• ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

لزوم استخدام نیروی انسانی در شهرداری ها بر اساس قانون

لزوم استخدام نیروی انسانی در شهرداری ها بر اساس قانون

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام غیرقانونی در شهرداری ها ممنوع است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: باید هنگام جذب نیرو در شهرداری ها از استخدام غیرقانونی پرهیز نماییم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با پرهیز شهرداری‌ها از استخدام غیرقانونی افراد، گفت: شهرداران در استخدام نیروهای انسانی فقط باید بر اساس قانون اقدام کنند.

مهندس طهماسب نجفی در گردهمایی شهرداران استان، خواستار توجه به خلاقیت و روش های جدید در اجرای برنامه‌ها توسط شهرداران شد و اظهار داشت:  شهرداران باید به خلاقیت، روش‌های نوین در کارها و همچنین برنامه‌های آموزشی توجه ویژه داشته باشند.

وی توجه شهرداران به اجرای قانون را مهم و الزامی عنوان کرد و افزود: ضرورت دارد شهرداران تسلط کاملی به قانون داشته باشند و از ظرفیت‌های قانونی برای بهبود امور در شهرها استفاده کنند.

نجفی شهرداری‌ها را از هرگونه استخدام غیرقانونی برحذر داشت و گفت: شهرداران در استخدام نیروهای انسانی فقط باید بر اساس قانون اقدام کنند و هیچگونه کار غیرقانونی در این زمینه پذیرفتنی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه دو اولویت مهم دولت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد اشتغال است، تاکید کرد: شهرداران وظیفه دارند جهت تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نهایت همکاری و هماهنگی را داشته باشند و از سوی دیگر با خلق درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها می توانند به ایجاد اشتغال هم کمک کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه شهرداران براساس شاخص‌های در نظر گرفته شده ارزیابی خواهند شد، گفت: بر اساس این شاخص‌ها شهرداران کارآمد و توانمند مشخص خواهند شد و حتماً چنین شهردارانی حمایت و با ادامه کار آنها موافقت خواهد شد، زیرا اجرای برنامه ها در راستای تسهیل امور مردم برای ما بسیار مهم و دارای اولویت است.

نجفی با تاکید بر توجه شهرداران به پیگیری طرح‌ها و اجرای کارها و با بیان اینکه پیگیری معجزه می کند، ادامه داد: شهرداران باید برای کمک به عمران و توسعه هر چه بیشتر شهرها به دنبال خلق درآمدهای پایدار با پیگیری ویژه باشند.

وی همچنین تعامل شهرداران با شوراها و دستگاه های اجرای را به منظور تسریع در اجرای طرح ها مورد تاکید قرار داد و افزود: همچنین شهرداران موظفند در اجرای برنامه‌ها به پیشبرد کارهای مردم و احترام به ارباب رجوع توجه ویژه داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از شهرداران خواست تلاش خود را برای استفاده بهینه از منابع آبی در توسعه فضای سبز با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی بکار گیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2677272
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد