• ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
  • 1k نظر «نمایش»

نحوه ثبت و پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان

نحوه ثبت و پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام نحوه ثبت اعتراض در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از جزئیات و نحوه ثبت و پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان خبر داد.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از راه‌اندازی سامانه‌ای تحت عنوان «رفاپ» جهت ارتقای رضایت و جلوگیری از تضییع حق و حقوق بیمه‌ای فرهنگیان و دانش‌آموزان خبر داد.

سعید مقدم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: سامانه رفاپ (رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش) خدمات رایگان آنلاین بیمه‌ای به معلمان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که امکان ارزیابی خسارت، ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات درمان، اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر، نشانی میز پذیرش اسناد و اعلام خسارت، نشانی شعب بیمه‌گر طرف قرارداد و مشاوره خسارت در تمام رشته‌های بیمه‌ای از جمله آنهاست.

وی افزود: هم معلمان و هم دانش آموزان می‌توانند از طریق ورود به سامانه رفاپ ، ضمن اطلاع از شرح خدماتی که می‌توانند از بیمه دریافت کنند، از نشانی مراکز طرف قرارداد نیز مطلع شوند و از این طریق به صورت رایگان و صرفا با پرداخت فرانشیز از خدمات درمانی مورد نیاز استفاده کنند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش درباره نحوه ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات نیز گفت: اگر فرهنگیان راجع به پرداخت خسارت خود اعتراض دارند، می‌توانند مدارک خود را به صورت آنلاین یا آفلاین در  سامانه مذکور بارگذاری کنند تا همکاران ارزیاب بررسی کرده و پاسخ افراد را در سریع‌ترین زمان ممکن بدهند. شرکت بیمه‌گر نیز  ملزم به تمکین از نظرات و داوری عملکرد ارزیابان است. اپلیکیشن این سامانه نیز قابلیت بارگیری و نصب روی گوشی های تلفن همراه را دارد. 

مقدم‌زاده اضافه کرد: شماره تلفن ۱۴۰۱ (بدون پیش‌شماره) به صورت شبانه‌روزی جهت پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان درنظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2664675
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k