• ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

طرح رتبه بندی معلمان از این هفته وارد فاز اجرا می شود

طرح رتبه بندی معلمان از این هفته وارد فاز اجرا می شود

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آغاز اجرای رتبه بندی معلمان از همین هفته

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایمنا، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: دولت سیزدهم آیین نامه رتبه بندی معلمان را تصویب کرده است که و به یاری خدا از همین هفته اجرای رتبه‌بندی آغاز خواهد شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: نیروی انسانی عامل پیش‌برنده و بسترساز پیشرفت کشور در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و به خصوص در موضوع تعلیم و تربیت است که در ساحت تعلیم و تربیت، معلم محور اصلی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق ستاری‌فرد، امروز _ یکشنبه نوزدهم تیرماه _ در مراسم افتتاحیه یادواره شهید ابراهیم هادی (مسابقات ورزشی سراسر کشور مرد)، اظهار کرد: یاد و خاطره همه شهدای اسلام و انقلاب، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و ۴۰ هزار معلم و محصل شهید را گرامی می‌داریم.

وی افزود: خوشحالم که پس از ۱۴ سال این مسابقات احیا شد و تشکر می‌کنم از حضور پر شور همه شرکت‌کنندگان در سطوح منطقه‌ای، استانی و کشوری و میزبانی بسیار عالی استان اصفهان و تشکر می‌کنم از همه مدیران استانی و معاونان تربیت بدنی و سلامت که شادی و نشاط و هیجان را به محیط تعلیم و تربیت تزریق کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مهم‌ترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی است. نیروی انسانی عامل پیش‌برنده و بسترساز پیشرفت کشور در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و به خصوص در موضوع تعلیم و تربیت است که در ساحت تعلیم و تربیت، معلم محور اصلی است.

وی گفت: معلم مهم‌ترین رکن تحول‌ساز در حوزه آموزش و پرورش است. معلم محور تحول در تحقق سند تحول بنیادین است و معلم توانمند، سالم و شاداب قطعاً می‌تواند عامل پیشران در تحقق اهداف تربیتی باشد.

ستاری‌فرد تصریح کرد: ساحت زیستی و بدنی که مورد توجه و تاکید بوده، بسترساز تحقق اهداف سایر ساحت‌های شش‌گانه است و مبتنی بر همین موضوع مسابقات ورزشی فرهنگیان آغاز شد و هم اکنون در آغاز راه قرار داریم.
وی اضافه کرد: این مسابقات قطعاً عامل پیشران و پیش‌برنده ورزش دانش‌آموزی است و هرچه بتوان در حوزه ورزش فرهنگیان سرمایه‌گذاری کرد، این سرمایه به حوزه دانش‌آموزی سرازیر خواهد شد و از این رو افراد شرکت‌کننده در سطح کشوری می‌توانند سفیران ورزش دانش‌آموزی و نشاط و شادابی باشند.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: طرحی در وزارت‌خانه با عنوان «هر معلم یک مربی ورزش» در حال بررسی است و افراد شرکت‌کننده در سطوح عالی والیبال و تنیس روی میز می‌توانند در حوزه استعدادیابی دانش‌آموزان مؤثر باشند. وی افزود: به یاری خدا با حضور این افراد در میدان ورزش در طول سال تحصیلی بتوانیم نشاط که مایه تحول است را در محیط مدرسه و محیط تعلیم و تربیت در طول سال تحصیلی دنبال کنیم. در کنار برگزاری مسابقات ورزشی حتماً موارد فرهنگی و تربیتی مد نظر است.
ستاری‌فرد خاطرنشان کرد: اگر طرح‌های ما مزین به نام شهدای گرانقدر است، این یکی از نشانه‌هایی است که می‌توانیم از طریق فرآیندهای ورزشی و برنامه‌های تربیتی موضوعات مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم.

وی تصریح کرد: به یاری خدا در حوزه ورزش دانش‌آموزی و فرهنگیان که در آغاز راه آن قرار داریم و به دنبال استقرار نظام مبتنی بر عدالت در تلاش هستیم که در جای جای کشور بتوانیم مسابقات را پوشش دهیم و افراد حاضر بتوانند نسبت به پشتیبانی از ورزش دانش‌آموزی کمک‌کننده و همراه حوزه تربیت بدنی و سلامت دانش‌آموزان باشند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص رتبه‌بندی معلمان، خاطرنشان کرد: به لطف خدا از سال ۸۴ تاکنون موضوع رتبه‌بندی مدنظر بود، اما عملیاتی نشد تا اینکه در برنامه‌های تبلیغاتی رئیس جمهور، موضوع رتبه‌بندی به عنوان مطالبه و حق حقوقی فرهنگیان مورد توجه قرار گرفت.
ستاری‌فرد گفت: رتبه‌بندی یکی از عاملان و آثار تحول است و در سند تحول بنیادین نیز مورد توجه قرار گرفت، اما در طول ۱۰ سال اجرای سند تحول، مورد توجه نبود تا اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم این قانون تصویب و آئین‌نامه ابلاغ شد و فردا ساعت ۱۰ آخرین جلسه شیوه‌نامه اجرایی رتبه‌بندی برگزار می‌شود و به یاری خدا از همین هفته و هفته آینده اجرای رتبه‌بندی آغاز خواهد شد.
وی گفت: در برخی رسانه‌ها نیز مواردی مبنی بر اشکالات آئین‌نامه مطرح شد و سازمان برنامه و بودجه با پیگیری‌های وزیر، قول مساعد دادند که همه مطالبات فرهنگیان در حوزه رتبه‌بندی طی ماه‌های گذشته نیز یک‌جا پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایمنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2596610
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد