• ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

عیدی کارمندان در حال پرداخت است!

عیدی کارمندان در حال پرداخت است!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تأمین منابع برای پرداخت عیدی کارکنان دولت صورت گرفت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تامین منابع برای عیدی کارمندان انجام شده است و عیدی در حال پرداخت است.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری تسنیم،‌ داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: تأمین منابع برای پرداخت عیدی کارکنان دولت صورت گرفته و خزانه پرداخت می‌کند و این کار در حال انجام است.

وی هم‌چنین درباره عملکرد بودجه امسال افزود: عملکرد طرح‌های تملکی در بودجه به نحوی بوده که بخش بزرگی از طرح‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری برداری رسیده و سال آینده 800 طرح و پروژه نیمه‌تمام افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: امسال بودجه را بدون کسری پشت سر خواهیم گذاشت؛ منابع ما کامل تحقق پیدا نمی‌کند که البته هیچ سالی این منابع کامل محقق نمی‌شود. با ابزار تخصیص و مدیریت درآمد و هزینه امسال را بدون نگرانی به پایان می‌رسانیم. پرداخت‌های ما کامل ترازمند بوده است. در پرداخت هزینه‌های جاری پرسنلی بالای 98 درصد عملکرد داشتیم. در آموزش و پرورش بالای 100 درصد عملکرد داشتیم؛ در  پرداخت جاری دستگاه ها هیچ مشکلی نداریم.

منظور گفت: البته دو-سه مورد اختلاف کوچک در زمینه بودجه میان دولت و مجلس وجود دارد که در چند روز آینده در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان حل خواهد شد.

وی درباره همکاری ایران و ارمنستان، اظهار داشت: در هجدهمین نشست کمیسیون مشترک ایران و ارمنستان توافق خوبی انجام گرفت. ما دنبال می‌کنیم تا کریدور شمال-جنوب را از خلیج فارس به دریای سیاه برسانیم که در این زمینه توافقاتی صورت گرفته است. در زمینه تجارت، گمرک، بهداشت و درمان، مناطق آزاد و گردشگری 21 بند توافق نامه صادر شده است تا به تجارت 3 میلیاراد دلار با ارمنستان نزدیک شویم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: رشد اقتصادی در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5.1 درصد مثبت بوده و بدون نفت هم 2.5 درصد است. در بخش خدمات حدود  5 درصد رشد داشته و در بخش صنعت و معدن 6.9 درصد رشد داریم.

مشاهده صفحه جامع میزان عیدی کارمندان دولت

مشاهده صفحه جامع اخبار مرتبط با کارمندان

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2841362
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد