• ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

مجوز استخدام ۱۲۴ هزار نفر در وزارت جهاد کشاورزی صادر شد

مجوز استخدام ۱۲۴ هزار نفر در وزارت جهاد کشاورزی صادر شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

صدور مجوز استخدام 124 هزار نفر در وزارت جهاد کشاورزی 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: مجوز استخدام 124 هزار نفر در سازمان وزارت جهاد کشاورزی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «میثم لطیفی» روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بخش های مختلف تحقیقاتی موسسات سازمان تات در استان البرز افزود: این افزایش بهره وری نویدبخش این است که سهم کشاورزی در توسعه و پیشرفت بیش از پیش دیده می شود.

وی اظهار کرد: همچنین این روند نشان از این دارد که کار علمی در وزارت جهاد کشاورزی در دولت مردمی تسریع شده و ارتباط با دانش بنیان ها با محوریت سازمان تات تسریع شده است.

وی گفت: ضمن اینکه در فضای همکاری بین ما و سازمان تات اصلاح ساختارها ایجاد می شود تا از ظرفیت مجموعه دانش بنیان وتحقیقات در حوزه کشاورزی بیشتر استفاده کنیم و تفاهمی داریم تا به سرمایه انسانی مورد نیاز در سطح اعتبارات امسال کمک شود و از نیروهای جدید در حوزه تخصصی استفاده شود.

حمایت های معنوی از نخبگان در ماندگاری آن ها تاثیرگذارتر است

لطیفی در خصوص حمایت از نخبگان کشور برای جلوگیری از مهاجرت آن ها گفت: ۲ راهکار مادی و معنوی برای حمایت و جلب این نخبگان وجود دارد که راهکار مادی این است که بخشی از خدمات آن ها باید جبران شود و در شورای حقوق و دستمزد این مجوز را برای مشاغل و پست های خاص گرفته ایم.

وی افزود: در این وضعیت در شرایط خاصی یک ویژگی خاصی در نظر گرفته شود که فوق العاده خاصی است ولی یک نکته جدی برای ماندگاری نخبگان داریم که بایستی روی آن کار شود که همان انگیزاننده های معنوی در حوزه کار است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم مقایسه با شرایط بعضی از کشورها و سارقین اندیشه ها و فکرها و ذهن های برتر داشته باشیم بایستی الگوی مبارزه را عوض کنیم و انگیزاننده های معنوی را توجه به شایسته سالاری در انتصاب ها و میدان دادن به فعالیت ها و تحقیقات آن ها داشته باشیم و بهره مندی بیشتر از دستاوردهای آن ها داشته باشیم.

رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با تاکید بر اینکه همین موضوع بخش انگیزاننده معنوی است، اضافه کرد: فقط انگیزاننده مادی کمک بکننده نیست زیرا در این بخش محدودیت داریم و باید این فضا تقویت شود و از مدیران دستگاه های اجرایی می خواهیم بر روی تعهد و وفاداری سازمانی کار کنند.

وی گفت: انگیزه ای که امروز باعث شده که افرادی که در دستگاه های اجرایی در بخش پژوهش و تحقیقات کار می کنند فقط انگیزه مادی نیست بلکه انگیزه خدمت و بهره وری مردم از آن مواهب باعث این فعالیت می شود.

وی بیان کرد: وظیفه ای هم بر عهده ما است که بر اساس منابع و اعتبارات آن ها را عادلانه توزیع کنیم تا ایجاد رضایت شود.

مجوز ۱۲۴ هزار استخدام را صادر کردیم

لطیفی در حوزه تبدیل وضعیت ها نیز گفت: کاری از سال گذشته شروع شده که تلاش است تا ورود به دولت را بر اساس نیاز واقعی دستگاه که به صورت نقطه ای است انجام شود و از ظرفیت های قانونی استفاده شود و مجوز آزمون ها حدود ۱۲۴ هزار مجوز استخدامی صادر کردیم که بر کسانی که روابط کاری در قالب طرحی و شرکتی داشتند سنواتی را که خدمت کردند را به عنوان کمک برای برداشت سقف استخدام استفاده شود.

وی افزود: در حوزه نیروهای شرکتی نیز بخشنامه پیش نویسی تهیه شده و برای وزارت کار و سازمان برنامه در فروردین امسال ارسال شده که پرداخت برای نیروهایی که در دستگاه اجرایی کار می کنند بر اساس پرداخت به ذی نفع نهایی به حساب خود فرد نه شرکت باشد زیرا گاهی در دستگاه اجرایی بودجه را می دهیم و بودجه به فرد با تاخیر می رسانند و شرکت ها این بودجه را نگه می دارند و در سامانه های اطلاعاتی اطلاعات این افراد ثبت می شود تا حقی از آن ها ضایع نشود.

رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور روز سه شنبه به همراه سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ضمن بازدید از مزرعه تحقیقاتی موسسه اصلاح و تهیه نهال و بذر کشور از بخش های مختلف تخقیقاتی موسسه واکسن و سرم سازی رازی بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2745680
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد