• ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

مجوز استخدام ۶۰ نیروی رسمی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد دریافت شد

مجوز استخدام ۶۰ نیروی رسمی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد دریافت شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دریافت مجوز استخدام 60 نیروی رسمی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: مجوز استخدام 60 نیروی رسمی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد دریافت شد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ۴۴ پروژه عمرانی در حال اجرا در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان و دریافت مجوز استخدام ۶۰ نیروی رسمی در این دانشکده خبر داد.

به گزارش ایسنا، صادق نجفی‌فاتح یکشنبه ۲۹ مرداد در جمع خبرنگاران، افزود: از این تعداد، ۳۸ پروژه در حوزه بهداشت در رابطه با احداث خانه‌های بهداشت در شهرستان با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد تومان است.

وی میزان اعتبار سال گذشته دانشکده علوم پزشکی را ۲۹۳ میلیارد تومان برشمرد و اظهار کرد: از ۴۴ پروژه عمرانی فوق دو پروژه شامل مرکز ناباروری و طرح توسعه اتاق عمل در بیمارستان قائم(عج) واقع شده است و برای این دو پروژه علاوه بر پروژه احداث بیمارستان جدید امیرالمؤمنین(ع) ۲۰ میلیارد تومان درخواست اعتبار داده‌ایم.

نجفی‌فاتح با بیان اینکه ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های مختلف بهداشتی و درمانی این دانشکده جذب شده است، یادآور شد: پروژه بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)، پروژه اورژانس پایگاه امداد جاده ای پیرملو، فوریت پزشکی و دانشکده پرستاری  علوم پزشکی با اعتباری ۵۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های در حال احداث حوزه بهداشت و درمان این شهرستان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه پروژه دانشکده پرستاری شهرستان در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ تا ۸۰ درصدی است، خاطرنشان کرد: این پروژه باید مهرماه امسال افتتاح می‌شد که افتتاح آن تا پایان سال جاری محقق می‌شود.

نجفی‌فاتح همچنین با اشاره به پروژه بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اسدآباد خاطر نشان کرد: این طرح در حال حاضر در مرحله تخریب و خاکبرداری بوده و پیشرفت فیزیکی اسکلت آن ۱۵ درصد است و ظرف دو سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی شهرستان در هفت طبقه احداث خواهد شد، اظهارکرد: طرح فوق برای تکمیل صددرصدی به اعتباری افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه احداث مرکز ناباروری شهرستان در بیمارستان قائم (عج) در مرحله اجرای سنگ چینی، فونداسیون و جوشکاری ستون هاست، تصریح کرد: در حال حاضر در حوزه بهداشت در اکثر روستاهای شهرستان دارای پروژه‌های عمرانی هستیم و همه پروژه‌های عمرانی در حال اجرای حوزه بهداشت و درمان شهرستان دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۵۰ درصد هستند.

نجفی‌فاتح با بیان اینکه ساخت چهار اتاق عمل در حال انجام بوده و دو اتاق عمل جدید با تعمیرات لازم به زودی به تعداد اتاق‌های عمل بیمارستان قائم(عج) شهرستان اضافه خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پایگاه اورژانس جاده‌ای پیرملو شهرستان نیز با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تحویل موقت بوده و در هفته دولت قابل افتتاح است.

وی با اشاره به شش پروژه بالای ۵۰۰ متر در حال احداث در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ادامه داد: مرکز پایگاه جامع سلامت در شهرک سیداحمد نیز در حال ساخت است ضمن اینکه در استان همدان ۱۲۷ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت در حال ساخت بوده که ۳۸ پروژه آن در شهرستان اسدآباد در حال احداث است.

نجفی‌فاتح با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد نیاز به پروژه‌های عمرانی مختلف بسیار دیگری دارد، گفت: ساختمان مدیریت غذا و دارو، خوابگاه، آمفی تئاتر، سوله ورزشی و پردیس دانشگاه از جمله پروژه‌هایی است که نیاز آن برای این دانشکده مستقل احساس می‌شود و ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه مجموع کل اعتبارات استان همدان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری ۱۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، افزود: سهم دانشکده علوم پزشکی شهرستان تنها ۸ میلیارد تومان بوده است و دانشکده پرستاری که قرار بود در مهرماه امسال به بهره برداری برسد به علت مشکلات اعتباری افتتاح آن به تعویق افتاد و در نهایت تا پایان سال قابل بهره‌برداری خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ادامه با اشاره به جذب نیرو در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۵ نیرو با برگزاری آزمون برای دانشکده جذب شده است.

وی از دریافت مجوز استخدام ۶۰ نیروی رسمی برای این دانشکده خبر داد و خاطرنشان کرد: مجوز به‌کارگیری ۵۵ نیروی شرکتی نیز از سه ماه پیش برای این دانشکده دریافت شده که جذب نیروی شرکتی قانون کلی ندارد و به صورت برون سپاری انجام می‌شود و هنوز در این ارتباط اقدامی انجام نداده‌ایم.

مشاهده صفحه جامع استخدام دانشکده علوم پزشكی اسدآباد

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام دانشگاه های علوم پزشکی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2777315
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد