• ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

صدور مجوز استخدام ۱۰۰ پزشک شبکه بهداشت اصفهان

صدور مجوز استخدام ۱۰۰ پزشک شبکه بهداشت اصفهان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

صدور مجوز استخدام 70 تا 100 نفر نیروی پزشک در شبکه بهداشت اصفهان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز 70 تا 100 پزشک شبکه بهداشت و درمان اصفهان و 4 شهر جدید خبر داد.

زهرا شیخی در حاشیه سفر یک روزه "بهروز رحیمی" معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اصفهان درباره مصوبات این سفر به خبرنگار ایرنا گفت: افتتاح نخستین مرکز تصویربرداری پیشرفته "پِت اسکن" استان اصفهان از مهمترین دستاوردهای این سفر و فراهم شدن زیرساخت بهداشت و درمان شهرستان اصفهان است.

وی افزود: یکی از دستاوردهای این سفر صدور مجوز استخدام ۷۰ تا ۱۰۰ نفر نیروی پزشک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای جذب در شهرستان اصفهان و راه‌اندازی چهار شبکه بهداشت شهرستان‌های شرق اصفهان شامل هرند، جرقویه، ورزنه و کوهپایه است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کشور فقط هشت بیمارستان تخصصی ویژه کودکان داریم گفت: از دیگر مصوبات سفر معاون وزیر بهداشت تامین اعتبار برای تکمیل بیمارستان کودکان امام حسین (ع) است.

وی تصریح کرد: به‌روز رسانی و تعمیرات دستگاه‌های بیمارستان تخصصی الزهرا (س)، احیا و بازبینی بودجه بیمارستان زنان شهید بهشتی از دیگر مصوبات این سفر وزارتخانه‌ای بوده است.

شیخی گفت: همچنین سال گذشته در سفر رئیس جمهور به اصفهان یکسری بودجه مصوب شده اما اختصاص پیدا نکرده بود که امروز این بودجه مجدد برای تکمیل و احیای پروژه‌ها بازبینی و مصوب شد.

وی تامین اعتبار برای تکمیل بیمارستان فیض اصفهان و نیز مصوبه خرید خدمت راهبردی بیمارستان نیک آباد با تعرفه دولتی را از دیگر مصوبات این سفر معاون وزیر برشمرد و گفت: بیمارستان نیک آباد توسط خیرین اداره می‌شود که مقرر شد از این پس تامین نیازهای بیمارستان با همکاری بخش دولتی و خصوصی برای خدمت به مردم با هزینه دولتی محاسبه شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین از تصویب مجوز راه‌اندازی بیمارستان هاری و اعتیاد خبر داد و گفت: از دیگر مصوبات سفر امروز مجوز خرید تعدادی آمبولانس برای شهرستان اصفهان و چهار شهر جدید است.

وی تامین بودجه ویژه برای تکمیل سلامتکده طب سنتی شهرستان اصفهان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان را از دیگر مصوبات سفر معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزرات بهداشت عنوان کرد.

شیخی پیگیری تامین اعتبار برای تکمیل بیمارستان هزار تختخوابی فارابی از طریق فاینانس و تهاتر از طریق وزرات بهداشت را از دیگر تصمیمات ذکر کرد و گفت: تفاهم نامه تامین هزینه ساخت بیمارستان شهر بهارستان با مشارکت بین بخشی با سهم آورده ۵۰ درصد وزارت بهداشت و ۵۰ درصد سهم سایر دستگاه‌ها از دستاوردهای حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی طی هفته گذشته است.

به گزارش ایرنا معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت در سفر یک روزه به اصفهان ۲ مرکز پت اسکن و جامع سنجش سلامت در بیمارستان فارابی را افتتاح کرد.

همچنین وی مشکلات پیش روی حوزه سلامت، میزان پیشرفت طرح های عمرانی دارای مصوبه سفر رئیس جمهور و سایر طرح های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را بررسی و از روند پیشرفت برخی پروژه های این دانشگاه بازدید کرد.

اصفهان ۲۸ شهرستان دارد که امور بهداشتی و درمانی ۲۶ شهرستان استان با چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

مشاهده صفحه جامع استخدام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام دانشگاه های علوم پزشکی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2759585
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد