• ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

مهلت ۱۰ روزه ثبت اعتراض فرهنگیان به طرح رتبه‌ بندی

مهلت ۱۰ روزه ثبت اعتراض فرهنگیان به طرح رتبه‌ بندی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزییاتی جدید از امکان ثبت اعتراض فرهنگیان به رتبه‌ بندی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، بر اساس اطلاعیه میزکار مرکزی رتبه‌ بندی معلمان، فرهنگیان برای ثبت اعتراض جدید خود در سامانه رتبه بندی تنها 10 روز فرصت دارند.

میزکار مرکزی رتبه‌بندی معلمان با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص امکان ثبت اعتراض به رتبه‌بندی و درخواست بازبینی اعتراضات توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اجرای مرحله اول قانون رتبه‌بندی معلمان و تعیین رتبه هر یک از همکاران در فرایند تعیین شده طرح مذکور، در راستای صیانت از حقوق همکاران و تکریم معلمان، امکان ثبت اعتراض و درخواست بازبینی در سامانه مای مدیو فراهم شده است. مقتضی است ضمن فعال بودن میزهای پاسخگویی، اطلاع رسانی لازم و به موقع در این خصوص صورت پذیرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: همزمان با بارگذاری کارنامه در سامانه مای مدیو همکاران با مراجعه به سامانه مربوطه امکان مشاهده کارنامه را دارند.

بر اساس اطلاعیه مذکور، مطابق مقررات برای هر یک از همکاران مهلت 10 روزه جهت ثبت اعتراض در نظر گرفته شده است لذا پس از مشاهده کارنامه، مهلت ۱۰ روزه جهت ثبت اعتراض آغاز خواهد شد.

اطلاعیه مذکور با تاکید بر اینکه همکارانی که در روزهای گذشته نسبت به ثبت اعتراض و یا تایید کارنامه اقدام کرده‌اند تا پایان مهلت ۱۰ روز امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند می‌افزاید: همکارانی که نسبت به ثبت اعتراض اقدام کرده‌اند می‌توانند روزهای آتی نسبت به تکمیل فرآیند اعتراض اقدام کنند. این در حالیست که زمان، نحوه و شرایط مرحله تکمیلی ثبت اعتراض متعاقبا از طریق اطلاعیه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

همچنین به فرهنگیان اطمینان خاطر داده شده، ثبت اعتراض و درخواست بازبینی به هیچ عنوان مانع از اجرای حکم صادر شده نخواهد شد و کلیه درخواست‌ها به طور کامل و با رویکرد احقاق حقوق همکاران مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تغییر رتبه، صدور حکم از تاریخ مشمولیت قابل اجرا خواهد بود.

در پایان نیز آمده است فرهنگیان با حفظ آرامش در مهلت مقرر نسبت به تایید کارنامه و یا ثبت اعتراض در سامانه رتبه‌بندی اقدام کنند.

مشاهده صفحه جامع جزئیات نظام رتبه بندی معلمان

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2840871
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد