• ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

طرح پزشک خانواده باید در سراسر کشور اجرا شود

طرح پزشک خانواده باید در سراسر کشور اجرا شود

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

طرح پزشک خانواده باید به سراسر کشور تسری یابد

جهت مشاهده اخبار مربوط به استخدام پزشک خانواده اینجا کلیک نمایید


خبر 23 اردیبهشت 96: طرح پزشک خانواده باید به سراسر کشور تسری یابد (منبع: خبرگزاری خانه ملت)

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس باید برای اجرای طرح پزشک خانواده در سراسر کشور ارزیابی و پایش دقیقی را انجام دهد.
عبدالله رضیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مردم و پزشکان متخصص مازندران از طرح پزشک خانواده ناراضی هستند، گفت: با اجرای این طرح پزشکان عمومی زیادی به کارگیری شدند که بر این اساس پزشکان عمومی تا حدودی از این برنامه رضایت دارند اما پزشکان متخصص از بابت اینکه بیماران نمی توانند به صورت مستقیم به آنها مراجعه کنند ناراضی هستند.
اجباری بودن ارائه برگ ارجاع برای استفاده از خدمات پزشکان متخصص برای بیماران دردسر ساز شده است
ماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه اجباری بودن ارائه برگ ارجاع برای استفاده از خدمات پزشکان متخصص برای بیماران دردسر ساز شده است، افزود: پزشکان خانواده ساعات مشخصی را برای مراجعه بیماران تعیین کرده و بیماران خارج از این ساعت نمی توانند به پزشک مراجعه کنند بنابراین مشخص نمودن مراجعه به یک مرکز خاص فرصت انتخاب را از بیماران گرفته و مردم از این موضوع ناراضی هستند.
مسئولان دانشگاه علوم پزشگی استان مازندران طرح پزشک خانواده را طرح موفقی می دانند
وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشگی استان مازندران طرح پزشک خانواده را طرح موفقی می دانند، تصریح کرد: البته پزشکان عمومی حوزه انتخابیه درخواست کردند نشستی با ما داشته و نقطه نظرات خود نسبت به این برنامه و طرح را ارائه کنند.
این نماینده مردم در مجلس دهم بر لزوم بررسی دقیق تر طرح پزشک خانواده و رفع نواقص آن تاکید کرد و ادامه داد: این طرح در کنار تمامی نواقص طرح خوبی است که باید با بررسی کارشناسانه نواقص و ایرادات آن از سوی متولیان رفع شود.
کمیسیون بهداشت و درمان مجلس باید به منظور اجرای طرح پزشک خانواده در کشور ارزیابی و پایش دقیقی را انجام دهد
وی با یادآوری اینکه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای اجرای طرح پزشک خانواده در سراسر کشور باید ارزیابی و پایش دقیقی را انجام دهد، تصریح کرد: اگر اعضای کمیسیون بر این باورند این طرح قابلیت اجرا در تمامی استان های کشور را دارد نتایج بررسی خود را به صحن علنی مجلس ارائه کند تا مجلس با همکاری دولت برای این موضوع تصمیم گیری کند.
از اجرای پایلوت طرح پزشک خانواده در استان مازندران پنج سال گذشته است
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس دهم، با بیان اینکه از اجرای پایلوت طرح پزشک خانواده در استان مازندران پنج سال گذشته است، تصریح کرد: پنج سال زمان زیادی بوده و به نظر می رسد زمان آن رسیده که طرح مذکور به تمامی استان های کشور تسری یابد.
پیاده کردن و اجرای طرح پزشک خانواده تنها در دو استان عادلانه نیست و باید به سراسر کشور تسری یابد
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پیاده کردن و اجرای این برنامه تنها در دو استان عادلانه نیست و باید در سراسر کشور تسری یابد و چنانچه طرح با نواقصی روبرو است که در کشور قابلیت اجرایی ندارد بهتر است هر چه سریع تر در استان های مازندران و فارس متوقف شود تا مردم بیش از این با مشکل مواجه نشوند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=776644
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد