• ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید نخواهد شد

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید نخواهد شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

توصیه سازمان سنجش به داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید نخواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش که از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند شروع شده است تا روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ادامه دارد و مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

بر این اساس متقاضیان واجد شرایط باید به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از پرداخت هزینه دو میلیون و ۳۰۰ هزار ریال نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

با توجه به اینکه در مراحل مختلف فرآیند این آزمون خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه به داوطلبان ارائه می‌شود، لذا داوطلبان برای استفاده از خدمات پیام کوتاه باید مبلغ ۳۰ هزار ریال به عنوان هزینه استفاده از این خدمات پرداخت کند.

مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام در آزمون تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید پس از پایان ثبت نام شماره پرونده و کد رهگیری خود را یادداشت کرده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری کنند و به ثبت نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی هم به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.

بر اساس اعلام سازمان سنجش کارت شرکت در آزمون استخدامی رشته شغل آموزگار ابتدایی یا آموزگار ابتدایی و استثنایی از روز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود که البته ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان محل اقامت فعلی آنها است.

پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به آموزش و پرورش حداکثر سه برابر ظرفیت در سقف ظرفیت پذیرش و بر اساس اولویت انتخابی حداکثر دو کد شغل محل در مقایسه با سایر داوطلبان و با رعایت سهمیه قانونی داوطلب به تعداد یک برابر ظرفیت صورت خواهد گرفت و پذیرفته شدگان مکلفند برای پیگیری ادامه فرآیند استخدام و گذراندن دوره مهارت آموزی به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت و همچنین دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند، عدم مراجعه در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش است.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2712991
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد