• ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
  • 1k نظر «نمایش»

سفارش کتاب های استخدامی ایران استخدام

سفارش کتاب های استخدامی ایران استخدام

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵۶۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

معرفی بهترین کتاب های استخدامی

ایران استخدام به صورت اختصاصی اقدام به تهیه و چاپ کتابهای ویژه استخدامی نموده است که لیست آنها به همراه لینک ثبت سفارش پستی در ادامه قرار داده شده است.

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید


پکیج جامع منابع دروس عمومی

پکیج جامع کتاب های آمادگی برای بخش عمومی آزمون های استخدامی سایت ایران استخدام شامل  هر دو جلد کتاب نمونه سوالات عمومی همراه با پاسخنامه تشریحی و کتاب درسنامه توضیحی دروس عمومی آزمون های استخدامی می باشد.

آیا به دنبال منابع جامع دروس عمومی جهت کسب آمادگی در آزمون های استخدامی هستید؟

از خصوصیات بارز این پکیج میتوان به کامل بودن آن و عدم نیاز به مطالعه سایر کتب و منابع جهت کسب آمادگی در بخش عمومی آزمون استخدامی و همچنین تخفیف سفارش آن اشاره کرد.


 ثبت سفارش پستی

کتاب درسنامه هفت درس عمومی

کتاب درسنامه عمومی ایران استخدام حاوی توضیح گام به گام و آموزش مباحث مهم دروس عمومی آزمونهای استخدامی است. کارشناسان ایران استخدام در این کتاب مانند یک جزوه کارآمد و کاربردی با توجه به محتوای آزمونهای استخدامی اقدام به توضیح گام به گام و فصل به فصل مباحث 7 درس عمومی نموده اند. و به جهت اینکه خواننده کتاب در پایان هر مبحث بتواند میزان تسلط خود را در خصوص مبحث آموزش داده شده بسنجد نمونه سوالات مرتبط با مبحث مذکور از آزمونهای استخدامی قرار داده شده است.

آیا به دنبال یک کتاب جامع آموزشی جهت کسب آمادگی در آزمون های استخدامی هستید؟

از خصوصیات بارز این کتاب میتوان به توضیح گام به گام مباحث مهم و کلیدی 7 درس عمومی به همراه آموزش تصویری مباحثی که نیاز به توضیح دقیق تر دارند اشاره کرد، همچنین درسنامه های کتاب با اصل سوالات آزمون های استخدامی به همراه پاسخنامه (20 الی 30 سوال برای هر درس) همراه شده است.


 ثبت سفارش پستی

کتاب جامع اصل نمونه سوالات استخدامی

کتاب جامع نمونه سوالات ایران استخدام برخلاف اکثر نمونه های مشابه آن که عموماً برگرفته از نمونه سوالات غیر استخدامی از جمله نمونه سوالات آزمونهای کنکوری و دانشگاهی می باشند؛ حاوی اصل نمونه سوالات استخدامی (جدید ترین آزمونهای چند سال اخیر) به همراه پاسخنامه تشریحی آنها به تضمین سایت ایران استخدام می باشند.

توجه مهم: در ویرایش جدید کتاب علاوه بر سوالات سالهای قبل، سوالات جدیدترین آزمونهای استخدامی نیز موجود می باشد.

از خصوصیات بارز این کتاب میتوان به گردآوری سوالات 10 سال اخیر آزمون های استخدامی با تعداد بالغ بر بیش از 2 هزار سوال استخدامی به همراه ذکر نام سازمان برگزار کننده و سال برگزاری آزمون در روبروی هر سوال اشاره کرد. تمامی نمونه سوالات موجود در این کتاب برگرفته ازسوالات آزمون های استخدامی سالهای گذشته بانک ها و سازمان ها به همراه پاسخنامه تشریحی آنها می باشند.


 ثبت سفارش پستی

کتاب ریاضی و آمار مقدماتی

این کتاب ویژه شامل درسنامه آموزشی و گام به گام مباحث پرتکرار و مهم ریاضیات و آمار مقدماتی، همراه با اصل نمونه سوالات استخدامی آزمونهای استخدامی می باشد.
شیوه آموزشی به کار گرفته شده در این کتاب بدین شکل می باشد که در پایان توضیحات گام به گام هر مبحث از هر فصل، عین و اصل نمونه سوالات آزمونهای استخدامی سالهای قبل همراه با ذکر نام سازمان برگزارکننده برای مثال و تمرین همراه با پاسخ تشریحی ارائه شده است.
علاوه بر آن در پایان هر فصل از این کتاب آموزشی یک و یا چند خودآزما شامل یک سری از نمونه سوالات گلچین شده آزمونهای استخدامی به همراه پاسخنامه تشریحی آنها قرار گرفته است.
علاوه بر همه اینها تعداد 5 آزمون شبیه ساز آزمونهای استخدامی به صورت تالیفی در پایان این کتاب، مرتبط با کل مباحث و سرفصلهای آن همراه با پاسخنامه تشریحی آنها قرار گرفته است.

ویژگی های کتاب:
– ارائه همه جانبه مهم ترین مطالب دروس ریاضی و آمار جهت شرکت در آزمونهای استخدامی
– توضیخ و تشریح مباحث مهم و کلیدی و طبقه بندی مناسب مطالب در هر فصل
– ارائه گزینه وار مطالب و همراه کردن مثال جهت فهم آسان تر
– پنج سری شبیه ساز آزمون های استخدامی به همراه پاسخ تشریحی در انتهای کتاب
– آوردن سوالات آزمون های استخدامی سال های گذشته مرتبط با مباحث در انتهای هر فصل بصورت خودآزما (سوالات استخدامی بانک ها، فراگیر دستگاه های اجرایی، شهرداری، وزارت نیرو، دیوان محاسبات، راه آهن، دانشگاه های علوم پزشکی، وزارت بهداشت، پتروشیمی، تامین اجتماعی، آموزش و پرورش)


 ثبت سفارش پستی

کتاب مصاحبه حضوری و گزینش 

کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش ایران استخدام حاصل تحقیق و مطالعه یک ساله گروه کارشناسی ایران استخدام بر روی روند گزینش و مصاحبه استخدامی سازمانهای دولتی می باشد، در این کتاب به صورت جامع به تشریح روند گزینش و توضیح مباحث مهم عقیدتی و سیاسی پرداخته ایم. سعی گروه کارشناسی ایران استخدام در گردآوری مباحث کتاب بر این بوده است که به صورت خلاصه وار و کامل و با توجه به مباحث و سوالاتی که در مصاحبه های عقیدتی و سیاسی مرحله گزینش استخدامی سازمانهای دولتی مطرح میشود، کارجویان عزیز را از مطالعه هر نوع منبع دیگری بی نیاز نماید.

از خصوصیات بارز این کتاب میتوان به محتوای آن که حاصل چندین سال تحقیق و بررسی سوالات مصاحبه های استخدامی کارجویان و گردآوری اصل سوالات مطرح شده در مصاحبه های مرحله گزینش استخدامی سازمانهای دولتی شکل گرفته است، اشاره نمود.


ثبت سفارش پستی 

سوالات متدوال

این کتابها برای چه آزمونهای استخدامی مناسب میباشند؟

کتابهای معرفی شده عمومی و تخصصی برای تمامی آزمونهای استخدامی دولتی و غیر دولتی، شامل سازمانها و ارگانهای مختلف از جمله آموزش و پرورش، و وزارت بهداشت و بانکها و تأمین اجتماعی و شهرداری ها و استانداریها و قوه قضاییه و صنایع فولاد و پتروشیمی و همه سازمانهای دولتی دیگر قابل استفاده می باشد.

تفاوت کتاب های ایران استخدام نسبت به سایر کتب موجود مشابه ذر چه هست؟

اکثر کتابهای موجود در این زمینه شامل یک سری نمونه سوالات تألیفی و گردآوری شده از آزمونهای کنکور همراه با پاسخنامه تستی آنها می باشند، اما واحد آموزشی ایران استخدام برای اولین بار در سطح کشور اصل نمونه سوالات آزمونهای استخدامی 10 سال اخیر را در این کتاب گردآوری کرده است، به شکلی که در روبروی هر سوال نام سازمان و سال برگزاری آن درج شده است و همچنین پاسخنامه سوالات آن به صورت تشریحی می باشد.

آیا این کتابها شامل مباحث تخصصی رشته های تحصیلی نیز می باشد؟

بله؛ علاوه بر کتابهای ایران استخدام، کتابهای مختلفی از ناشران مختلف فعال در حوزه منابع استخدامی گردآوری و معرفی شده اند.

در این کتاب سوالات آزمونهای چه سازمان هایی موجود می باشد؟

شامل آزمونهای استخدامی: استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی (تمامی سالهای برگزار شده) و آموزش و پرورش (تمامی سالها از سال 89 تا به بعد) و وزارت نیرو (سالهای 93، 94، 96، 97) و قوه قضاییه (سال 96) و علوم پزشکی (سالهای 96 و 98) و تامین اجتماعی (سالهای 93 و 94) و بانک مهر (سال 98) و بانک ملت (سال 94) و بانک صادرات (سال 94) و بانک مهر (سال 94) و بانک سپه (سال 93) و پست بانک (سال 93) و دستیاران ستادی (سال 94) و دیوان محاسبات کشور (سال 94) و راه آهن (سال 94) و ثبت اسناد (سال 93) و دانشگاه فرهنگیان (سالهای 93 و 91) و شهرداری ها (سالهای 90 و 91 و 92) و استانداری (سال 91) و نفت و گاز (سال 89)و آتش نشانی (98) و..

مجریان برگزاری آزمون های استخدامی موجود در این کتابها چه هستند؟

شامل مجریان آزمونهای های استخدامی مختلف، از جمله سازمان سنجش، جهاد دانشگاهی، ایران آزمون و... می باشد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=959497
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k