• ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
  • 1k نظر «نمایش»

مهلت ثبت نام فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

مهلت ثبت نام فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تمدید مهلت ثبت نام فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، دکتر اصغر کشت کار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه از تمدید مهلت فراخوان جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 19 آبان ماه خبر داد. متقاضیانی که موفق به ثبت نام نشده بودند می توانند از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایند.

به گزارش بازارکار از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دکتر اصغر کشت کار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: تمدید مهلت ثبت نام ، باتوجه به تقاضای متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شد در همین راستا متقاضیان واجد شرایط می توانند تا 19 آبان ماه با مراجعه به سامانه جذب مدرسان اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.

دکتر کشت کار در ادامه اظهار داشت: فرآیند بکارگیری مدرسان با نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شده و ظرفیت نهایی اختصاص یافته پس از تایید واحدهای استانی، جهت تامین نیازها و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود باتوجه به دوره های در حال اجرا و هم چنین رشته های جدید در قالب گروه درس های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان بندی مناسب صورت پذیرد.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال می باشد و جذب مدرس بصورت بومی در واحدهای استانی صورت می گیرد. دکتر کشت کار افزود: ملاک ثبت نام قطعی متقاضیان در این فراخوان ، تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه و اخذ کد رهگیری می‌باشد.دکتر کشت کار در ادامه گفت: ظرفیت پیش بینی شده برای پذیرش مدرسان 3 هزار و 809 نفر می باشد که نیازسنجی آن در یک بازه زمانی مشخص باتوجه به نیازهای زمانی و مکانی مطابق با آمایش آموزش های عالی علمی کاربردی از طریق واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام و جمع بندی شده است.قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: دانشگاه تلاش می کند نتایج فراخوان را قبل از شروع ترم آتی تحصیلی ، اعلام نماید تا بتوانیم از خدمات مدرسان جدید در بهبود ارائه آموزش های اشتغال محور بهره مند شویم.لازم به ذکر است فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال 1402 از 29 مهر آغاز شده است.

مشاهده متن کامل آگهی

مشاهده صفحه جامع استخدام دانشگاه علمی کاربردی

منبع: خبرگزاری بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2804611
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k