• ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

مجوز استخدام در سازمان فنی و حرفه‌ای صادر شد

مجوز استخدام در سازمان فنی و حرفه‌ای صادر شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

صدور مجوز استخدام در سازمان فنی و حرفه‌ای

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس؛ رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با توجه به بازنشستگی تعدادی از نیروهای سازمان فنی و حرفه‌ای مجوز استخدام را دریافت کردیم که به زودی خبرهای خوبی در این زمینه شنیده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهرداد عظیمی ظهر امروز در شورای اداری فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای حضور در مراکز فنی و حرفه‌ای و آشنایی با مشکلات آنهاست که در این جلسات علاوه بر حضور روسای مراکز، نماینده آموزشگاه‌های آزاد نیز حاضر شده و مسائل خود را مطرح می‌کنند.

وی بحث معیشت را یکی از مشکلات نیروهای شاغل در مجموعه سازمان عنوان کرد و گفت: من در همه سفرها عنوان کرده‌ام همکار سازمان باید ذهنش از بابت معیشت آسوده باشد تا بتواند به ماموریت‌های خود به نحو احسن بپردازد. 

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان افزود: البته اگر نیرو انسانی به ماموریتی که دارد درست بپردازد همه مسائل اعم از آموزش، معیشت و ارتقای صلاحیت حرفه‌ای که به صورت زنجیره‌ای به هم متصل هستند محقق می‌شود.

وی گفت: با توجه به بازنشستگی تعدادی از نیروهای سازمان فنی و حرفه‌ای مجوز استخدام را دریافت کردیم که به زودی خبرهای خوبی در این زمینه شنیده خواهد شد.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود نمونه سوالات استخدامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

عظیمی از ارتقاء بودجه این سازمان برای سال آینده خبر داد و گفت: طی جلسات متعدد ارتقای خوبی به بودجه داده‌ایم که در این زمینه لازم است کمیسیون برنامه و بودجه به ما کمک کند تا بودجه پیشنهادی ما محقق شود. 

وی با اشاره به بودجه سفرهای استانی دولت گفت: در سفرهای استانی بودجه‌ خوبی برای سازمان مصوب می‌شود اما آنچه مهم است میزان تخصیص است که فقط ۶ درصد بودجه تخصیص داده شده که بسیار کم است.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با تاکید بر اینکه مدیریت بودجه امر مهمی است که لازم است مورد توجه مدیران قرار گیرد اضافه کرد: ما ماموریت داریم علاوه بر بودجه جاری کشور به سایر منابع بودجه‌ای نیز توجه کنیم که یکی از این منابع بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور هستند.

وی گفت: اخیرا با سایپا و چند بخش خصوصی در حوزه خودرو تفاهمنامه‌هایی امضا کرده‌ایم و با هلدینگ خلیج فارس نیز به دنبال امضا تفاهمنامه هستیم.

عظیمی حمایت از مسابقات ملی و جهانی،  امضاء تفاهمنامه با دو بانک کشور برای ارائه تسهیلات به آموزشگاه‌های آزاد و راه اندازی تلویزیون اینترنتی مهارت را از اقدامات این سازمان طی ماه‌های اخیر عنوان کرد.

وی داشتن پیوست رسانه‌ای برای معرفی بیشتر فعالیت‌های سازمان را از نکات قابل توجه مدیران عنوان کرد و افزود: یکی از نکات داشتن پیوست رسانه‌ای در کارها و تهیه مستندهای خبری و آموزشی از فعالیت‌هاست، زیرا یک معرفی خوب می‌تواند برای ما آورده های زیادی در بر داشته باشد. 

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشوز گفت: سازمان با وجود نقش کلیدی که در توسعه سرمایه انسانی کشور دارد متاسفانه در برنامه هفتم توسعه جایی نداشت که برای رفع این مشکل طی رایزنی‌ با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه توانستیم بندهایی را به برنامه هفتم اضافه کنیم که می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

وی نداشتن اساسنامه را از دیگر کارهای مغفول مانده در سازمان عنوان کرد و افزود: ما توانستیم برای سازمان اساسنامه تنظیم کنیم که در حال حاضر در مجلس نهایی شده و پس از تائید شورای نگهبان مورد اجرا قرار خواهد گرفت. 

عظیمی از راه‌اندازی پارلمان مدیران، پیگیری دیپلماسی مهارتی، رتبه بندی مربیان، یکپارچگی شهریه‌ها، بحث پژوهش و جلب توجه مدیران ارشد استان‌ها به ضرورت مهارت آموزی را از برنامه‌های در دست اقدام سازمان برای ارتقای جایگاه آن و تحول در راستای ماموریت‌های پیش رو عنوان کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به نقش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در توسعه انسانی و مهارت.آموزی ما از ظرفیت مجلس برای گشایش مشکلات این مجموعه استفاده خواهیم کرد. 

 علیرضا شهبازی افزود: این سازمان یکی از مجموعه های مظلوم کشور هستند که حتما لازم است اقداماتی برای رفع مشکلات آنها به عمل آید.

وی افزود: در این زمینه پیشنهاد می‌دهیم رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای در کمیسیون برنامه و بودجه شرکت کرده و برنامه‌های خود را برای اعضا عنوان کند تا خواسته‌ها از طریق مجلس پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه نهاوند ظرفیت خوبی در زمینه تولید گشنیز دارد افزود: این شهرستان ۷۰ درصد گشنیز کشور را تولید می‌کند که برای جلوگیری از خام‌فروشی باید کارگاه‌های آموزشی فرآوری گیاهان دارویی در شهرستان تشکیل شود.

مشاهده صفحه جامع استخدام سازمان آموزش فنی و حرفه ای

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2809706
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد