• ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

صدور احکام بازنشستگان تا استقرار دولت چهاردهم

صدور احکام بازنشستگان تا استقرار دولت چهاردهم

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

زمان صدور احکام بازنشستگان

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: جهت فراهم سازی شرایط مناسب برای ارتقای وضعیت پرداختی و معیشتی بازنشستگان، احکام این عزیزان تا استقرار دولت چهاردهم صادر خواهد شد.

میرهاشم موسوی در سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است تا شرایط معیشتی و دریافتی مستمری بازنشستگان را ارتقا داده و متناسب با قوانین مصوب و برنامه هفتم توسعه بتوانیم شرایط معیشتی و زندگی خوبی را برای بازنشستگان فراهم کنیم.

وی به پرداخت سه میلیون تومان علی الحساب به حساب بازنشستگان در یک ماه گذشته اشاره کرد و گفت: احکام بازنشستگان نیز تا استقرار دولت چهاردهم صادر خواهد شد تا ما شرایط مناسبی را برای ارتقای وضعیت پرداختی و معیشتی بازنشستگان شاهد باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با رایزنی‌هایی که با کانون عالی بازنشستگان در کشور انجام می‌دهیم، بتوانیم شرایط خوبی را برای اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان فراهم کنیم تا بر اساس قوانین مصوب پرداختی‌ها انجام شود.

موسوی افزود: سازمان تأمین اجتماعی اگر منابع درآمدی مناسب داشته باشد، قطعا با اولویت پرداختی بازنشستگان را انجام می‌دهد و در این زمینه حمایت و تقویت پرداختی بازنشستگان جز اولویت‌های اصلی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در برخی از موارد منابع محدود ما اجازه پرداختی‌ها را نمی‌دهد که در این صورت ما سعی می‌کنیم با بهبود شرایط مالی جبران مافات کرده و متناسب با تورم افزایش قدرت خرید را برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران مهیا کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: ما به تکالیف قانونی عمل می‌کنیم و هیچ صحبت و مباحث پیرامونی نمی‌تواند ما را از اصل خدمت رسانی غافل کند و آنهایی که چشم دیدن بهبود معیشتی بازنشستگان را ندارند، بهتر است یک لیوان آب خنک خورده و حرص خود را برطرف کنند.

موسوی بیان کرد: ما از هر فرصتی به دور از هیاهوهای سیاسی استفاده می‌کنیم تا به بهبود معیشت بازنشستگان کمک کنیم و در این زمینه سعی ما بر پیگیری و حمایت همه‌جانبه به دور از شعارزدگی از جامعه هدف است.

ورود به صفحه افزایش حقوق بازنشستگان

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2879626
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد