• ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

ضرورت اصلاح و بازنگری قانون سربازی

ضرورت اصلاح و بازنگری قانون سربازی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اصلاح قانون سربازی در دستور کار کمیسیون امنیت ملی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبر گزاری مهر، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: قانون سربازی بسیار قدیمی شده است و باید متناسب با شرایط امروز جامعه به روز شود و بازنگری بر روی آن صورت گیرد.

 شهریار حیدری، در مورد آخرین اقدامات اصلاح قانون سربازی در مجلس، گفت: قانون سربازی بسیار قدیمی شده است و باید متناسب با شرایط امروز جامعه به روز شود و بازنگری بر روی آن صورت بگیرد، بر همین اساس کمیسیون امنیت ملی چند جلسه با مسئولان و متولیان امر برای این مهم برگزار کرده، اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بعد از بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، رسیدگی به قانون جدید سربازی جزو اولویت‌ها خواهد بود منتها در قانون جدید متناسب با شرایط روز جامعه این قانون نوشته می‌شود، در حال حاضر غایبان زیادی در کشور هستند که باید تکلیف آن‌ها مشخص شود و همچنین برخی از مشمولان دانشجو، بورسیه، متخصصان علوم مختلف و گروه‌های دیگر هستند که در قانون جدید تعیین تکلیف خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه در اصلاحیه قانون سربازی برای متاهل‌ها شرایط خاصی در نظر گرفته شده، یادآور شد: در پیش نویس قانون طراحی شده وضعیت سربازان متاهل و دارای فرزند به درستی تشریح شده و تمام ملاحظات مد نظر قرار گرفته است و مشمولان به درستی تعیین تکلیف می‌شوند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در پایان اظهار کرد: اصلاحات قانون سربازی به گونه‌ای طراحی شده که مشمولان با انگیزه اقدام به ثبت نام برای گذراندن دوران خدمت سربازی را خواهند کرد.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2799339
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد