• ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
  • 1k نظر «نمایش»

سفارش کتاب های استخدامی ایران استخدام

سفارش کتاب های استخدامی ایران استخدام

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵۷۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

معرفی بهترین کتاب های استخدامی

 
  ایران استخدام به صورت اختصاصی اقدام به تهیه و چاپ کامل ترین کتاب‌های استخدامی نموده است. لیست این کتاب‌ها به همراه لینک ثبت سفارش پستی در ادامه قرار داده شده است.

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

 

پکیج جامع منابع دروس عمومی

پکیج جامع کتاب‌های آمادگی حیطه عمومی آزمون‌های استخدامی ایران استخدام شامل دو جلد کتاب چاپ شده است:

کتاب نمونه سوالات عمومی: شامل سوالات 10 سال اخیر آزمون‌های استخدامی کشور تا سال 99 همراه با پاسخ‌نامه تشریحی و ذکر نام سازمان برگزار کننده هر آزمون.

کتاب درسنامه دروس عمومی: شامل مباحث آموزشی و تشریحی دروس زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، ریاضی و آمار، هوش و توانمندی‌ها، اطلاعات عمومی، معارف اسلامی و مهارت‌های ICDL.

 از خصوصیات بارز این پکیج می‌توان به کامل بودن از نظر آموزش و تست اشاره کرد که با استفاده از آن شما از مطالعه هر منبع دیگری برای بخش عمومی آزمون‌های استخدامی بی‌نیاز خواهید شد. ضمناً پکیج جامع با تخفیف ویژه ارائه شده است!

ثبت سفارش پستی

 

کتاب درسنامه هفت درس عمومی

کتاب درسنامه عمومی ایران استخدام شامل آموزش فصل به فصل مباحث مهم و کلیدی 7 درس عمومی آزمون‌های استخدامی است. برای سنجش میزان تسلط خوانندگان، در پایان هر مبحث، سوالات مرتبط از آزمون‌های استخدامی به‌صورت کارآمد و کاربردی با پاسخ کاملاً تشریحی قرار داده شده است.

از خصوصیات بارز این کتاب می‌توان به آموزش تصویری مباحثی که نیاز به توضیح دقیق تر دارند اشاره کرد، همچنین برای هر درس سوالات مرتبط از آزمون‌های استخدامی (20 الی 30 سوال) به عنوان خودآزما با پاسخ تشریحی همراه شده است.

ثبت سفارش پستی

 

کتاب جامع اصل نمونه سوالات استخدامی

کتاب جامع نمونه سوالات ایران استخدام برخلاف اکثر نمونه‌های مشابه که عموماً برگرفته از نمونه سوالات غیر استخدامی مانند کنکوری و دانشگاهی هستند، حاوی اصل سوالات آزمون‌های استخدامی سال‌های اخیر بانک‌ها و سازمان‌ها به همراه پاسخ تشریحی آن‌ها است. این کتاب، تضمینی از سایت ایران استخدام دارد.

از خصوصیات بارز این کتاب می‌توان به گردآوری سوالات 10 سال اخیر آزمون‌های استخدامی با تعداد بیش از 2 هزار سوال استخدامی به همراه ذکر نام سازمان برگزار کننده و سال برگزاری آزمون در روبروی هر سوال با ارائه پاسخ تشریحی اشاره کرد.
برخی از آزمون‌های موجود در کتاب: فراگیر دستگاه‌های اجرایی، آموزش و پرورش، وزارت نیرو، قوه قضاییه، علوم پزشکی، تامین اجتماعی، و بانک‌های مختلف.

ثبت سفارش پستی

 

کتاب ریاضی و آمار مقدماتی

کتاب ریاضی و آمار مقدماتی ایران استخدام شامل درسنامه آموزشی و گام به گام مباحث پرتکرار و مهم ریاضیات و آمار مقدماتی، همراه با اصل سوالات آزمون‌های استخدامی سال‌های گذشته در پایان هر فصل می‌باشد.

از خصوصیات بارز این کتاب می‌توان به ارائه توضیحات گام به گام مباحث و همراه نمودن سوالات آزمون‌های استخدامی سال‌های قبل همراه با پاسخ تشریحی به عنوان خودآزمای مرتبط با مباحث در پایان هر فصل اشاره کرد. همچنین با توجه به اهمیت تست زنی برای تثبیت مباحث ریاضی، پنج آزمون شبیه‌ساز طرح شده از سوالات چالشی ریاضی با پاسخ تشریحی و توضیحی در انتهای کتاب آورده شده است.

ثبت سفارش پستی

 

کتاب هوش و استعداد تحصیلی

کتاب هوش و استعداد تخصیلی و شغلی ایران استخدام با توجه به اهمیت درس هوش و توانمندی‌های ذهنی در آزمون‌های استخدامی مختلف تالیف شده است.  

از خصوصیات بارز این کتاب می‌توان به درسنامه جامع توضیحی که در 4 فصل به همراه خودآزما و آزمون‌های شبیه ساز استخدامی جهت تثبیت مباحث ریاضی اشاره نمود، سوالات خودآزما مرتبط با مباحث و سرفصل‌های کتاب، همراه با پاسخ تشریحی و توضیحی ارائه شده اند. لازم به ذکر است آزمون‌های شبیه‌ساز با سطح‌بندی آسان، متوسط و دشوار برای این کتاب به ضورت اختصاصی طراحی شده است. 

ثبت سفارش پستی

 

کتاب مصاحبه حضوری و گزینش 

کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش ایران استخدام حاصل تحقیق و مطالعه چندین ساله مشاوران آموزشی ایران استخدام بر روی روند گزینش و مصاحبه استخدامی سازمان‌های دولتی است. در این کتاب به صورت جامع به تشریح روند گزینش و توضیح مباحث مهم عقیدتی و سیاسی پرداخته شده است.

از خصوصیات بارز این کتاب می‌توان به محتوای آن که از بررسی سوالات مصاحبه های استخدامی کارجویان و گردآوری اصل سوالات مطرح شده در مصاحبه های مرحله گزینش استخدامی سازمان های دولتی شکل گرفته است، اشاره نمود.

ثبت سفارش پستی

سوالات متدوال

این کتاب‌ها برای چه آزمون‌های استخدامی مناسب میباشند؟

کتاب‌های معرفی شده برای حیطه عمومی تمامی آزمون‌های استخدامی دولتی و غیر دولتی، از جمله آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، بانک‌ها، تأمین اجتماعی، شهرداری ها، استانداری‌ها، قوه قضاییه، صنایع فولاد و پتروشیمی و ... کاربردی می‌باشد.

تفاوت کتاب‌های ایران استخدام نسبت به سایر کتب موجود مشابه چیست؟

اکثر کتاب‌های موجود در این زمینه شامل نمونه سوالات تألیفی و گردآوری شده از آزمون‌های کنکور با پاسخنامه تستی است، اما واحد آموزشی ایران استخدام برای اولین بار در سطح کشور اصل سوالات آزمون‌های استخدامی 10 سال اخیر را با پاسخ کاملاً تشریحی گردآوری و بر اساس مباحث طرح شده در آزمون‌های استخدامی جزوات آموزشی را طراحی و ارائه نموده است.

مجریان برگزاری آزمون‌های استخدامی موجود در این کتاب‌ها چه هستند؟

شامل مجریان آزمون‌های های استخدامی مختلف، از جمله سازمان سنجش، جهاد دانشگاهی، ایران آزمون می‌باشد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=959497
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k