• ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
  • 1k نظر «نمایش»

قبولی ۶۵۹ نفر از مددجویان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

قبولی ۶۵۹ نفر از مددجویان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

659 نفر از مددجویان به استخدام آموزش و پرورش درآمدند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از قبولی 659 نفر از مددجویان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از شرکت ۱۲ هزار نفر از جامعه هدف این نهاد در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۵۹ نفر پس از گذراندن مراحل مختلف، به استخدام آموزش و پرورش درآمدند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی جعفری در آئین تجلیل از مددجویان پذیرفته ‌شده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، گفت: امیدواریم مسیر آغاز شده در حوزه توانمندسازی و خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: کمیته امداد به دنبال توانمندسازی مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت است و تلاش شده است علاوه بر کمک‌های مرسوم، در موضوع ارتقای دانش‌آموزان و دانشجویان نیز تلاش شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با بیان این‌که آزمون استخدامی آموزش و پرورش یکی از فراگیرترین فرصت‌های استخدامی برای مددجویان است، ادامه داد: بسیاری از جوانان مستعد در جامعه هدف کمیته امداد به دلایل مختلف از حضور در این آزمون‌ها محروم می‌شدند؛ به همین دلیل این نهاد در سال‌جاری اقدام به شناسایی افراد واجد شرایط و ارائه خدمات آموزشی به آنان کرد.

جعفری بیان کرد: در پی این اقدام بیش از ۱۲ هزار نفر از خانواده مددجویان در آزمون استخدامی شرکت کردند که از این تعداد ۲۰۷۲ نفر پس از اعلام نتایج اولیه به مصاحبه دعوت شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی خاطرنشان کرد: در نهایت ۶۵۹ نفر شامل ۴۰۶ نفر مرد و ۲۵۳ نفر زن در این آزمون به قبولی قطعی و استخدام در آموزش و پرورش رسیدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2709383
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k