• ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
  • 1k نظر «نمایش»

هنوز وضعیت قرارداد معلمان خرید خدمات مشخص نیست!

هنوز وضعیت قرارداد معلمان خرید خدمات مشخص نیست!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بررسی طرح نیروهای خرید خدمات به عنوان طرح‌های اولویت‌ دار

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس از مشخص نبودن وضعیت قرارداد معلمان خرید خدمات با وجود گذشت 4 ماه و نیم از سال تحصیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی با اشاره به بلاتکلیفی طولانی مدت معلمان خرید خدمات آموزشی، عنوان کرد: مشکل معلمان خرید خدمت مربوط به ترک فعل‌ها است.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال بررسی ۶ طرح پیشنهادی در کمیسیون آموزش نهایتا به یک طرح نهایی رسیدیم که نیرو‌هایی از قبیل نیرو‌های غیررسمی، پیش دبستانی‌ها، خدماتی و معلمان خرید خدمت که استمرار خدمت داشتند، به عنوان طرح‌های اولویت‌دار در صحن مجلس بررسی شود.

وحیدی اضافه کرد: در حال حاضر در مجلس بیش از ۳۰۰ طرح در نوبت‌اند که ۵۰ طرح آن‌ها اولویت دارند که در صف رسیدگی و در دستور کار قرار دارد و ما در حال رایزنی برای بررسی طرح مذکور هستیم.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بیان کرد: نیمه دی ماه سال جاری نامه‌ای توسط آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور برای رسیدگی و تعیین تکلیف قرارداد معلمان خرید خدمت ارائه شد که نیرو‌های خرید خدمات آموزش و پرورش قراردادشان منعقد و وضعیت بیمه و حقوق آن‌ها مشخص شود، ولی این اتفاق هم رخ نداد که جای تأسف دارد.

وی تصریح کرد: از وزارت آموزش و پرورش، سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه پیگیر اصلاح وضعیت معلمان خرید خدمات آموزشی هستیم، وضعیت نابسامان برای این عزیزان ایجاد کردند، نباید ادامه یابد.

مشاهده صفحه جامع اخبار جذب و استخدام نیروی خرید خدمات آموزشی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2832888
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k