• ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
  • 1k نظر «نمایش»

صدور احکام تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری تهران

صدور احکام تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری تهران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آغاز صدور تبدیل وضعیت نیروهای حجمی شهرداری تهران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون شهردار تهران گفت: احکام تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری تهران صادر شده است.

معاون شهردار تهران از آغاز صدور احکام تبدیل وضعیت نیروهای حجمی شهرداری تهران خبر داد و گفت: تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان مشمول قانون ایثارگری شهرداری با لحاظ موارد قانونی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا،  مجید باقری در جلسه قرارگاه ساماندهی نیروی انسانی شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: اعتقاد راسخ و قلبی شهردار تهران این است که اهتمام ویژه‌ای در خصوص اجرای قانون ایثارگران به منظور تکریم و تجلیل این بزرگواران صورت پذیرد. بر همین مبنا با افتخار اعلام می‌کنیم که بر اساس آمارهای موجود، شهرداری تهران در این حوزه نسبت به اکثر دستگاه‌های اجرایی کشور پیشتاز بوده است و تاکنون حدود ۲۸۰۰ نفر از همکاران قراردادی در سطوح مختلف تبدیل وضعیت شده‌اند. این رقم نزدیک به ۹۰ درصد از کل مشمولین قراردادی مشمول این قانون در شهرداری تهران است که به وضوح بر اراده منسجم مدیریت شهری بر اجرای این قانون اشاره دارد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: تبدیل وضعیت استخدامی حدود ۱۰ درصد باقیمانده از سایر همکاران مشمول قانون مذکور نیز پس انجام مراحل قانونی به ویژه طی مراحل گزینش در اسرع وقت انجام خواهد شد.

باقری درباره تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای حجمی مشمول قانون ایثارگری در شهرداری تهران نیز تاکید کرد: بر اساس آمار موجود از ابتدای ابلاغ بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و دستورالعمل مربوطه تاکنون بیش از ۴ هزار نفر از نیروهای حجمی بر مبنای خوداظهاری، ضمن ارسال اطلاعات اولیه، خود را مشمول این قانون دانسته اند، لیکن علیرغم پیگیری های انجام شده، از این تعداد تاکنون تنها ۱۸۰۰ نفر یعنی کمتر از ۵۰ درصد نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای تشکیل و تکمیل پرونده اقدام کرده اند که البته همچنان فرصت برای تکمیل مدارک وجود دارد.

وی ادامه داد: پرونده‌های تکمیل مدارک این دسته از نیروهای حجمی طی ۲۰ مرحله جداگانه جهت تأیید و انجام تشریفات قانونی گزینش و معاینات پزشکی به مبادی ذیربط ارسال شده و در این راستا تاکنون فقط مجوز صدور احکام ۹۰ نفر که تاییدیه کامل مراحل فوق را اخذ کرده‌اند به حوزه منابع انسانی واصل شده است و بر همین اساس صدور احکام تبدیل وضعیت این تعداد از نیروهای حجمی تایید شده نیز مانند سایر کارکنان قراردادی شهرداری آغاز شده و اسامی این افراد جهت تعیین عناوین شغلی بر مبنای طرح طبقه بندی مشاغل و صدور حکم رسمی به واحدهای مربوطه ارسال شده است. 

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، با تکذیب شایعاتی در خصوص کمبود بودجه و یا عدم تمایل شورای شهر و شهرداری تهران برای انجام تبدیل وضعیت ها عنوان کرد: تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای حجمی مشمول قانون ایثارگری طبق روال قانونی در حال انجام است و بر اساس گزارش متولیان ذیربط، تاکنون در این زمینه اختلالی وجود نداشته است. 

باقری با تأکید بر اینکه اهتمام مدیریت شهری بر پیشتازی در تبدیل وضعیت استخدامی مشمولین قانون ایثارگری در سطح شهرداری تهران است، افزود: صدور دستورالعمل‌های مرتبط با تبدیل وضعیت ایثارگران و انجام حدود ۳ هزار تبدیل وضعیت از ابتدای بخشنامه دولت تاکنون، نشان از جدیت مدیریت شهری در این موضوع دارد و اقدامات قانونی در تمام مجموعه‌های شهرداری در حال انجام است.

وی در پایان تصریح کرد: با عنایت به برگزاری جلسات پیگیری از مبادی ذیربط بویژه حوزه گزینش و شرکت شهر سالم، مقرر شده ضمن تسریع در فرآیندها، هر هفته اسامی نفرات تایید شده جدید اعلام و بلافاصله نسبت به صدور احکام اقدام شود و این روند بر مبنای ضوابط تا انجام تبدیل وضعیت آخرین متقاضی استمرار خواهد یافت.

بر اساس گزارش سایت شهر، در این جلسه همچنین مقرر شد به منظور اطلاع رسانی منسجم و هماهنگ در خصوص این موضوع، میز های خدمتی در اداره کل منابع انسانی و سایر واحدهای مرتبط در مناطق، سازمانها و شرکت ها جهت پاسخگویی دقیق به متقاضیان مشمول قانون مذکور راه اندازی شود. برهمین اساس همکاران می توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت پرونده خود، از فردا دوشنبه همه روزه به‌ میزهای خدمت اداره کل منابع انسانی و سایر مراکز مراجعه و نسبت به روند پیشرفت پرونده تبدیل وضعیت خود آگاهی یابند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2683010
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k