- ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
- 1k نظر «نمایش»
نحوه ثبت و پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان
نحوه ثبت و پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۲ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
اعلام نحوه ثبت اعتراض در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان
به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزشوپرورش از جزئیات و نحوه ثبت و پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان خبر داد.
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزشوپرورش از راهاندازی سامانهای تحت عنوان «رفاپ» جهت ارتقای رضایت و جلوگیری از تضییع حق و حقوق بیمهای فرهنگیان و دانشآموزان خبر داد.
سعید مقدمزاده در گفتوگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: سامانه رفاپ (رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش) خدمات رایگان آنلاین بیمهای به معلمان و دانشآموزان ارائه میدهد که امکان ارزیابی خسارت، ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات درمان، اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمهگر، نشانی میز پذیرش اسناد و اعلام خسارت، نشانی شعب بیمهگر طرف قرارداد و مشاوره خسارت در تمام رشتههای بیمهای از جمله آنهاست.
وی افزود: هم معلمان و هم دانش آموزان میتوانند از طریق ورود به سامانه رفاپ ، ضمن اطلاع از شرح خدماتی که میتوانند از بیمه دریافت کنند، از نشانی مراکز طرف قرارداد نیز مطلع شوند و از این طریق به صورت رایگان و صرفا با پرداخت فرانشیز از خدمات درمانی مورد نیاز استفاده کنند.
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزشوپرورش درباره نحوه ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات نیز گفت: اگر فرهنگیان راجع به پرداخت خسارت خود اعتراض دارند، میتوانند مدارک خود را به صورت آنلاین یا آفلاین در سامانه مذکور بارگذاری کنند تا همکاران ارزیاب بررسی کرده و پاسخ افراد را در سریعترین زمان ممکن بدهند. شرکت بیمهگر نیز ملزم به تمکین از نظرات و داوری عملکرد ارزیابان است. اپلیکیشن این سامانه نیز قابلیت بارگیری و نصب روی گوشی های تلفن همراه را دارد.
مقدمزاده اضافه کرد: شماره تلفن ۱۴۰۱ (بدون پیششماره) به صورت شبانهروزی جهت پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان درنظر گرفته شده است.
منبع: خبرگزاری ایسنا
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.