• ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

صدور حکم رتبه‌بندی بیش از ۳۹ هزار فرهنگی در فارس

صدور حکم رتبه‌بندی بیش از ۳۹ هزار فرهنگی در فارس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

صدور احکام رتبه‌بندی فرهنگیان امسال به سرانجام می‌رسد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: احکام رتبه بندی بیش از 39 هزار فرهنگی صادر شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که احکام بیشتر از نصف مشمولان نظام رتبه‌بندی در این استان صادر شده و تا پایان امسال این اقدام به سرانجام می‌رسد.

مجید زارعی گفت: بالغ بر ۵۷ هزار و ۹۶۱ نفر از فرهنگیان فارس مشمول نظام رتبه‌بندی هستند و حکم رتبه‌بندی ۳۹ هزار و ۶۰۰ نفر فرهنگی شاغل و بازنشسته فارس صادر شده است.

 به گزارش ایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، زارعی، گفت: از ۵۷ هزار و ۹۶۱ نفری که در فارس اطلاعات خود را در سیستم ثبت کرده‌اند، ارزیابان ۵۲ هزار و ۹۴۲ نفر را تائید کرده‌اند و احکام ۲۵ هزار نفر از آنان صادر شده است.

او با بیان اینکه به زودی احکام سایر ثبت نام شدگان نیز صادر می‌شود و کار صدور احکام رتبه‌بندی تا پایان امسال به سرانجام می‌رسد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۷ نفر ارزیاب با سرعت مشغول بررسی پرونده‌ها هستند تا انشاالله این روند تا پایان سال به اتمام برسد.

زارعی بااشاره به صدور حکم رتبه‌بندی ۳۹ هزار و ۶۰۰ نفر فرهنگی شاغل و بازنشسته در استان افزود: از این تعداد ۴۵۰۰ نفر از بازنشستگان سال ۱۴۰۰ و مابقی فرهنگیان شاغل هستند.

معاون آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه ۸۰۰۰ نفر از بازنشستگان مشمول رتبه‌بندی هستند که احکام ۴۵۰۰ نفر از آنان صادر شده است،افزود: پرداخت ما به التفاوت معوقات بر اساس احکام صادر شده در دستور کار است.

زارعی با تاکید بر اینکه فرایند رتبه‌بندی یک فرایند مستمر است و رتبه‌ها ارتقا می‌یابد، افزود: در استان فارس رتبه‌های یک تا پنج را داریم و نومعلمان و افرادی که امسال نیز جذب شده‌اند مشمول رتبه‌بندی هستند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس، افزود: فرهنگیانی که نسبت به حکم صادر شده اعتراض دارند، از زمان صدور حکم و مشاهده آن در سیستم، ۱۰ روز فرصت دارند تا اعتراض خود را در سامانه فرهنگیان ثبت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2712657
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد