• ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

مهلت ثبت نام متقاضیان طرح سربازمعلم تا ۹ خردادماه

مهلت ثبت نام متقاضیان طرح سربازمعلم تا ۹ خردادماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ثبت‌نام و تشکیل پرونده سرباز معلمان در آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: فرآیند ثبت نام سرباز معلم در آموزش و پرورش آغاز شده و تا پایان وقت اداری امروز 9 خردادماه ادامه خواهد یافت.

ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان از امروز آغاز می‌شود. جلال سلمانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به توافق صورت گرفته بین وزارت آموزش و پرورش با نیروهای مسلح در خصوص جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۲ جهت تدریس در مقطع ابتدایی، فارغ‌التحصیلان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (کلیه رشته‌ها به جز رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی) برای ثبت‌نام و تشکیل پرونده، تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۹ خردادماه با در دست داشتن مدارک به کارشناسی امور اداری اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی افزود: بر این اساس، اصل و کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه، چهار قطعه عکس پرسنلی ۴×۳، اصل و کپی مدرک تحصیلی، اصل برگه سبز اعزام به تاریخ یک تیرماه ۱۴۰۲ و سایر مدارک امتیاز آور از قبیل: گواهی عضویت در بسیج، گواهینامه ICDL، مدارک ایثارگری و فرزند فرهنگی از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در این طرح است.

سلمانی گفت: افراد متقاضی پس از بررسی‌های لازم در صورت داشتن صلاحیت‌های عمومی، وارد فرآیند گزینش خواهند شد و نیروهای مورد نیاز برای امور آموزشی در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان به کار گرفته خواهند شد.ن تاکید کرده است که به مدارک داوطلبانی که ناقص بارگذاری شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد و به متقاضیان توصیه می شود قبل از ثبت نام نسبت به مطالعه شرایط پذیرش و دانشگاه های پذیرنده دقت لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2745403
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد