• ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
  • 1k نظر «نمایش»

صدور حکم افزایش حقوق معلمان در ۲۳ اردیبهشت ماه

صدور حکم افزایش حقوق معلمان در ۲۳ اردیبهشت ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

شروع بررسی مجدد رتبه بندی معلمان از 19 اردیبهشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: احکام افزایش حقوق معلمان در 23 اردیببهشت ماه صادر می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا علیزاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به روند رتبه‌بندی معلمان در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با اجرای طرح رتبه بندی، معلمان و نیروهای ستادی از شهریورماه سال گذشته، مدارک خود را بارگذاری کردند. رتبه یک و دو شاغلان و یک تا سه بازنشستگان در استان و رتبه‌های سه، چهار و پنج شاغلان در وزارتخانه بررسی شد و نتایج اعلام شد که متاسفانه ۲۵ درصد همکاران که ثبت نام کرده‌ بودند اعتراض داشتند. 

وی گفت: تعداد ۱۰ هزار و ۵۲۷ نفر رتبه یک(۲۵ درصد)، ۸۴۱۱ نفر رتبه دو(۲۰ درصد)، ۱۸ هزار و ۴۳۹ نفر رتبه سه (۴۴ درصد) ۳۹۱۵ نفر رتبه چهار (۹ درصد) و ۱۲۵ تفر نیز رتبه پنجم را کسب کردند.

علیزاده گفت: تعداد ۳۵ هزار و ۳۰۴ نفر از معلمان استان در این طرح رتبه بندی شده و یک هزار و 290 نفر نیز فاقد رتبه شدند که از ۱۹ اردیبهشت ماه سالجاری بررسی مجدد معلمان آغاز می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هرگونه افزایش دریافت شهریه نسبت به شهریه سال گذشته در مدارس غیرانتفاعی ممنوع است، گفت: جلساتی با حضور نمایندگان مدارس غیرانتفاعی و موسسات برگزار و اخطارهای لازم در خصوص افزایش غیرمجاز شهریه ها اعلام شده است.

وی از برخورد با ۱۲ مدرسه غیرانتفاعی در استان که شهریه غیرقانونی دریافت کرده بودند، افزود: مدارسی که نسبت به تذکرات و اخطارها بی توجهی کنند به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد که در این صورت با جریمه‌های میلیاردی مواجه خواهند شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: شهریه ثابت باید طبق قانون باشد اما شهریه متغییر اختیاری است و مدرسه تعیین می کند و اولیا در پرداخت آن مختار هستند و موسسه حق اجبار ندارد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: حکم افزایش حقوق معلمان 23 اردیبهشت صادر می‌شود. 

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2732450
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k