• ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت مشانیر

استخدام شرکت مشانیر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵۷۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت مشانیر


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت مشانیر - 23 آبان 1401

آگهی 23 آبان 1401: استخدام شرکت مشانیر
شرکت مشانیر به آدرس شیراز، خیابان قصرالشت، کوچه 59- فرعی 59/8 پلاک 114  و شماره تلفن 07136268755 به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان واجدین شرایط در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و طب صنعتی به صورت قراردادی طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیروی اپراتور به صورت شیفت کار در پستهای انتقال و فوق توزیع استانهای فارس و بوشهر می‌نماید.
مهلت ثبت
نام تا 5 آذر 1401 می باشد.

شرایط عمومی

1-1. داشتن تابعیت ایرانی
2-1. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم (هیچ گونه معافیت پزشکی قابل قبول نیست)
3- . 1عدم اعتیاد به مواد مخدر، الکلی و هرگونه مواد روانگردان و دخانیات
4-1. نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر و سوء پیشینه کیفری
5-1. داشتن سلامت جسمانی (فیزیک مناسب بدنی، تکلّم و...) و روانی و هرگونه توانایی لازم برای انجام کار اپراتوری مطابق نظریه طب کار
تذکر : افراد دارای کوررنگی در هر طیفی مورد پذیرش قرار نمی‌گیرند.
6-1. دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی
7-1. نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمانها  و هرگونه منع قانونی استخدام در زمان شروع به خدمت
8-1. احراز صلاحیت های عمومی به تأیید مراجع ذی‌صلاح پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

شرایط اختصاصی

1- 2. عنوان شغلی کلیه مشاغل ذکر شده، اپراتور ایستگاه برق می باشد و فقط متقاضیان مرد، مجاز به انتخاب کد رشته های شغلی مذکور هستند.
2-2. داشتن مدرک فوق دیپلم در یکی از گرایش های کاردانی برق (قدرت، الکتروتکنیک، الکترونیک، مخابرات) یا مدرک مهندسی برق با گرایش شبکه انتقال و فوق توزیع، قدرت یا تکنولوژی برق (قدرت)، الکترونیک، کنترل، مخابرات متناسب با کدرشته محل ذکر شده در جدول1(ذیل بند9 این آگهی) الزامی است.
تذکر مهم:  افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد برق و بالاتر، تنها به شرطی مجاز به شرکت در این آزمون هستند که مدرک فوق دیپلم یا لیسانس متناسب با شرایط بند 2-2 را داشته باشند.
3-2. داشتن حداکثر سن 30 سال تمام برای افراد دارای مدرک تحصیلی کاردانی تا تاریخ شروع ثبت نام (صرفا  متولدین 1371/08/23 به بعد مجاز به شرکت در آزمون بامدرک کاردانی می باشند). برای افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، حداکثر سن مجاز برای ثبت‌نام،32 سال است (متولدین 1369/08/23 به بعد مجاز به ثبت نام با مدرک کارشناسی هستند).
تذکر 1: داوطلبانی می‌توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ آخرین روز ثبت نام (1401/09/05) فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.
تذکر2: داشتن سابقه کار، تأثیری در افزایش سن داوطلب ندارد.
تذکر 3: طول مدت خدمت سربازی حد اکثر24ماه به سقف سنی اعلام شده در بند 3-2 اضافه می‌شود.
تذکر4: به سقف سن داوطلبان متأهل یک سال و بازاء هر فرزند نیز یکسال، حداکثر  و جمعا تا 5 سال قابل اضافه شدن است.
4-2- داوطلب باید، بومی واجد شرایط شهرستان مورد تقاضا باشد.

تعریف بومی

متقاضیانی  که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند در محل تقاضا، بومی محسوب می‌شوند:
1-4-2- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی، با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
2-4-2- داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی-راهنمایی – دبیرستان- دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد (ارائه گواهی معتبر از اداره آموزش و پرورش شهرستان یا دانشگاه محل تحصیل)
3-4-2- فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد، مشروط به اینکه حداقل 4 سال در شهرستان مورد تقاضا خدمت نموده باشند (با ارائه گواهی معتبر از کارگزینی محل خدمت یا بازنشستگی).
4-4-2-داوطلب یا پدر یا مادر یا همسر وی حداقل چهارسال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان محل تقاضا برای استخدام داشته باشند (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا برای یکی از موارد مذکور قابل احتساب است با ارائه گواهی معتبر از اداره تأمین اجتماعی).
تذکر1: بجز افراد واجد شرایط بند 1-4-2 ، سایر داوطلبان می‌بایست درتاریخ اعلام شده برای تطبیق مدارک، تاییدیه ای از مراجع ذیصلاح متناسب با هریک از بندهای اعلام شده ارائه نمایند (ارائه گواهی سکونت بعنوان مستند بومی بودن افراد قابل قبول نخواهد بود).

نحوه ثبت نام

ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی به شرح ذیل انجام می‌گیرد:
1-3- ورود به پایگاه اینترنتی به آدرس سامانه آزمون، ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه صنعتی شیراز
2-3- تکمیل فرم ثبت نام هر مرحله و تأیید آنها
3-3- تأییدیه نهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب
4-3- دریافت شماره پرونده و کد رهگیری.
تذکر1: ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری از سیستم است.

مدارک مورد نیاز

1-4- تکمیل برگ درخواست شغل (تقاضانامه ثبت نام): با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل است، لازم است در تکمیل آن نهایت دقت به عمل آید.
تذکر1 : داوطلب با امضای فرم ثبت نام و شرکت در آزمون، صریحا" و تلویحا" اقرار به علم کامل به مفاد آگهی نموده است و در آینده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
2-4- پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ هشتصدهزار ریال طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام  
تذکر2: پس از واریز وجه، تحت هیچگونه شرایطی هزینه ثبت نام مسترد نمی‌شود.
3-4- اسکن یک قطعه عکس 4× 3 که بایستی متناسب با توضیحات بند 5 باشد.
4-4-اسکن صفحات کامل شناسنامه -کارت ملی – مدرک تحصیلی – کارت پایان خدمت یا معافیت دائم  
5-4-داوطلبان می بایست هنگام ثبت نام، آدرس دقیق و شماره تلفن همراه و ثابت و ایمیل خود را به صورت دقیق وارد نمایند . آدرس و شماره تلفن های وارد شده ملاک اطلاع رسانی خواهد بود و چنانچه به داوطلب پیامک یا ایمیل ارسال شده و یا تماس تلفنی گرفته شود و به هر دلیلی پاسخگو نباشد از ادامه فرآیند استخدام کنار گذاشته خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.
نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب:
1-5- حجم فایل اسکن عکس 4×3 کمتر از 100کیلوبایت باشد.
2-5- عکسی که تصویر از روی آن تهیه می شود لازم است تمام رخ بوده و در سال جاری تهیه شده باشد.
3-5- حتی‌الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

مهلت ثبت نام

1-6- متقاضیان واجد شرایط، می توانند از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 1401/08/23 مورخ لغایت ساعت 24 روز شنبه مورخ  1401/09/05نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق آدرس اینترنتی سامانه آزمون، ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه صنعتی شیراز اقدام نمایند.
2-6- به ثبت نام و ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.
3-6- در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص ثبت نام در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 12:30 با شماره 07137353101 تماس حاصل نمایید (شماره های پشتیبانی صرفا جهت رفع اشکالات ثبت نام می باشد. خواهشمند است به منظور رعایت حقوق سایر شرکت کنندگان از طرح سوالات خارج از موضوع، پرهیز نمایید.)

کارت ورود به جلسه، زمان و مکان آزمون

1-7- داوطلبان جهت رویت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند از روز سه‌شنبه مورخ 1401/09/08با درج کد ملی در محل مورد نظر در سایت سامانه آزمون، ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه صنعتی شیراز اقدام نمایند.
2-7- همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی است و در غیر اینصورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.
3-7- زمان برگزاری آزمون کتبی روز پنج شنبه مورخ   1401/09/10 از ساعت 14 الی 16 می باشد. چنانچه به هر دلیلی قرار بر تغییر زمان آزمون باشد، از طریق همین سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
4-7- مکان  و آدرس  دقیق محل  برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
5-7 - برگزاری آزمون جهت داوطلبان استان فارس در شهر شیراز، و استان بوشهر در شهر بوشهر خواهد بود.
6-7 -زمان اعلام نتایج آزمون کتبی، حدود یک هفته پس از آزمون است که از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.
7-7-در زمان تطبیق مدارک، که تاریخ آن متعاقبا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید مصاحبه عمومی، روانشناسی، زبان انگلیسی و آشنایی با کامپیوتر نیز از داوطلبین پذیرفته شده در آزمون کتبی انجام می‌شود و داوطلبین محترم باید کلیه مدارک لازم جهت صحت‌سنجی را ارائه نمایند. بدیهی است به مدارک و مستنداتی که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. پس از آن مصاحبه تخصصی برگزارمی شود.
8-7- زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان، حدود یک هفته پس از اتمام مصاحبه تخصصی خواهد بود.

مفاد آزمون
1-8- تعداد سوالات آزمون 100 سوال شامل 60سوال تخصصی (با ضریب2) در زمینه شغل مورد تقاضا (مدارهای الکتریکی، بررسی سیستمهای قدرت1،حفاظت، ماشین‌های الکتریکی) و 40 سوال عمومی با ضریب 1 شامل: زبان انگلیسی، مهارتهای عمومی کامپیوتر و سوالهای سنجش هوش و استعداد و ریاضی ) بصورت تستهای چهار گزینه‌ای دارای نمره منفی خواهد بود که داوطلبان می بایست در مدت 100 دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.
رشته محل های استخدامی و شرایط مدرک تحصیلی
ردیف نام شهرستان مورد تقاضا تعداد مورد نیاز (مرد) مقطع تحصیلی مورد قبول

محدوده بومی

1

شیراز

10

لیسانس

بومی شهرستان شیراز

2 کازرون 1

فوق دیپلم یا لیسانس

بومی شهرستان کازرون

3

کوار

1

فوق دیپلم یا لیسانس

بومی شهرستان کوار

4

لامرد

4

فوق دیپلم یا لیسانس

بومی شهرستان لامرد

5 خنج 3

فوق دیپلم یا لیسانس

بومی شهرستان خنج

6

مرودشت و زرقان

3

فوق دیپلم یا لیسانس

بومی یکی از شهرستان های مرودشت یا زرقان
7

تنگستان و دشتی

4 لیسانس

بومی یکی از شهرستان های تنگستان یا دشتی

8

گناوه

3 لیسانس

بومی شهرستان گناوه

9 دیلم 3 لیسانس

بومی شهرستان دیلم

10

دشتستان

5 لیسانس

بومی شهرستان دشتستان

11

کنگان

2

فوق دیپلم یا لیسانس

بومی شهرستان کنگان

تذکرات بسیار مهم

تذکر 1 -داوطلبان، تنها مجاز به انتخاب یک کد محل استخدامی می باشند و ضروری است شرایط بومی  آن کد محل طبق بند 4-2 و شرایط مدرک تحصیلی مطابق بند9 این آگهی را داشته باشند.
تذکر2: انتخاب داوطلبان برای ورود به مرحله مصاحبه به ترتیب بالاترین نمره کل کسب شده در آزمون، با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده و به میزان 3 برابر ظرفیت با رعایت اولویت های مندرج در آگهی صورت می‌پذیرد و انتخاب نهایی داوطلبان آزمون بر اساس نمره آزمون و مصاحبه خواهد بود.
تذکر3: هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی به آدرس سامانه آزمون، ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه صنعتی شیراز خواهد بود و داوطلبان، اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.
تذکر4 : لازم به تأکید است کلیه متقاضیان می بایست شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه را دقیقاٌ مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در هر مرحله از فرایند آزمون و جذب،  مشخص شود متقاضی واجد شرایط مندرج در این اطلاعیه نیست، از مراحل پذیرش حذف خواهد شد و هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.
تذکر5: این اطلاعیه هیچ گونه تعهدی در خصوص جذب و استخدام دائم ایجاد نمی‌کند و کارفرما با توجه به شرایط متغیر کار در قبول یا رد داوطلبان کاملا مختار است.

مراحل بعد از برگزاری آزمون

1 – تطبیق  مدارک مورد نیاز پس از قبولی در آزمون:
داوطلبانی که اسامی آنها تا 3 برابر ظرفیت اعلام می شوند موظف هستند مدارک ذیل را ظرف مدت 5 روز کاری پس از اعلام نتایج، به نماینده شرکت به آدرسی که متعاقبا اعلام خواهد شد،  به صورت حضوری ارائه و رسید دریافت نمایند.
1-1- اصل مدرک تحصیلی به همراه تصویر آن
2-1- اصل کارت ملی به همراه تصویر آن
3-1- اصل شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن
4-1- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم به همراه تصویر آن
5-1- اصل مدارک دالّ بر بومی بودن به همراه تصویرآن
6-1- اصل سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت به همراه تصویر آن
تذکر 1: انتخاب نهایی داوطلبان پس از قبولی در آزمون، تأیید مدارک، انجام مصاحبه روانشناسي و تخصصي متناسب با نيازهاي شغلي)مصاحبه کامپیوتر- زبان تخصصی – مصاحبه فنی)  مورد نظر ، تأیید پزشک معتمد ، موفقیت در معاینات بدو استخدام متناسب با شغل اپراتوری و انجام استعلام از مراجع ذی‌صلاح صورت می‌گیرد. داوطلبان مي بايست قبل از جلسه مصاحبه در تاريخي كه اعلام خواهد شد با همراه داشتن كليه مدارك تحصيلي، بومي، هويتي و پايان خدمت سربازي خود به محل تعيين شده توسط مجري مراحل آزمون مراجعه نمايند . داوطلب درصورت تأييد مدارك، مجاز به شركت در جلسه مصاحبه خواهند بود. به مداركي كه بعد از اين تاريخ ارائه شود ترتيب اثر داده نخواهد شد.
تذکر2 : شرط استخدام قراردادی، دریافت گواهینامه موفقیت در دوره‌های بدو  خدمت و گذراندن زمان کارآموزی به مدت 3 ماه (درصورت نیاز دوره کارآموزی تمدید خواهد شد) است . هزینه شرکت در این دوره آموزشی بر عهده متقاضیان است اما در صورتی که فرد  متقاضی، موفق به قبولی دردوره‌ آموزشی  شود، پس از به‌کارگیری در شرکت، هزینه پرداختی، به وی بازگردانیده خواهد شد. چنانچه متقاضیان در حین برگزاری دوره‌ها یا پس از پایان دوره، انصراف دهند  هزینه برگزاری دوره به ایشان بازپرداخت نخواهد شد.
تذکر3: از پذیرفته شدگان، تعهد محضری اقامت و انجام خدمت در محدوده کار شرکت تا پایان دوره خدمت اخذ خواهد گردید.
تذکر4: با توجه به طولانی بودن فرآیند جذب و به کارگیری که ممکن است زمان شروع به کار بین 6 ماه تا یکسال پس از برگزاری آزمون باشد ، لازمست داوطلبان از پی گیری های مکرر حضوری و تلفنی خودداری نمایند . بدیهی است مراتب از سوی شرکت برگزار کننده به استحضار داوطلب خواهد رسید.
تذکر 5: با توجه به شرایط فنی/ مالی ممکن است زمان شروع به کار پذیرفته شدگان به صورت یکسان نباشد.
تذکر6: چنانچه هر یک از داوطلبان درخواست انصراف از فرایند آزمون داشته باشند می بایست قبل از جلسه مصاحبه درخواست انصراف نمایند در صورتی که پس از جلسه مصاحبه به هر دلیل درخواست انصراف نمایند از حضور در آزمون آتی مشابه این شرکت محروم خواهند شد و چنانچه شرکت نموده و در آزمون کتبی قبول شوند از ادامه مراحل کنار گذاشته خواهند شد.
تذکر7: رسیدگی به شکایات احتمالی از طریق  مراجعه به همین سایت می باشد. 

برنامه زمانی آزمون
ردیف عنوان تاریخ
1

ثبت نام در سامانه

دوشنبه 23 آبان ماه 1401 تا ‌شنبه 05 آذرماه 1401

2

ویرایش اطلاعات داوطلبان

دوشنبه 07 آذرماه 1401

3 صدور کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت

از سه شنبه 08 آذرماه 1401

4

برگزاری آزمون کتبی

عصر پنجشنبه 10 آذرماه 1401

5

بررسی مدارک و شرایط اولیه پذیرفته شدگان آزمون کتبی و اعلام نتیجه اولیه آزمون کتبی

متعاقبا اعلام خواهد شد

6

انجام مصاحبه

متعاقبا اعلام خواهد شد

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=668432
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k