز دوم تیرماه آغاز و هفتم تیر نیز به پایان خواهد رسید.

 لازم به ذکر است افزایش سالیانه حقوق مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیأت ‌وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی شده است.

پیش از این حقوق اردیبهشت‌ماه و خردادماه مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق با افزایش سالانه پرداخت و مقرر شده بود مابه‌التفاوت فروردین‌ماه بلافاصله پس از اتمام فرایند پرداخت حقوق خردادماه به حساب مستمری‌بگیران سازمان واریز شود.

پیش از این صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه گفته بود ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشسته تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ اضافه شده که این افزایش از اول فروردین امسال اعمال می‌شود. بخش دیگری از بازنشستگان نیز سایر سطوح درآمدی هستند که افزایش حقوق این افراد نیز ۲۲ درصد + ۶۵۰ هزار تومان است؛ این رقم نیز اعمال و با حقوق اردیبهشت و خردادماه تحت عنوان مطالبات معوق پرداخت خواهد شد. 

افزایش حقوق بازنشستگان

اخبار مستمری بگیران تامین اجتماعی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2871107
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد