• ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

مجوز جذب ۱۲۰ نفر در بنادر استان خوزستان صادر شد

مجوز جذب ۱۲۰ نفر در بنادر استان خوزستان صادر شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برنامه‌ریزی جذب 121 نفر نیروی متخصص در بنادر خوزستان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری برنا، معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: توانستیم مجوز جذب 121 نفر در بنادر خوزستان را دریافت کنیم و در ادامه برنامه داریم تا 16 نفر با تخصص های دیگر نیز جذب شوند.

حسن بیک محمدلو در جریان آیین تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع این اداره کل بنادر و‌دریانوردی استان خوزستان با اشاره اهمیت بندر امام خمینی(ره) به لحاظ تامین کالای اساسی مورد نیاز کشور و درآمدزایی برای این سازمان اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در راهبرد و سیاست‌گذاری‌های خود همواره به این بندر نگاهی ویژه دارد.

او گفت: توانستیم مجوز جذب 121 نفر با تخصص‌هایی در حوزه های دریایی، بندری و فنی حسب نیازهای احصاء شده، مختص بنادر خوزستان را دریافت کنیم و در ادامه در نظر داریم 16 نفر با تخصص‌های دیگر از طریق بنیاد ملی نخبگان که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت است، جذب کنیم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور بهره‌وری حداکثری از منابع موجود در حوزه‌های انسانی و عوامل سرمایه‌ای را از اهداف راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد و افزود:  مدیران بنادر باید موضوع بهره‌وری به ویژه در حوزه برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع را وجه همت خود قرار بدهند.

لازم به ذکر است که عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در ادامه‌ی برنامه‌های سفر یک روزه خود و هیات همراه که مرکب از مدیران کل این حوزه بودند، با بازنشستگان، ایثارگران و نمایندگان حوزه کارگری دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدارها مسایل و مشکل های آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. رسیدگی به چالش‌های اداری و مباحث بودجه‌ای و  امور بیمه‌ای از دیگر موضوع هایی بود که در نشست با مدیران کل حوزه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع و کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به آن پرداخته شد.

منبع: خبرگزاری برنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2736555
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد