• ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

مهلت مجدد اعتراض به رتبه‌بندی معلمان تا ۲۹ اردیبهشت ماه

مهلت مجدد اعتراض به رتبه‌بندی معلمان تا ۲۹ اردیبهشت ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مهلت اعتراض به رتبه‌بندی معلمان تا 29 اردیبهشت ماه تمدید شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مهلت ثبت اعتراضات به طرح رتبه بندی معلمان تا 29 اردیبهشت ماه تمدید شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان از فرصت مجدد برای اعتراض به رتبه‌بندی معلمان از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

احمد فیروزی امروز ۲۵ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه تعدادی از معلمان خواستار فرصت مجدد برای ویرایش اطلاعات و بارگذاری مدارک جدید در فرآیند رتبه‌بندی هستند، هم‌اکنون این فرصت با تشکیل «کارگروه رسیدگی به اعتراضات موارد خاص اجرای رتبه‌بندی معلمان» با توجه به نامه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ سازمان بازرسی کل کشور فراهم است.

وی اظهار کرد: در همین راستا جهت تسهیل شرایط رسیدگی به مراجعات خاص فرهنگیان برای رتبه‌بندی در شرایط خاص مانند عدم دسترسی به شبکه اینترنت در مناطق عشایری و مرزی با تأیید رئیس هیئت ممیزه منطقه؛ فوت بستگان درجه یک در بازه زمانی ثبت اعتراض با ارائه گواهی فوت معتبر؛ بیماری حاد فرد و بستگان درجه یک وی با ارائه گواهی بستری و پذیرش بیمارستان یا واحد درمانی؛ مسافرت‌های از پیش تعیین شده به خارج از کشور با ارائه گذرنامه دارای مهر خروج و ورود از مرزهای قانونی؛ بروز اشتباهات موثر در تشخیص فرایندها به دلایل موجه و اسناد قابل قبول در چارچوب قانون و آیین‌نامه اجرای رتبه‌بندی معلمان با تأیید رئیس هیئت ممیزه منطقه و معاذیر قانونی انتظامی یا قضایی کارگروهی تشکیل شده است.

فیروزی گفت: کارگروه مذکور ضمن بررسی مستندات و دلایل در صورت احراز شرایط عذر موجه فرد با تصویب هیئت ممیزه ذیربط می‌تواند نسبت به ایجاد فرصت اعتراض و ویرایش آن صرفاً برای یک نوبت و حداکثر برای مدت زمان معین (۴۸ ساعت) از زمان صدور اجازه کارگروه موارد خاص طبق زمان‌بندی جدول فوق تصمیم‌گیری کند.

وی بیان کرد: امکان ثبت درخواست معترضان در سامانه مربوطه از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه جاری خواهد بود و رسیدگی به درخواست‌ها و اعلام نظر توسط کارگروه از تاریخ ۳۰ اردیبهشت تا سوم خرداد انجام می‌شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اجازه ثبت اعتراض یا بارگذاری مدارک در ویرایش اعتراض حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه هفتم خرداد است و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست و سامانه در ساعت ۲۴ روز یکشنبه هفتم خرداد ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.

وی افزود: فرآیند رسیدگی به اعتراض رتبه‌بندی صرفاً از طریق پرتال وزارت آموزش و پرورش قابلیت اجرا دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2739502
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد