• ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
  • 1k نظر «نمایش»

صدور مجوز استخدام نیروی جدید در میراث‌فرهنگی استان سمنان

صدور مجوز استخدام نیروی جدید در میراث‌فرهنگی استان سمنان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون استخدام سازمان میراث‌فرهنگی سمنان در ماه های آینده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: با پیگیری های انجام شده مجوز استخدام نیروی جدید در سازمان میراث فرهنگی استان سمنان صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از اخذ مجوز برای استخدام نیروی انسانی در این دستگاه اجرایی خبر داد.

امیر کرم‌زاده یکم خردادماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده موفق شدیم که مجوز استخدام ۲۰ نیروی جدید را از وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اخذ و علاوه بر آن از طریق استانداری سمنان نیز مجوز استخدام ۱۱ نفر نیز اخذ شده لذا حداقل ۳۱ نیروی جدید طی ماه های آینده بعد از آزمون و طی تشریفات قانونی، جذب این دستگاه خواهد شد.
وی با اشاره به کمبود جدی نیروی انسانی در بسیاری از بخش های این اداره کل ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته ۱۴ نیروی سرباز نیز برای خدمت در میراث فرهنگی استان جذب شده تا بخشی از مشکلات این بخش از طریق مشمولان رفع شود. ضمن اینکه با همکاری مسوولان استان نیز در این مدت تعدادی نیز به صورت مامور از دیگر دستگاه های استان به مجموعه اداره کل اضافه شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان کمبود نیروی انسانی و کارشناس را از مشکلات این اداره کل برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با تمهیدات اندیشیده شده بخشی از این کمبودها جبران و زمینه برای شتاب دهی به برنامه های این دستگاه اجرایی بیش از پیش در استان فراهم شود.

وی به تلاش های خود برای افزایش اعتبارات این اداره کل و جبران بخش مهمی از بدهی های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در دوره های قبلی خبر داد و گفت: قریب به ۹ میلیارد تومان از بدهی های مدیران پیشین در این دوره پرداخت شده است. تنها در یک قلم ۲.۵ میلیارد تومان بابت بدهی ایجاد شده در دوره پیشین پرداخت شده است.

وی بر لزوم همراهی بیشتر دیگر دستگاه ها و نهادهای مردمی و عمومی با میراث فرهنگی استان تاکید کرد و گفت: در بسیاری از شهرها و استان ها، شهرداری ها در حوزه های مرتبط با گردشگری و صنایع دستی هزینه های زیادی می کنند اما متاسفانه ما در استان کمتر از این مشارکت ها بهره می بریم.
وی به مشارکت شهرداری ها در نگهداری و مرمت بافت تاریخی شهرها و بازارچه های محلی صنایع دستی در دیگر شهرها اشاره و خاطرنشان کرد: النتظار می رود که مدیران شهری در استان در این زمینه ها با اداره کل میراث فرهنگی که برخلاف انتظارت مرسوم، دستگاهی سیاستگذار و راهبر است، همکاری و همراهی بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به عدم اجرای پروژه موزه مهدیشهر گفت: براساس قوانین چنانچه پروژه ای در حال اجرا باشد نمی توان پروژه مشابه دیگری را آغاز کرد. متاسفانه در زمان مناسب پروژه مهدیشهر شروع نشده است و لذا به دنبال راه حلی برای از سر گیری احداث این پروژه هستیم.
وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که این پروژه را در دور دوم سفر دولتمردان به استان پیگیری کنیم. همچنین علاوه بر این یک خانه تاریخی را در شهرستان نیز شناسایی کردیم تا با تملک آن بتوانیم موزه مهدیشهر را در آن راه اندازی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2742522
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k