• ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

واریز عیدی کارمندان دولت تا یک هفته آینده

واریز عیدی کارمندان دولت تا یک هفته آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام زمان واریز عیدی کارمندان دولت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عیدی کارمندان دولت حداکثر تا یک هفته آینده به حسابشان واریز خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: خبر خوش برای کارمندان دولت این است عیدی آنها را حداکثر تا یک هفته آینده پرداخت می‌کنیم. به عبارتی روزهای ابتدایی اسفند، زمان پرداخت عیدی کارمندان دولت اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بالغ بر ۶۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش دولتی انجام شده و شامل ۵۹۰ طرح و پروژه است.

وی افزود: خبر خوش برای کارمندان دولت این است عیدی آنها را حداکثر تا یک هفته آینده پرداخت می‌کنیم. به عبارتی روزهای ابتدایی اسفند، زمان پرداخت عیدی کارمندان دولت اعلام شده است.

شایان ذکر است در جلسه ۱۵ بهمن هیأت وزیران، حداقل عیدی یا پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولتی با افزایش ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته، مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد.

بر اساس مصوبه هیأت دولت، برای کارکنان و بازنشستگان متأهل مبلغ ۷۰۰ هزار تومان اضافه می‌شود و به ازای هر فرزند نیز ۳۰۰ هزار تومان عیدی تعلق خواهد گرفت.

به گفته بهادری جهرمی سخنگوی دولت، یک کارمند یا بازنشسته دولت که متأهل و صاحب یک فرزند باشد، مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی دریافت خواهد کرد.

مشاهده صفحه جامع میزان عیدی کارمندان دولت

مشاهده صفحه جامع اخبار مرتبط با کارمندان

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2840030
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد